مدل کاشی در دکوراسیون آشپزخانه
کافه دکوراسیون

مدل کاشی در دکوراسیون آشپزخانه

2.47Kبازدید

انتخاب و بررسی جزئیات طراحی دکوراسیون آشپزخانه نیز مانند انتخاب وسایل بزرگ و اصلی آن دارای اهمیت بسیاری است. امروزه در طراحی دکوراسیون آشپزخانه تنوع سبک و نوع متریال و مصالح به حدی است که می توان با دنیای وسیعی از آنها رو به رو شد و در نهایت نیز بسته به سلیقه و فضایی که در آشپزخانه دارید آنها را انتخاب نمایید. یکی از اصلی ترین جنبه های طراحی دکوراسیون آشپزخانه کاشی کاری آشپزخانه است که در مدل ها و شکل های مختلفی ارائه و اجرا می شود. در این مطلب با ما همراه باشید تا شما را با چند مدل کاشی آشپزخانه آشنا کنیم و انواع کاشی ها را مورد بررسی قرار دهیم.

مدل کاشی آشپزخانه

به طور کلی می توان گفت که کاشی های بین کابینتی از تنوع بسیار زیادی برخوردار هستند، اما دامنه کلی آنها شامل جنس های مختلفی هم چون سنگ، سرامیک، چینی، استیل و… می شود. شما می توانید بسته به فضایی که در خانه دارید هر کدام از انواع متنوعی از این کاشی های بین کابینتی را مورد استفاده قرار داده و در فضای بین کابینت های بالا و پایین آشپزخانه خود جای دهید. در ادامه برخی از زیباترین و پرطرفدارترین کاشی های بین کابینتی آشپزخانه را به شما معرفی خواهیم کرد.

کاشی آجری آشپزخانه

یکی از پرطرفدارترین انواع کاشی های بین کابینتی نمونه های آجری هستند که غالبا طیف رنگی متنوعی نیز دارند. این نوع از کاشی ها می توانند ظاهر آشپزخانه شما را مدرن تر نشان دهند و آن را جذاب تر و متفاوت تر نمایند. معمولا دوام کاشی های آجری به شکل مقبولی است و می تواند به راحتی نیز تمیز شود. برای نصب این نوع از کاشی آشپزخانه شما می توانید با کمک الگوهای تکرار شونده پیش بروید و در بین آنها ملات تیره تری قرار دهید تا بافت کاشی ها تمیزتر و طبیعی تر به نظر برسند.

مدل کاشی در دکوراسیون آشپزخانه مدل کاشی در دکوراسیون آشپزخانه

در بسیاری از مدل ها شما می توانید از بافت آجر نیز برای این طراحی ها استفاده کنید و فضای آشپزخانه خود را دنج تر و گرم تر نشان دهید. دقیقا مثل چیزی که در این تصویر مشاهده می کنید.

مدل کاشی در دکوراسیون آشپزخانه

کاشی مربعی آشپزخانه

یکی دیگر از انواع رایج کاشی بین کابینتی آشپزخانه، نمونه های مربع شکلی هستند که غالبا ابعاد کوچکی دارند. این مدل از کاشی آشپزخانه ها هم می توانند در سبک های مدرن موثر باشند و هم کلاسیک. به علاوه این که کاشی مربعی آشپزخانه در ظریف تر نشان دادن دکوراسیون آشپزخانه تان نیز نقش بسیاری خواهد داشت.

مدل کاشی در دکوراسیون آشپزخانه مدل کاشی در دکوراسیون آشپزخانه

در چنین شرایطی بهتر است که برای سایر بخش ها و وسایل آشپزخانه به سراغ طرح هایی با ابعاد بزرگ بروید تا فضا از شلوغی بیش از حد فاصله بگیرد.

مدل کاشی در دکوراسیون آشپزخانه

کاشی آشپزخانه افقی

کاشی های بین کابینتی که طراحی افقی دارند و به صورت خطی نصب می شوند در این دسته قرار می گیرند. این مدل از کاشی آشپزخانه ها می توانند تا حدودی با ایجاد خطای دید، آشپزخانه شما را پهن تر نشان دهند.

مدل کاشی در دکوراسیون آشپزخانه

معمولا برای نصب این نوع از کاشی آشپزخانه تنوع طرحی بسیار زیادی به کار می رود. استفاده از خطوط مرتب و یا بافت نامنظم نیز در این دسته کاشی آشپزخانه قرار می گیرند.

مدل کاشی در دکوراسیون آشپزخانه

این نوع از طراحی کاشی آشپزخانه می تواند تنوع طرح و ابعاد بسیاری داشته باشد. بافت ریزتر و ظریف تر این نوع از کاشی های بین کابیتی می تواند فضای آشپزخانه شما را کمی شلوغ تر جلوه دهد و نمونه هایی با بافت درشت تر می تواند ظاهری ساده تر و خلوت تر به آن ببخشد.

مدل کاشی در دکوراسیون آشپزخانه

کاشی آشپزخانه برجسته

این نمونه از کاشی ها یکی از بهترین انتخاب ها برای دکوراسیون آشپزخانه و به ویژه فاصله بین کابینت ها به شمار می آید. امروزه مدل های کاشی آشپزخانه برجسته ای که در بازار موجود هستند از تنوع بسیار زیادی برخوردارند و به همین دلیل نیز می توانند دامنه انتخاب افراد را بسیار وسیع تر نمایند.

مدل کاشی در دکوراسیون آشپزخانه

شما با انتخاب کاشی برجسته در دکوراسیون آشپزخانه تان می توانید فضای متفاوت تری را در خانه تان ایجاد کنید و به نوعی دیوار بین کابینت آشپزخانه را به یک نقطه کانونی تبدیل نمایید.

منبع : چیدانه

نظر بدهید