مدل صندلی تاب خور
کافه دکوراسیون

مدل صندلی تاب خور مناسب فضای بیرون

4.47Kبازدید

مدل صندلی تاب خور راحتی مناسب حیاط و فضای بیرون

صندلی تاب خور راحتی امروزه به بخشی از مبلمان اصلی در تزیین دکوراسیون حیاط و باغ تبدیل شده است. اگر چه صندلی های بزرگ ننویی، بیشتر برای استراحت و خواب سبک روزانه در فضای بیرون طراحی شده اند اما می شود خیلی استفاده های دیگر مثل مطالعه و کار را نیز به کمک آنها انجام داد. مسلما مطالعه و کار در فضای راحت و پرانرژی بیرون، بازدهی ما را افزایش خواهد داد. همچنین لذت دورهمی های خانوادگی در حیاط با وجود چنین صندلی هایی قطعا دوچندان خواهد شد.

درست مانند هر نوع مبلمانی صندلی های تابی نیز انواع متنوعی دارند که خود یک مزیت بسیار بزرگ محسوب می شود، چرا که برای هر فرد و سلیقه ای حداقل یک مورد قطعا در بازار پیدا خواهد شد. شکل های زیر تعدادی از طرح های خلاقانه و صد البته راحت و کاربردی صندلی تاب خور راحتی مناسب فضای بیرون خانه را معرفی می کند، لطفا تا پایان مطلب همراه ما باشید.

مدلی که  مشاهده می کنید یک صندلی کلاسیک با طراحی سنتی و قدیمی است. بنابراین برای حیاط خانه های قدیمی و خانه باغ ها منازل بسیار مناسب هستند.

 مدل صندلی تاب خور مدل صندلی تاب خور مدل صندلی تاب خور مدل صندلی تاب خور مدل صندلی تاب خور مدل صندلی تاب خور

مدل دوم رنگ های بسیار شادی دارد . اسم این صندلی، رنگین کمان است و همانطور که مشاهده می کنید، در هر قسمتی از حیاط که قرار بگیرد شدیدا خودنمایی می کند، خصوصا در زمینه سبز خانه باغ های قدیمی و حتی مدرن.

مدل صندلی تاب خور مدل صندلی تاب خور

جای شکی نیست که خیلی از این صندل های تابی شکل بهترین کاربرد را در خانه های ویلایی خواهند داشت. اما شکل زیر یک مدل بخصوص را نشان می دهد که طرحی روستیک داشته و به همین خاطر بهترین انتخاب برای خانه های روستایی با محوطه باز و منظره ای آرام و زیباست. توجه می کنید که میله نگهدارنده بدنه صندلی، از یک تکه چوب طبیعی درخت ساخته شده است. شکل بعدی را دیگر نمی شود صندلی خواند اما به هر حال همان کارایی صندلی را دارد، این ننوی درختی فضایی فوق العاده اعجاب انگیز برای یک خواب سنگین چند ساعته در فضای باز فراهم می کند.

مدل صندلی تاب خور مدل صندلی تاب خور مدل صندلی تاب خور مدل صندلی تاب خور

اکثر مدل های صندلی تاب خور را می شود در فضای داخل خانه نیز نصب کرد. مدلی که در شکل زیر مشاهده می کنید یک صندلی تابی شکل مدرن است که برای فضای داخلی و خارجی طراحی شده. تخت خواب های ننویی برای محیط داخل نیز طراحی شده اند که شکل دوم مدلی از آنها را نشان می دهد. قطعا داخل خانه درختی پیدا نمی شود که این ننو را به آنها وصل کرد به همین خاطر خود ننو همراه با پایه ایستاننده عرضه می شود تا در فضای داخل نیز بتوان از مزیت خوابیدن داخل ننو بهره برد.

مدل صندلی تاب خور مدل صندلی تاب خور مدل صندلی تاب خور

صندلی تاب خور پایه دار یک مزیت بزرگ دارند و آن این است که می شود آنها را در فضای داخل نیز نصب کرد. همچنین حیاط هایی که درختی یا جایی برای آویزان کردن صندلی های آویزان ندارند بدون دغدغه از کار و هزینه اضافه می توان چنین مدل هایی را خریداری کرد و نگران هیچ چیز دیگر نبود. شکل های زیر تعدادی طرح جالب را نشان می دهد که هر کدام تفاوت زیادی از رنگ گرفته تا نوع و شکل بدنه با یکدیگر دارند. در انتخاب رنگ صندلی ها دقت کنید چرا که تاثیر زیادی بروی حالت حیاط شما خواهند گذاشت، مثلا رنگ آبی فضا را خیلی آرامش بخش و دلپذیر نشان می دهد.

مدل صندلی تاب خور مدل صندلی تاب خور مدل صندلی تاب خور مدل صندلی تاب خور مدل صندلی تاب خور

صندلی تاب خور چند نفره در هر محیطی از حیاط که قرار بگیرند به نقطه مرکزی و کانون توجه حیاط تبدیل می شوند. چنین صندلی هایی که بیشتر شبیه به یک مبل راحتی بزرگ هستند، برای خانواده های پرجمعیت یا کسانی که علاقه دارند در حیاط بخوابند بسیار مناسب خواهد بود. شکل اول مدلی را نشان می دهد که بیشتر برای خوابیدن طراحی شده حتی دور آن نیز پشه بند قرار می گیرد تا یک خواب راحت و آسوده بدور از حشرات را در هر زمانی فراهم کند. شکل های بعدی نیز سایر مدل های خلاقانه صندلی تابی شکل چند نفره را نشان می دهند.

مدل صندلی تاب خور مدل صندلی تاب خور مدل صندلی تاب خور مدل صندلی تاب خور مدل صندلی تاب خور مدل صندلی تاب خور مدل صندلی تاب خور مدل صندلی تاب خور

منبع : اتاق

نظر بدهید