مدل چیدمان مبل راحتی 9 نفره
کافه دکوراسیون

مدل چیدمان مبل راحتی 9 نفره و ایده‌هایی مختلف برای آن

5.11Kبازدید

مدل چیدمان مبل راحتی 9 نفره باید چگونه باشد؟ سوالی که شاید با توجه به محبوبیت مدل های مبل راحتی، در ذهن بسیاری از افرادی باشد که قصد خرید مدل مبل جدید دارند. اگر شما هم جزء این افراد هستید، در ادامه این با مطلب با ما همراه باشید.

ایده‌هایی برای مدل چیدمان مبل 9 نفره راحتی

ازآنجایی‌که ترکیب مبل نه نفره شبیه به همان ترکیب مبل هفت نفره موجود در بازار مبلمان یا فروشگاه های اینترنتی مبل و دکوراسیون است، شما می‌توانید از ایده پردازی‌های چیدمان و دکوراسوین مبل هفت نفره نیز بهره بگیرید. با توجه به اینکه معمولا دو مبل تکی اضافه در چیدمان مبل نه‌ نفره وجود دارد، شما به راحتی می‌توانید در یکی از قسمت‌های منزل از دو کاناپه استفاده کرده و در قسمت دیگر از مبل‌های تکی را مورد استفاده قرار دهید. بدون تردید چیدمان سرویس مبل در منزل در ابتدا به فضای اتاق و در نهایت به سلیقه شما بستگی دارد، که در ادامه نیز می‌توانید با دیدن تصاویری از این نوع چیدمان ایده‌هایی بیشتری برای این کار داشته باشید.

مدل چیدمان مبل راحتی 9 نفره

مدل چیدمان مبل راحتی 9 نفره ال

مبل‌های ال یکی از معمول‌ترین انواع مدل های مبل راحتی جدید به شمار می‌روند. این نوع مبلمان به شما کمک می‌کند که فضای خالی بیشتری را در اتاق برای رفت آمد داشته باشید. همچنین شما از یک فضای نشیمن بیشتری برای مهمانی‌های شب‌نشینی خود نیز بهره می‌برید.

مدل چیدمان مبل راحتی 9 نفره

چیدمان متفاوت مبل راحتی ال شکل

مبل ال به همراه میز پذیرایی به شکل پاف می‌تواند ایده پردازی دیگری برای شما به شمار آید. برای این منظور می‌توانید از مبل‌های بزرگ ال مانند استفاده کنید تا فضای بیشتری برای نشیمن در اختیار داشته باشید. همان‌طور که مشاهده می‌کنید این مبل ال در انتهای خود یک مبل کشیده نیز دارد که می‌تواند در امر استراحت و دراز کشیدن بسیار مفید باشد.

مدل چیدمان مبل راحتی 9 نفره

استفاده از مبل راحتی 9 نفره در دو قسمت از خانه

نیازی نیست همیشه از تمام ست مبلمان خریداری شده در یک قسمت از منزل استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال همانند ایده پردازی تصویر زیر شما می‌توانید با استفاده از یک کاناپه سه نفره و دو مبل تک نفره کار دیزاین اتاق خود را به انجام برسانید. این امر به شما این امکان را می‌دهد که از کاناپه دو نفره و دو مبل تکی نیز برای بخش دیگر اتاق بهره ببرید. همانند تصویر زیر می‌توانید یک ایده پردازی متفاوت با استفاده از درختچه‌های طبیعی و میز عسلی‌های شیک در فضا ایجاد کنید.

مدل چیدمان مبل راحتی 9 نفره

مدل چیدمان مبل راحتی 9 نفره با ترکیبی متفاوت

برای داشتن چیدمان متمایز و داشتن یک خانه شیک و زیبای ایرانی، به شما استفاده از کاناپه‌ها و مبل‌های تکی متفاوت را پیشنهاد می‌کنیم. این امر به شما کمک می‌کند یک دکوراسیون شیک و خاص‌تر در فضای مد نظر برای شما حاصل شود. به‌عنوان‌مثال همانند تصویر از یک کاناپه سه‌نفره و یک مبل شزلون مدل جدید بهره بگیرید. این شزلون می‌تواند به جای کاناپه دو نفره مورد استفاده قرار گیرد. از طرفی نیز می‌توانید با استفاده از پاف‌های پایه‌دار چیدمان خود را تکمیل نمایید.

مدل چیدمان مبل راحتی 9 نفره

استفاده از شزلون یا لاوست به جای کاناپه

همانند تصویر زیر می‌توانید بار دیگر به جای استفاده از کاناپه از یک شزلون کاملا خاص و متفاوت در چیدمان منزل خود استفاده کنید. این امر علاوه بر زیباتر کردن فضا به شما این امکان را می‌دهد که استفاده بیشتری از سرویس خود داشته باشید. برای این منظور شما همانند تصویر زیر می‌توانید از یک کاناپه سه‌نفره دو مبل تکی یکسان و یک مبل تکی متفاوت برای دیزاین استفاده کنید. در نهایت نیز یک شرلون یا لاوست متفاوت کار چیدمان شما را به انتها می‌رساند.

مدل چیدمان مبل راحتی 9 نفره

پاف در مدل چیدمان مبل راحتی 9 نفره

حسن خوب فضاهای بزرگ این است که شما با بهره گرفتن از پاف‌های تکی و یا صندلی‌های اضافه مهمان می‌توانید دکوراسیون بیشتری را در فضا ایجاد کنید. به‌عنوان‌مثال با حذف برخی از مبل‌ها و کاناپه‌ها می‌توانید دکوراسیون متفاوت‌تری را ایجاد کنید. با استفاده از انواع پاف‌های فانتزی تکی می‌توانید کار مبل تک نفره و با پاف‌های بزرگ کار کاناپه‌های سه یا دو نفره را به انجام برسانید.

مدل چیدمان مبل راحتی 9 نفره

چیدمان قرینه مبل‌های راحتی

برای اینکه یک چیدمان قرینه در فضا داشته باشید می‌توانید دو به‌ دو مبل‌های مشابه را روبروی هم قرار دهید. به‌عنوان‌مثال همانند تصویر زیر می‌توانید کاناپه دو نفره و سه‌ نفره را روبروی هم بچینید. در ادامه نیز مبل‌های تک نفره را به‌صورت قرینه روبروی هم قرار دهید. این چیدمان شما را به یک دکوراسیون مربعی شکل می‌رساند. از همین رو می‌توانید از یک میز پذیرایی مربعی برای مرکز این چیدمان بهره بگیرید تا یک فضای شیک برای شما حاصل شود.

مدل چیدمان مبل راحتی 9 نفره

چیدمان مبل راحتی 9 نفره به شکلی متفاوت

اگر مبل‌های شما از دو جنس متفاوت است اصلاً نگران نبوده و آن‌ها را به‌ صورت ترکیبی استفاده کنید. به‌عنوان‌مثال اگر یک سری از مبل‌های شما پارچه‌ای است و یک سری دیگر چرمی، می‌توانید به‌ صورت ترکیبی از هر دو سرویس بهره ببرید. برای این منظور شما می‌توانید دو کاناپه سه‌ نفره و دونفره را همانند تصویر به‌ صورت یک ال در کنار هم قرار دهید. سپس در صورت تمایل یک مبل پارچه‌ای و یک مبل چرمی را در کنار هم قرار دهید. می‌توانید از پاف‌های چرمی نیز به‌ عنوان صندلی‌های مهمان استفاده کنید. این ایده پردازی تلفیقی سبب تنوع بیشتر در دکوراسیون داخلی شما می‌شود.

مدل چیدمان مبل راحتی 9 نفره

مدل چیدمان مبل راحتی 9 نفره با حذف کاناپه

یکی دیگر از ایده‌ای چیدمان‌های مبل نه نفره به این صورت است که یک تکه از سرویس را در فضایی دیگر مورد استفاده قرار دهید. به‌عنوان‌مثال همانند ایده پردازی زیر شما می‌توانید کاناپه دو نفره را حذف کنید و از آن برای اتاق نشیمن در روبروی تلویزیون استفاده کنید. برای این چیدمان می‌توانید کاناپه سه نفره را روبروی دو مبل تکی قرار دهید و در کنج ترین قسمت اتاق دو مبل تکی دیگر را مورد استفاده قرار دهید. این چیدمان را به شکلی انجام دهید که قسمت استفاده‌ شده از مبل‌های تکی با دو میز عسلی یک فضای دیگری را طراحی کند.

مدل چیدمان مبل راحتی 9 نفره

مدل چیدمان مبل راحتی 9 نفره به شکل مستطیلی

می‌توانید برای این منظور از یک فرش مستطیلی کمک بگیرید تا چیدمان شما ساده‌تر به انجام برساند. همانند ایده پردازی زیر به‌جای استفاده از کاناپه دو نفره از یک صندلی تکی استفاده کنید. یک کاناپه سه‌ نفره را روبروی دو مبل تکی قرار دهید. با استفاده از یک مبل تکی و دو پاف به جای کاناپه دو نفره چیدمان خود را ادامه دهید. از آنجایی‌ که سرویس‌های مبل نه‌ نفره معمولا دارای کاناپه دو نفره و دو مبل هستند، شما با استفاده از پاف‌های اضافه می‌توانید از سایر لوازم در یک دکوراسیون دیگر استفاده کنید. توجه کنید که کاناپه‌های دو نفره تنها در ست مبلمان راحتی وجود دارند و انواع مدل های مبل استیل و کلاسیک فاقد این نوع کاناپه هستند.

مدل چیدمان مبل راحتی 9 نفره

استفاده از پاف در چیدمان مبل راحتی

همان‌طور که اشاره شد شما می‌توانید جای مبل تکی از پاف استفاده کنید. برای این منظور می‌توانید یک سرویس هفت نفره تهیه کرده و با کمترین هزینه به یک دکوراسیون نه نفره دست پیدا کنید. این امر با استفاده از دو پاف شیک و هم‌ رنگ با سرویس مبل شما، یا رنگی که با آن ست شود، به انجام می‌رسد. برای زیباتر شدن اتاق خود از شال مبل‌های هم‌رنگ با سرویس مبل خود نیز می‌توانید استفاده کنید.

مدل چیدمان مبل راحتی 9 نفره

همان طور که مشاهده کردید، با استفاده از مبل‌های راحتی نه‌ نفره می‌توانید چیدمان‌های بسیار متفاوتی را در دکوراسیون داخلی منزل خود ایجاد کنید. به‌عنوان‌مثال می‌توانید یک دکوراسیون هفت‌ نفره را با حذف دو عدد از مبل‌های تکی داشته باشید. یا با استفاده از پاف‌های اضافه چیدمان بزرگ‌تری را در فضاهای بزرگ‌تر برای خود ایجاد کنید. شما به‌ راحتی با استفاده از انواع شزلون‌ها و یا پاف‌های تک‌نفره می‌توانید با کمترین هزینه دکوراسیون بزرگ‌تری را ترسیم کنید. می‌توانید کاناپه دو نفره را برای اتاق نشیمن مورد استفاده قرار دهید و با یک پاف دو نفره چیدمان اتاق پذیرایی خود را با مبل نه‌نفره دنبال کنید. همه این‌ها به سلیقه و البته ساختار خانه شما بستگی دارد.

منبع : توکامگ

نظر بدهید