لباس مجلسی در عروسی‌های تابستانی
کافه خواندنی

لباس مجلسی در عروسی‌های تابستانی

2.44Kبازدید

یکی از شرایط لازم برای آماده شدن برای عروسی انتخاب لباس مجلسی است و پوشیدن مدل‌های جدید لباس مجلسی به معنای آن است که شما سلیقه خوبی در مد و فشن دارید و همیشه جدیدترین و بهترین چیزها را انتخاب می‌کنید. اما هر فصلی شرایط خاص خود را دارد و مدل‌های جدید لباس مجلسی برای فصل تابستان با مدل‌های زمستانی این لباس تفاوت‌های زیادی دارد. لباس‌های مجلسی تابستاین معمولا راحت و خنک هستند و شما در آن‌ها احساس گرما و ناراحتی نمی‌کنید. با افزدون ترندهای جدید به این ویژگی‌ها می‌توان بهترین و جدیدترین مدل‌های لباس مجلسی تابستانی را شناخت. اما مدل‌های جدید لباس مجلسی تابستانی زنانه کدامند؟

لباس گلدار مجلسی مشکی میدی

وقتی صحبت از لباس گلدار می‌شود همه به لباس‌های رنگارنگی فکر می‌کنند که چندان مناسب عروسی به نظر نمی‌رسد. اما یک لباس مجلسی مشکی گلدار آستین بلند می‌تواند همه شرایط لازم برای یک لباس شیک مجلسی را داشته باشد.

لباس مجلسی در عروسی‌های تابستانی

مدل‌های جدید لباس مجلسی گلدار دو رنگ

لباس‌های گلدار لزوما نباید طرح و رنگ یکدستی داشته باشند. بلکه این لباس‌ها می‌توانند در طرح و رنگ متفاوت و متنوع باشند نمونه جدید و جالب این نوع لباس‌های مجلسی لباس‌های گلدار دورنگ است که می‌تواند سلیقه‌های متفاوتی را راضی کند.

لباس مجلسی در عروسی‌های تابستانی

لباس قرمز مجلسی گلدار درشت

در تابستان پوشیدن رنگ‌ها و طرح‌های تند و چشمگیر نه تنها مذموم نیست بلکه توصیه هم می‌شود و شما می‌توانید هر لباسی را با هر رنگ و طرحی که دوست دارید برای زیباتر کردن استایل مجلسی خود بپوشید.

dress-3

لباس مجلسی تابستانی صورتی گلدار

رنگ صورتی رنگ محبوب بسیاری از خانم‌ها است و همیشه می‌تواند بهترین رنگ برای لباس مجلسی شما باشد. بنابراین یک لباس مجلسی صورتی گلدار راحت و آزاد همان چیزی است که برای شرکت در مهمانی‌های تابستانی لازم دارید.

لباس مجلسی در عروسی‌های تابستانی

مدل‌های جدید لباس مجلسی ساتن ابریشم

اگر به دنبال یک استایل مجلسی شیک و سطح بالا برای مهمانی تابستانی هستید توصیه می‌کنیم سراغ پارچه ساتن ابریشم بروید که هم به اندازه کافی خنک است و هم با کفش‌های رسمی پاشنه بلند ترکیب زیبایی ایجاد می‌کند.

لباس مجلسی در عروسی‌های تابستانی

لباس مجلسی تابستانی خالدار سفید و آبی

اگر به لباس‌های طرح‌دار علاقه دارید گلدار تنها گزینه شما نیست و شما می‌توانید سراغ طرح‌های دیگری که فرم‌های هندسی و جذابی دارند بروید مثل طرح خالدار با خال‌های متنوع که هم شیک و تابستانی و هم بسیار خانمانه است.

لباس مجلسی در عروسی‌های تابستانی

منبع:مجله قرمز

نظر بدهید