لباس مناسب آقایان چاق
مدل لباس مردانه

لباس مناسب آقایان چاق؛ یک چاقِ خوشتیپ باشید

1.76Kبازدید

چاقی یکی از معضلاتی ست که نه تنها در حوزه سلامتی بلکه در بخش مد و پوشاک هم باعث بروز مشکلاتی می‌شود. آقایان چاق و درشت هیکل به سادگی بقیه افراد نمی‌توانند خوش تیپ و جذاب به نظر برسند، مگر این که نکاتی را رعایت کنند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که اندام چاق و درشتی دارید و می‌خواهید که خوش تیپ و در عین حال لاغرتر به نظر برسید، به نکاتی که در ادامه برایتان آورده ایم دقت کنید.

لباس فیت تن تان بپوشید

مهم نیست که یک فرد چه اندامی دارد، چاق است، لاغر است یا متناسب… در هر شرایط لباسی که به تن می‌کند باید فیت تن اش باشد. شما نیز مانند افراد دیگر باید لباسی که اندازه تن تان است بپوشید. اگر لباسی تنگ بپوشید، چاقی تان بیشتر به چشم می‌آید، اگر هم لباسی گشادتر به تن کنید، ظاهر بدی پیدا خواهید کرد؛ بنابراین این قانون را از یاد نبرید، هر چه لباس تان فیت‌تر باشد، شما نیز جذاب‌تر به چشم خواهید آمد، علاوه بر آن، احساس راحتی بیشتری نیز خواهید کرد.

لباس مناسب آقایان چاق

نه تنها پیراهن و بلوز، بلکه شلوارتان هم باید فیت پاهایتان باشد تا پا‌های شما کشیده‌تر و لاغرتر به چشم آید؛ بنابراین از شلوار‌های راسته یا دم پاگشاد خودداری کنید. حواس تان باشد زمانی که می‌خواهید شلواری را بخرید، علاوه بر راه رفتن، با آن بنشینید. شلوار زمانی که با آن ایستاده اید فیت و زیبا به چشم می‌آید، اما ممکن است که هنگام نشستن به سمت بالا کشیده شود یا برایتان تنگ و سخت باشد؛ بنابراین پس از پرو آن را به شیوه‌های مختلف امتحان کنید.

لباس مناسب آقایان چاق

به طرح لباس تان دقت کنید

زمانی که صحبت از طرح لباس می‌شود، بهتر است که لباس‌های ساده را انتخاب کنید. حتی اگر به دنبال لباس‌های طرح دار هستید، باید طرح‌هایی را انتخاب کنید که برای اندام تان مناسب باشد. از آنجا که طرح‌های بزرگ شما را چاق‌تر نشان می‌دهند، بهتر است که طرح‌های کوچک را انتخاب کنید یا این که راه راه‌های عمودی را به راه راه افقی ترجیح دهید. از طرح‌های بولد یا رنگ‌های متضاد نیز خودداری کنید، زیرا چشم‌ها را به سمت خود جلب کرده و چاقی شما را بیشتر به چشم می‌آورند.

لباس مناسب آقایان چاق

صبح خرید نکنید

حتما شما هم متوجه شده اید که در صبح، یعنی زمانی که از خواب بیدار می‌شوید، لاغرتر به نظر می‌آیید، اما هر چه که از روزتان بیشتر می‌گذرد، حجم بدن شما نیز بیشتر می‌شود. شما در طول روز به مقدار زیادی آب می‌نوشید، غذا می‌خورید و… و این طبیعی ست که حجم بدن تان در شب بیشتر از روز باشد. از این رو برای لباس خریدن بهتر است که صبح را انتخاب نکنید، زیرا ممکن است لباسی که در ابتدای روز خریده اید و فیت تن تان بوده، در انتهای شب برایتان تنگ باشد. پس بهترین زمان برای خرید لباس عصر است.

به جای کمربند از ساسپندر استفاده کنید

کمربند گزینه خوبی برای آقایان چاق نیست، از این رو که دور کمرشان قرار گرفته و شکم آن‌ها را بزرگ‌تر از حد معمول نشان می‌دهد. به جای کمربند بهتر است که از ساسپندر استفاده کنند. این اکسسوری نه تنها شلوار را ثابت نگه می‌دارد بلکه دور کمر را نیز لاغرتر نشان می‌دهد.

لباس مناسب آقایان چاق

کلاه بگذارید

کلاه هم یکی از اکسسوری‌هایی ست که می‌تواند ظاهر شما را لاغرتر نشان دهد. اگر کلاهی با طرح‌های راه راه عمودی انتخاب کنید که بهتر است، به خصوص برای آقایانی که قد کوتاهی دارند. از آنجا که کلاه چند سانت بر قد شما می‌افزاید و در اولین نگاه چشم‌ها را به سمت بالای سر شما جلب می‌کند، شما کشیده‌تر و در عین حال لاغرتر به نظر خواهید رسید.

لباس مناسب آقایان چاق

اکسسوری‌های بزرگ بیاندازید

تناسب برای افرادی که اندامی چاق دارند، بسیار مهم است. هر چه شما چاق‌تر باشید، اکسسوری‌هایی که انتخاب می‌کنید نیز باید بزرگ‌تر باشند، در غیر این صورت در اندام تان نامتناسب و زشت به نظر خواهند رسید. به عنوان مثال ساعت دست شما باید بزرگ و پهن باشد. یا گردبندی که می‌اندازید نباید ظریف و کوچک باشد؛ بنابراین در انتخاب اکسسوری هایتان، تناسب را رعایت کنید.

کروات پهن بزنید

اگر می‌خواهید از کراوات استفاده کنید، بهتر است که به دنبال مدل‌های پهن آن باشید. انتخاب کراوات کوچک، پهنای اندام شما را بزرگ‌تر نشان می‌دهد، اما اگر سایز کراوات تان متناسب با اندام تان باشد، دیگر چاق‌تر از حد معمول به چشم نمی‌آیید.

لباس مناسب آقایان چاق

ته ریش یا ریش بگذارید

اگر صورت تپلی دارید و می‌خواهید که کمی آن را لاغرتر نشان دهید، مو‌های صورت تان را بلند کنید. ریش یا ته ریش می‌توانند چاقی صورت تان را پشت خود پنهان کند. البته حواس تان باشد که آن‌ها را مرتب نگه دارید. اگر ریش شما نامرتب باشد، از جذابیت ظاهری تان کاسته خواهد شد.

 

منابع : wikihow، artofmanliness، effortlessgent
منبع : برترین ها

نظر بدهید