روش ست کردن مانتو لی
کافه خواندنی

مانتو جین را با چه شال و کفشی ست کنیم

2.29Kبازدید

مانتو جین را همه خانم ها دوست دارند اما شاید در ست کردن آن دچار مشکل شوند، مانتو جین را نمیتوان با هر چیزی ست کرد و باید در انتخاب شال و شلوار حسابی دقت کنید. اگر شما هم جزو خانم های علاقمند به مانتو جین هستید اما نمیدانید آن را چگونه ست کنید ما در این مطلب کلی ایده شیک برایتان داریم که با الهام از آن ها می توانید خوشتیپی با مانتو جین را تجربه کنید.

روش ست کردن مانتو لی با شال، شلوار و کفش

مانتو لی یکی از ترندهای اصلی امسال است که در رنگ های تیره تا روشن وجود دارند و خانم ها با توجه به سلیقه شخصی شان دست به انتخاب میزنند. مانتوهای لی جوان پسند هستند و دختران جوان حسابی از آن ها استقبال میکنند اما برخی از این افراد نمی دانند مانتو جین خود را با چه لباسهایی ست کنند . با این بخش همراه باشید تا نحوه ست کردن مانتو لی با شال و روسری ، شلوار و … را بدانید.

نحوه ست کردن مانتو جین با شلوار

مانتو جین در طیف های رنگی تیره تا روشن وجود دارد که روش های ست کردن هر رنگ مانتو جین متفاوت است.

ست کردن مانتو جین با شلوارهای لی:

برای ست کردن مانتو لی، شلوار جینی را انتخاب نمایید که رنگ آن نزدیک به رنگ مانتوی شما باشد.

روش ست کردن مانتو لی

ست کردن مانتو جین با شلوارهای کتان :

برای ست کردن مانتو جین تیره شلوار های کتان رنگ تیره مانند شلوار کتان مشکی یا سورمه ای بپوشید . برای ست کردن مانتو جین روشن از شلوار های کتان به رنگ سفید یا عاجی استفاده کنید . اگر می خواهید مانتو تان را جلو باز بپوشید میتوانید زیر مانتو یک شومیز سفید بپوشید و آن را با شلوار سفید ست کنید.

روش ست کردن مانتو لی

ست کردن مانتو جین با شلوارهای پارچه ای:

با مانتو های لی رنگ روشن می توانید شلوار های پارچه ای سفید و خاکستری و برای مانتو های لی رنگ تیره از لگ های مشکی استفاده کنید.

روش ست کردن مانتو لی

نکته :توجه کنید هر چه مانتو جین روشن تر باشد بهتر است شلوار به رنگ روشن انتخاب کنید و هرچه مانتو جین تیره تر باشد شلوار تیره برای آن مناسب است.

رنگ های مناسب شال برای ست با مانتو لی

اگر می خواهید مانتوی جینتان را با شال یا روسری ست کنید توجه داشته باشید که اولین راز خوش پوشی، رنگ شناسی و انتخاب رنگ درست است، به نحوی که بین رنگ های ست شما هماهنگی وجود داشته باشد. رنگ های پرکاربردی که برای ست با مانتوی جین به شما پیشنهاد می شود عبارتند از :

ست کردن مانتو لی با شال خنثی و طبیعی:

برای ست کردن شال و روسری می توانید از شال های بژ، سفید، سیاه و خاکستری که دارای رنگ های خنثی هستند و راحت و ساده با مانتو های لی ست می شوند ، استفاده نمایید.

روش ست کردن مانتو لی

ست کردن مانتو لی با شال قرمز:

برای اینکه زیبا و جذاب تر به نظر برسید ، مانتو لی خود را با شال یا روسری قرمز یا زرشکی بپوشید زیرا رنگ قرمز مکمل رنگ آبی است و رنگ های مکمل به خوبی با هم ست می شوند.

روش ست کردن مانتو لی

ست کردن مانتو لی با شال سبز:

مانتو لی تیره خود را با شال و رسری سبز تیره و مانتو های جین روشن را با شال و روسری سبز روشن ست کنید . این رنگ هماهنگی خوبی با این سری از مانتو ها دارد.

ست کردن مانتو لی با شال قهوه ای و نارنجی :

برای اینکه مانتو جینتان را با روسری یا شالتان ست کنید ، از روسری یا شال به رنگ های قهوه ای و نارنجی استفاده نمایید. مانتو جین روشن را با شال یا روسری به رنگ قهوه ای و نارنجی روشن و مانتو جین تیره را با شال یا روسری طیف های تیره قهوه ای ست کنید.

روش ست کردن مانتو لی

ست کردن مانتو لی با شال زرد:

برای داشتن یک استایل شیک و دخترانه مانتو جین روشن خود را با یک شال یا روسری لیمویی بپوشید . توجه کنید که این رنگ را فقط با مانتو های لی رنگ روشن بپوشید. رنگ زرد مکمل رنگ آبی است.

روش ست کردن مانتو لی

ست کردن مانتو لی با شال پاستیلی :

می توانید مانتو جین روشن تان را با شال یا روسری رنگ پاستیلی ست کنید . این رنگ ها برای همه سنین مناسب است.

روش ست کردن مانتو لی

ست کردن مانتو لی با شال آبی، بنفش و ارغوانی:

رنگ آبی ، بنفش و ارغوانی از رنگ های متناسب با مانتو های لی هستند و شما می توانید مانتو های لی خود را با این رنگ شال یا روسری ست کنید.

روش ست کردن مانتو لی

نکته :
برای ست کردن مانتو لی با شال و روسری به جنس آن دقت کنید و با مانتو های لی روسری های حریر و ساتن براق و ابریشمی ظریف نپوشید زیرا جنس و نوع پارچه ها باید هماهنگی و تناسب داشته باشند. با مانتو جین خود روسری های ضخیم تر مانند روسری هایی از جنس نخ، روسری های ابریشم کج راه، ابریشم توییل و روسری های پشمی بپوشید. روسری هایی با طرح های لنگی و زبرا، روسری های طرح خال خالی، شال های طرح شطرنجی و چهارخانه به خوبی با مانتو لی ست می شوند.

با مانتو لی چه کفشی بپوشم؟

خانم ها برای ست کردن کفش با مانتو لی بهتر است سراغ چهار گزینه اصلی کفش تخت، اسنیکرز، کفش پاشنه بلند ، نیم بوت و کفش عروسکی بروند و با توجه به سلیقه خود از بین این کفش ها انتخاب کنند.

ست کردن مانتو لی با کفش های اسنیکر:

بهترین انتخاب ها برای ست کردن کفش با مانتو لی کفش های اسنیکر هستند که باید با توجه به رنگ شال و روسری و رنگ مانتوی خود رنگ آن ها را انتخاب کنید . کفش های اسنیکر سفید، خاکستری روشن و نقره ای آینه ای برای مانتوهای لی رنگ روشن مناسب هستند.

روش ست کردن مانتو لی

ست کردن مانتو لی با صندل های اسپرت :

مانتو لی خود را با صندل های اسپرت با رنگ های خاکی، قهوه ای و زرشکی ست کنید.

ست کردن مانتو لی با صندل های پاشنه دار و لژدار :

صندل های پاشنه دار و لژدار نیز گزینه مناسبی برای ست کردن با مانتو لی هستند.

ست کردن مانتو لی با نیم بوت های زنانه اسپرت:

نیم بوت ها انتخاب خوبی برای ست کردن با مانتو جین هستند.

روش ست کردن مانتو لی

ست کردن مانتو لی با کفش های عروسکی:

برای اینکه استایلی دخترانه و جذاب داشته باشید مانتو لی خود را با کفش های عروسکی بپوشید . رنگ این کفش ها باید با لباس های شما هماهنگی داشته باشد.

نکات مهم در رابطه با ست کردن مانتو جین با انواع لباس ها:

– شومیز زیر مانتو جین جلوباز خود را با رنگ روسری و شال تان ست کنید.
– در استایلتان تنها از دو تکه لباس جین استفاده کنید؛ نه بیشتر.
– وقتی دو تکه از لباس هایتان از جین تهیه شده است، بهتر است سراغ اکسسوری های تهیه شده از این پارچه نروید.
– افرادی که سایز بزرگی دارند باید دقت بیشتری به خرید لباس های جین داشته باشند. استفاده از جین های تیره مثل مشکی، طوسی و سرمه ای می تواند بخشی از اضافه وزن این افراد را پنهان کند اما جین های روشن اضافه وزن را بیشتر نشان می دهند.
– در فصل های گرم سال سراغ جین برفی یا تناژهای روشن آبی بروید و در فصل های سرد سال از جین های تیره استفاده کنید.
– اگر میخواهید مانتو تان را جلو باز بپوشید میتوانید زیر مانتو یک شومیز سفید بپوشید و آن را با شلوار سفید ست کنید.

منبع : هونل

نظر بدهید