مدل آرایش ساده در کمترین زمان
کافه زیبایی

مدل آرایش ساده در کمترین زمان

2.03Kبازدید

زیبایی ساده و طبیعی طرفداران زیادی دارد و همه دوست دارند با یک آرایش ساده و سریع به این هدف دست پیدا کنند. اما داشتن آرایش ساده همیشه به معنای چهره خسته کننده و تکراری نیست و آرایش ساده شما لزوما نباید نامرئی و نامشخص باشد. خانم‌ها گاهی دوست دارند از رنگ‌های شاد و زیبا در چهره خود استفاده کنند و به همه نشان دهند که آرایش کرده‌اند بدون آن که آرایشی غلیظ و افراطی داشته باشند. اگر شما از رنگ‌ها به اندازه و هماهنگ در آرایش ساده خود استفاده کنید به این هدف دست پیدا می‌کنید و چهره شما شاداب، طبیعی و خوشرنگ و لعاب به نظر خواهد رسید. در این مقاله ۴ روش متفاوت برای آرایش ساده به شما آموزش خواهیم داد .

آرایش ساده با رژ لب مرجانی و مژه‌های زرشکی

وقتی صحبت از ریمل می‌شود همه خانم‌ها به رنگ مشکی فکر می‌کنند و اگر تا حدی اهل تنوع باشند نهایتا رنگ‌های قهوه‌ای یا آبی تیره را در مجموعه لوازم آرایشی خود قرار می‌دهند. اما ریمل به رنگ زرشکی هم زیبایی‌های خاص خود را دارد و درخششی خاص و طبیعی به چشمان شما خواهد داد. با استفاده از این رنگ ریمل شما دیگر نیازی به استفاده از سایه یا خط چشم هم نخواهید داشت و فقط با استفاده از یک رنگ روشن و طبیعی مثل مرجانی روی لب‌های خود می‌توانید آرایشتان را کامل کنید. البته توجه داشته باشید که اگر رنگ مژه‌های شما مشکی است و می‌خواهید رنگ زرشکی روی آن جلوه کاملی داشته باشد بهتر است از پرایمر سفید ریمل روی مژه‌ها استفاده کنید و سپس ریمل بزنید اما این کار ضرورتی ندارد. این سبک آرایش بیشتر حالت زمستانی و بهاری دارد اما در فصل‌های دیگر هم می‌توان از آن استفاده کرد. این آرایش ساده برای خانم‌هایی که پوست متوسط یا روشن با ته رنگ گرم دارند بسیار مناسب است ولی اگر ته رنگ پوست شما سرد است می‌توانید از رژ لب کالباسی و گوشی به جای مرجانی استفاده کنید.

مدل آرایش ساده در کمترین زمان

آرایش ساده با پوست برنزه و سایه مسی

اگر به دنبال یک آرایش ساده هستید و در عین حال ترجیح می‌دهید چهره شما عمق و زیبایی خاصی داشته باشد استفاده از برنزه کننده بهترین گزینه است. برنزه کننده‌ای که یکی دو درجه از رنگ طبیعی پوست شما تیره‌تر باشد نه تنها به چهره شما عمق می‌دهد و آن را سه بعدی می‌کند بلکه می‌تواند جایگزین کرم پودر و کانسیلر هم باشد و عیوب چهره را در بیشتر قسمت‌ها بپوشاند. برای این روش آرایش برنزه کننده را روی پیشانی و خطوط فک بزنید و سپس تا روی بینی امتداد دهید. در مرحله بعدی سراغ سایه چشم مسی بروید، این رنگ جزو رنگ‌هایی است که به همه می‌آید و زیبایی خاصی به چشم‌ها می‌دهد که کاملا طبیعی به نظر می‌رسد. سایه را روی پلک بالا بمالید و کمی از آن را نیز زیر پلک پاین بکشید تا چشم‌های شما درشت و مشخص به نظر برسند. در انتها استفاده از یک برق لب و کمی ژل بیرنگ روی ابرو و مژه کار آرایش شما را کامل خواهد کرد. این مدل آرایش برای خانم‌هایی که پوست متوسط یا تیره دارند و موهای نسبتا روشنی دارند بسیار مناسب است و به خصوص در فصل تابستان می‌تواند آرایش روزمره شما باشد.

مدل آرایش ساده در کمترین زمان

آرایش ساده با ابروهای پر و رژ لب ارغوانی

ابروها به عنوان قاب چشم‌ها تاثیر زیادی در زیبایی چهره دارند و تاکید روی آن‌ها می‌تواند زیبایی طبیعی چهره شما را چندین برابر کند. برای این کار نیازی به استفاده از مداد ابرو و کشیدن ابرو نیست بلکه شما با یک ریمل ابروی بیرنگ یا رنگی می‌توانید این کار را انجام دهید. ابتدا ابروها را تمیز و مرتب اصلاح کرده و به سمت بالا شانه کنید سپس ریمل ابرو را با حرکاتی به سمت بالا روی ابروها بکشید تا هم ابروها تیره و پر شوند و هم موهای آن در جهت دلخواه شما حالت بگیرد. پس از این کار سراغ رژ لب ارغوانی خود بروید و لب‌ها به کمک آن را با حالتی طبیعی پوشش دهید. در این مرحله می‌توانید با کمی کانسیلر عیوب چهره مثل جوش و لک را بپوشانید و به همین سادگی کار آرایش شما به اتمام می‌رسد. این روش آرایش برای خانم‌هایی که ابروهای زیبا و پرپشتی دارند و می‌خواهند روی آن تاکید کنند بهترین انتخاب است اما ااز نظر رنگ پوست در این روش محدودیتی وجود ندارد و هر کسی با هر رنگ پوستی می‌تواند از این سبک، برای آرایش ساده خود کمک بگیرد.

مدل آرایش ساده در کمترین زمان

آرایش ساده با گونه‌های سرخ و لب‌های هلویی

اگر می‌خواهید صورت شما خوشرنگ و شاداب به نظر برسد رژگونه بهترین انتخاب است. استفاده از رژگونه با رنگ روشن مثل هلویی مایل به صورتی یا صورتی طبیعی، سرخی و شادابی خاصی به گونه‌ها و چهره شما می‌دهد و شما را جوان و زیبا نشان می‌دهد. برای این کار رژگونه (ترجیحا مایع یا استیکی) را روی مرکز گونه‌های خود بمالید و کاملا محو کنید. در مرحله بعدی یک رژ لب با رنگی طبیعی که کمی از رنگ لب‌های شما تیره‌تر است مثل هلویی و صورتی انتخاب کنید و لب‌ها را با آن آرایش کنید. به همین سادگی کار آرایش شما تمام می‌شوید و آماده خواهید بود. دقت داشته باشید این روش آرایش برای خانم‌هایی که پوست روشن و رنگ پریده دارند و خطوط چهره آن‌ها چندان مشخص نیست بهترین انتخاب است و می‌تواند با حالتی طبیعی، شادابی و جذابیت چهره شما را افزایش دهد.

مدل آرایش ساده در کمترین زمان

منبع : مجله قرمز

نظر بدهید