لوکس‌ ترین لوازم بهداشتی و مراقبتی
کافه زیبایی

لوکس‌ ترین لوازم بهداشتی و مراقبتی

2.11Kبازدید

همیشه یک سری از محصولات و در واقع وسایل آرایشی و بهداشتی (حتی مراقبت از پوست و مو) به شکل ثابت و مداوم، توسط ما مصرف‌کنندگان خریداری می‌شود. قطعا جایگاه این محصولات در کمد میز توالت شما یا حتی روی میز آرایشی که در اتاق خود دارید، است. شما این وسایل و محصولات را به‌دلیل استفاده‌ زیاد از آنها، با قیمت‌های زیاد و لوکس نمی‌خرید! اما محصولات لوکسی هستند که مشتری‌های ثابت خود را دارند. در این مطلب با ما همراه شوید تا این محصولات و وسایل لوکس را به شما معرفی کنیم. شاید شما هم تصمیم بگیرید یکی از آنها یا حتی‌ همه‌ را خریداری کنید!

Chanel

برند شنل که معرف حضور تمامی علاقه‌مندان دنیای مد و فشن است! محصولات این برند از لباس و کفش و اکسسوری گرفته تا محصولات بهداشتی ومراقبت از پوست و آرایشی، بسیار لوکس و گران‌قیمت هستند و هر کسی توانایی خریدشان را ندارد، چه برسد به استفاده و مصرف آنها به‌صورت هفتگی یا ماهانه! یکی از محصولات دوست‌داشتنی و لوکس این برند که در کمد یک میز توالت لوکس می‌درخشد، کرم دست شنل است. این کرم با شکل و شمایل تخم‌مرغی و رنگ سفید بسیار بانمکش توجه دوست‌داران این برند را جلب می‌کند. این کرم چرب نیست ولی دست شما را از خشکی نجات می‌دهد و به‌نوعی آبرسانی می‌کند. همچنین این کرم بوی گل بسیار خوش‌بویی دارد.

لوکس‌ ترین لوازم بهداشتی و مراقبتی

Glossier

یکی از برند‌های لوکسی که شاید شما چیزی در مورد آن ندانید، برند محصولات آرایشی و بهداشتی گلاسیر است. این برند که از ترکیبات طبیعی ساخته شده و حالت درمانی دارد، به‌نوعی برای پوست شما مفید است. یکی دیگر از وسایلی که وجود آن در کمد میز توالت شما ضروری است و شما شب و روز از آن استفاده خواهید کرد، پد‌های بهداشتی و آرایشی است. چه بهتر که این پد‌ها را از برند لوکس گلاسیر خریداری کنید. پدهای گلاسیر با جنس لطیف و استمپ جی که لوگوی برند است، در پک‌های بامزه و دوست‌داشتنی‌ای عرضه می‌شود. این پد‌های بهداشتی به‌هیچ‌وجه الیاف را روی صورت شما باقی نمی‌گذارد و همچنین در حال استفاده از تونر از هم وا نمی‌روند و حالت ثابتی دارند تا شما به‌راحتی صورت خود را از آلودگی‌های روزمره پاک کنید.

لوکس‌ ترین لوازم بهداشتی و مراقبتی

Kai

دئودورانت از آن دسته محصولاتی است که استفاده از آن به شکل هرروزه واجب است و داشتن یک دئودورانت خوب، کل روز شما را خوش‌بو و بانشاط نگه‌می‌دارد. دئودورانت کای با رایحه‌ خوش و خاص گل رز، جزمین و لیلی این کار را برای شما انجام خواهد داد. این محصول با داشتن ترکیبات ویتامین E پوست زیر بغل شما را نرم و ابریشمی می‌کند و از ترشح عرق از غده‌های آن قسمت، جلوگیری می‌کند.

لوکس‌ ترین لوازم بهداشتی و مراقبتی

Marvis

فقط چرم و لوازم خانگی و لباس‌های ایتالیایی نیستند که با طرح‌ها و کیفیت عالی عرضه می‌شوند، بلکه خمیر‌دندان‌های لوکسی هم دارند که روشویی شما را زیبا می‌سازد و پکیج آن جلوه‌ فوق‌العاده‌ای دارد. این خمیر‌دندان با رایحه‌های مختلفی تولید و عرضه می‌شوند. این مدلی که مشاهده می‌کنید، با رایحه‌ خنک و خوش‌بوی نعنایی است.

لوکس‌ ترین لوازم بهداشتی و مراقبتی

Dior

دنبال‌کنندگان و علاقه‌مندان دنیای مد و فشن حتما برند کریستین دیور را می‌شناسند. این برند محصولات مراقبت از پوست و آرایشی بسیار باکیفیت و لوکس و طرفداران همیشگی خود را دارد. بالم لب یا بهتر است بگوییم نرم‌کننده‌ لب از آن دسته محصولاتی است که نه‌تنها در میز‌ توالت بلکه در کیف خیلی از شما عزیزان دیده می‌شود. پیشنهاد ما استفاده از لیپ گلو دیور است که حالت براق و شاینی‌ دارد و رنگ صورتی ملایمی به لب‌های شما می‌دهد و در عین حال از خشک‌شدن آنها جلو‌گیری می‌کند.

لوکس‌ ترین لوازم بهداشتی و مراقبتی

Ouai

رز‌ واتر به‌عنوان تونر برای پا‌ک‌کردن صورت از آرایش یا استفاده در طول روز، در کمد میز‌ توالت ما وجود دارد و لازم به ذکر است که برندی با نام OUAI وجود دارد که در پکیج بسیار مینیمال و شیکی این رز واتر‌ها را عرضه می‌کند. رز واتر این برند برای صورت و حتی بدن هم مناسب و کاربردی‌ است.

لوکس‌ ترین لوازم بهداشتی و مراقبتی

Gisou

داشتن موهای سالم و درخشان آرزوی هر آدمی است. اگر یک روغن موی طبیعی و لوکس هم داشته باشید، این رویا به حقیقت می‌پیوندد! روغن موی برند گیسو که اتفاقا طراح آن نگین میرصالحی، یک اینفلوئنسر ایرانی تبار است، پیشنهاد خوبی برای موهای خشک، وز و رنگ‌شده‌ شما دوست عزیز است. این روغن از ترکیبات عسل طبیعی تشکیل شده‌ است و موی شما را درخشان و زیبا می‌کند.

لوکس‌ ترین لوازم بهداشتی و مراقبتی

charlotte tilbury

راز داشتن پوستی صاف و جذاب، رسیدگی صحیح و روزمره به آن است. اگر شما هم به پوست خود اهمیت می‌دهید و بودجه‌ زیادی برای آن کنار گذاشته‌اید، پیشنهاد می‌شود کرم صورت مجیک شارلوت تیلبری را تهیه کنید. این کرم لوکس و جذاب به صورت شما شاین لطیفی می‌بخشد و پوست شما را براق و شاداب نشان می‌دهد. در ضمن این کرم قوطی بسیار زیبایی دارد و برای میز توالت شما، جلوه‌ خوبی می‌تواند داشته باشد.

لوکس‌ ترین لوازم بهداشتی و مراقبتی

Ysl

داشتن یک فیس‌واش خوب که برای پاک‌کردن آرایش بی‌دغدغه سراغش برویم، می‌تواند از ملزومات میز ما باشد. چه بهتر که آن را از برند معروف ایوسن‌لوران تهیه کنیم. این برند فیس‌واش باکیفیت و لوکسی دارد که پوست صورت شما را در عین حال که از مواد مضر آرایشی پاک می‌کند، آن را نرم و لطیف هم می‌سازد.

لوکس‌ ترین لوازم بهداشتی و مراقبتی

منبع : مجله اینترنتی مدوپیا

نظر بدهید