مبل های رنگی جدید در دکوراسیون
کافه دکوراسیون

مبل های رنگی جدید در دکوراسیون

2.77Kبازدید

مبل های رنگی جدید ، مثل این 7 عکس ترستان را کنار بگذارید!

1. کاربرد کاناپه سبز رنگ در نشیمن

مبل های رنگی جدید در دکوراسیون

مبل رنگی مانند یک تعهد بزرگ است. اگر از دست افرادی هستید که دوست دارند با تغییر فصل های سال دکوراسیون منزلشان را نیز تغییر بدهند، بهتر است در مبلمان با رنگ های خنثی استفاده کرده و با اکسسوری های گوناگون تغییرات لازم را به وجود آورید. اما اگر از آن دسته هستید که دوست دارید رنگ های خاص را به کار برده و مطمئن هستید که در آینده هم از دیدنشان لذت می برید، رنگ سبز زمردی بسیار ایده آل خواهد بود. یک رنگ پر زرق و برق که البته در دکوراسیون امروزی هم می تواند به کار رفته و بدرخشد.

2. کاربرد مبل آبی در دکوراسیون نشیمن

مبل های رنگی جدید در دکوراسیون

همان طور که شلوارهای جین در دنیای مد و لباس طرفداران زیادی دارند و با همه چیز ست می شوند، در دنیای دکوراسیون نیز می توانند کنار رنگ های زیادی بنشیند. بنابراین اگر به مبل با این رنگ علاقه دارید، به راحتی می توانید آن را در کنار چوب، فلز و همین طور رنگ های قرمز و زرشکی و بژ قرار دهید. تصویر بالا نشیمنی با استفاده از این مبل را به شما نشان می دهد.

3. مبل رنگی در نشیمن مینیمال

مبل های رنگی جدید در دکوراسیون مبل های رنگی جدید در دکوراسیون

اگر از علاقه مندان به سبک های مینیمال هستید یک مبلمان نارنجی، گلبهی یا قرمز به خوبی می تواند رنگ را وارد فضای خانه تان نماید. برای این کار بهترین روش این است که دیوارها را سفید نگه داشته و مبل را کنار آن بگذارید. به این صورت مبلمان جلوه زیادی در خانه پیدا خواهد کرد.

4. رنگ های تیره و روشن را کنار هم قرار بدهید

مبل های رنگی جدید در دکوراسیون

بعد از آن که رنگ مورد علاقه تان را پیدا کردید، بهتر است کاناپه اصلی را به همان رنگ در نظر گرفته و سپس برای مبل های تک نفره و یا صندلی ها از همان رنگ اما با تنالیته های روشن تر استفاده نمایید. این کار باعث می شود که راحت تر بتوانید فرش، آباژور، پرده ها و یا سیر وسایل در دکوراسیون را با کاناپه تان ست نمایید. همان طور که در تصویر بالا مشاهده می کنید، دو مبل تکی و همین طور دیوارها با به رنگ سبز بسیار ملایم در نظر گرفته شدند.

5. خلق فضاهای رنگارنگ

مبل های رنگی جدید در دکوراسیون

با وجود دیوارهای رنگی و متنوع باز هم به یک رنگ خاص نیاز دارید؟ پس احتمالا یک کاناپه تک رنگ مناسب خواهد بود. اگر مطمئن نیستید که کدام رنگ را انتخاب کنید، من دوباره رنگ آبی را به شما معرفی می کنم. نشیمن بالا به خوبی به شما نشان می دهد که چگونه رنگ آبی در کنار رنگ های دیگر نشسته حتی به نوعی خنثی کننده فضا نیز خواهد بود.

6. مبل اتاق خواب رنگی

مبل های رنگی جدید در دکوراسیون

اگر مطمئن نیستید که راحت می توانید یک مبل رنگارنگ برای اتاق نشیمن انتخاب کنید، می توانید از یک رنگ جسورانه برای فضایی خصوصی تر و کوچک تر بهره ببرید. برای این منظور اتاق خواب، اتاق مهمان و حتی اتاق کار می توانند گزینه ای بسیار خوبی محسوب شوند. در این فضاها رنگ های خاص و شارپ جلوه ای خاص به وجود آورده و ریسک کم تری نسبت به نشیمن یا پذیرایی دارند.

7. مبل رنگی برای خانه های اجاره ای

مبل های رنگی جدید در دکوراسیون

اگر در خانه ای اجاره ای زندگی می کنید و امکان تغییر رنگ دیوارها یا کف پوش را ندارید، یک مبلمان رنگی به بهترین شکل رنگ را وارد خانه تان می کند. رنگ های خاص برای مبلمان این فضا دارای انرژی و جنب و جوش است و به خوبی کمبود رنگ یا عدم علاقه شما به سلیقه صاحب خانه را جبران می نماید.

منبع : چیدانه

نظر بدهید