لباس مجلسی برای لاغر اندام ها
کافه خواندنی

لباس مجلسی برای لاغر اندام ها

4.15Kبازدید

بسیاری از خانم های ایرانی اندام های باریک و لاغر دارند و معتقدند که در انتخاب لباس خیلی باید دقت کنند زیرا بسیاری از مدل لباس ها به اندام آن ها نمی آید و ممکن آن ها را لاغر تر نشان دهند.

چه خانم های لاغر اندام و چه خانم های چاق و هیکلی در انتخاب لباس مناسب مشکل دارند و اصول انتخاب لباس مجلسی برای خوش استایل تر شدن را نمی دانند, در این مطلب راهنمای انتخاب لباس مجلسی برای خانم های لاغر را مشاهده می کنید.

لباس مجلسی برای لاغر اندام ها

لباس های راسته بپوشید

نه لباس های خیلی تنگ و نه لباس های خیلی گشاد, لاغر اندام ها باید لباس مجلسی راسته بپوشند. لباس های راسته اندام لاغر شما را زیباتر نشان میدهند و باعث میشوند کمی چاق تر از آن چه هستید دیده شوید.

رنگ ها را دریابید

شما چاق نیستید که سراغ رنگ های تیره بروید, دست شما در انتخاب رنگ لباس مجلسی باز است و میتوانید با انتخاب رنگ های روشن لاغری خود را پنهان کنید.

laghar3

دامن بهترین انتخاب برای لاغرها

دامن های مجلسی یکی از بهترین انتخاب ها برای شما هستند, هم دامن های تنگ و طرح دار و هم دامن های کوتاه چین دار برای شما مناسب اند که انتخاب آن بستگی به سلیقه شما دارد.

لباس مجلسی برای لاغر اندام ها

پیراهن مجلسی بلند

اگر برای عروسی اقوام نزدیک قصد دارید پیراهن مجلسی بلند بپوشید بهتر است سراغ لباس های مدل ماهی نروید, پیراهنی انتخاب کنید که از کمر به پایین کمی کلوش باشد .اگر پیراهن تان آستین دار باشد خیلی بهتر است, اینگونه شما یک خانم خوش استایل و همه چیز تمام در مجلس خواهید بود.

منبع:نمناک

نظر بدهید