دکوراسیون داخلی اتاق خواب با طیف رنگی سبز
کافه دکوراسیون

مدل دکوراسیون داخلی اتاق خواب با طیف رنگی سبز

2.08Kبازدید

مزایای استفاده از رنگ ها در سلامت جسمی و روحی موضوعی اثبات شده و انکار ناپذیر است. فضاهای داخلی منزل اگر با رنگ های مناسب پوشش یابند می توانند انرژی و فضای جذاب تری را برای ماندن ایجاد نمایند. بسته به حوزه انتخابی در منزل و نوع کاربری و نیاز افراد انتخاب رنگ ها گزینه های متنوع تری را ایجاد میکند برای مثال رنگ های به کار رفته در اتاق نشیمن که فضایی فعال در منزل محسوب می شود با رنگ های اتاق خواب که نقش استراحت و خواب در ان پررنگ تر است متفاوت خواهد بود در واقع در اتاق خواب با استفاده از رنگ های مناسب می توانیم آرامش و خواب بهتری را برای افراد ایجاد کنیم و یا در حوزه غذاخوری برای افزایش میل به غذا با رنگ ها تغییراتی ایجاد نماییم از این جهت انتخاب رنگ ها موضوعی ضروری در دکوراسیون محسوب می شود زیرا می تواند تاثیرات یک دکور خوب را چند برابر کرده یا تاثیر مثبت دکوراسیون را با انتخاب اشتباه خنثی سازد.

از جمله رنگ های مناسب برای اتاق خواب رنگ سبز است زیرا رنگ سبز از نظر سلامت جسمانی برای سیستم عصبی مفید و در زمینه درمان های کلی،ایجاد تعادل و تجدید ساخت سلول ها موثر است. این رنگ با قلب در ارتباط است و برعملکرد قلب و ریه تاثیری مستقیم بر جای می گذارد.باعث از بین رفتن لخته های خونی و بهبود بی تحرکی و سختی سلول های خونی می شود و به ساخت ماهیچه ها، پوست وبافت های مختلف کمک می کند.

رنگ سبز سبب از بین رفتن فشارهای روحی شده و می تواند فشار خون را کاهش دهد. از آن جا که این رنگ قادر است داخل درونی ترین ساختمان سلول نفوذ کند، می توان از آن برای درمان تومور ها و کیست ها و سرطان ها استفاده کرد این رنگ برای بیماریهای دستگاه تنفسی و برای تسکین و درمان انواع شوک ها بسیار موثر است و در افراد مبتلا به ترس از فضاهای تنگ و محصور نیز کمک می کند.

به کارگیری این رنگ با طیف وسیع خود در فضاهای داخلی با کاربری های مختلف و دکوراسیون منزل از اتاق خواب، نشیمن، پذیرایی و سرویس ها بسته به سلیقه کاربرد دارد و به دلیل خواص درمانی وآرامش بخش آن برای فضاهای درمانی مانند کلینیک ها و بیمارستان ها مناسب بوده و به همین دلیل است که در اتاق های جراحی از این رنگ استفاده می شود و برای اتاق خواب ها برای کسب آرامش و کاهش تنش ها برای استراحت مناسب و خواب راحت توصیه می شود.

همینطور استفاده از گیاهان با رنگ سبز با خصوصیات تعدیل کننده و تسکین بخش خود به ویژگی های مثبت رنگ سبز در هر فضایی می افزاید در ادامه با ما با مشاهده چند مدل اتاق خواب با طیف رنگی سبز در سبک های مختلف دکوراسیون همراه باشید.

دکوراسیون داخلی اتاق خواب با طیف رنگی سبز دکوراسیون داخلی اتاق خواب با طیف رنگی سبز دکوراسیون داخلی اتاق خواب با طیف رنگی سبز دکوراسیون داخلی اتاق خواب با طیف رنگی سبز دکوراسیون داخلی اتاق خواب با طیف رنگی سبز دکوراسیون داخلی اتاق خواب با طیف رنگی سبز دکوراسیون داخلی اتاق خواب با طیف رنگی سبز دکوراسیون داخلی اتاق خواب با طیف رنگی سبز دکوراسیون داخلی اتاق خواب با طیف رنگی سبز دکوراسیون داخلی اتاق خواب با طیف رنگی سبز دکوراسیون داخلی اتاق خواب با طیف رنگی سبز دکوراسیون داخلی اتاق خواب با طیف رنگی سبز دکوراسیون داخلی اتاق خواب با طیف رنگی سبز دکوراسیون داخلی اتاق خواب با طیف رنگی سبز دکوراسیون داخلی اتاق خواب با طیف رنگی سبز دکوراسیون داخلی اتاق خواب با طیف رنگی سبز دکوراسیون داخلی اتاق خواب با طیف رنگی سبز دکوراسیون داخلی اتاق خواب با طیف رنگی سبز دکوراسیون داخلی اتاق خواب با طیف رنگی سبز دکوراسیون داخلی اتاق خواب با طیف رنگی سبز دکوراسیون داخلی اتاق خواب با طیف رنگی سبز دکوراسیون داخلی اتاق خواب با طیف رنگی سبز

منبع : دکوبوم

نظر بدهید