لباس عروس رز لزلی Rose Leslie بازیگر Game of Thrones
کافه خواندنی

لباس عروس رز لزلی Rose Leslie بازیگر Game of Thrones

3.02Kبازدید

هفته پیش رز لزلی Rose Leslie هنرپیشه سریال Game of Thrones با همبازی خود در این سریال کیت هرینگتون Kit Harington ازدواج کرد. اکنون به بررسی جزییات مدل لباس عروس رز لزلی می پردازیم.

1مراسم عروسی رز لزلی Rose Leslie : مدل لباس و تاج گل و دسته گل عروس

رز النور آربوثنوت-لزلی، با نام حرفه‌ای رز لزلی Rose Leslie، یک بازیگر اسکاتلندی است. او بیشتر برای بازی در مجموعه‌های تلویزیونی بازی تاج‌ و تخت Game of Thrones و دانتون ابی شناخته شده‌است. رز لزلی در سریال عاشقانه Game of Thrones با کیت هرینگتون Kit Harington هم بازی بود. این دو هنرپیشه در شنبه 23 ژوئن 2018 در قلعه ی واردهیل شمال شرق اسکاتلند در دنیای واقعی با هم ازدواج کردند.

187-e1529940237858

قیمت لباس عروس رز لزلی Rose Leslie از برند الی ساب ( صعب ) Elie Saab

رز لزلی Rose Leslie برای مراسم عروسی خود پیراهن بلندی از برند الی ساب ( صعب ) Elie Saab به ارزش حدودا 20000 دلار انتخاب کرد که بسیار خیره کننده بود.
لباس آستین بلند دارای یک تور نرم و صاف است که شامل یک خط گردن ظریف هم است. پشت این لباس باز است و با نخ ابریشم و گیپور دوخته شده است. برای اینکه لباس عاشقانه تر و ظریف تر به نظر برسد از کمربند و تور عروس از برند الی ساب ( صعب ) Elie Saab  استفاده کرده است.

rose-leslie-seen-arriving-at-her-wedding-with-kit-harington-in-scotland-11

مدل دسته گل عروس و تاج عروس رز لزلی Rose Leslie بازیگر Game of Thrones

رز لزلی Rose Leslie برای افزایش ظرافت لباس و فاخر شدن آن از تاج گل روی سرش و در زیر تور عروس استفاده کرده است. استفاده از گل های سفید و عسلی ظریف در دسته گل نیز زیبایی منحصر به فردی به او بخشیده است.
این زوج همدیگر را در یک نمایش ملاقات کردند و در یک داشتان عاشقانه نافرجام بازی کردند. خوشبختانه در نهایت رابطه نافرجام این دو نفر در سریال به شادی در دنیای واقعی تبدیل شد و با هم ازدواج کردند.

 

نظر بدهید