لباس بارداری «مگان مارکل» عروس خاندان سلطنتی
کافه خواندنی

لباس بارداری «مگان مارکل» عروس خاندان سلطنتی

3.04Kبازدید

مگان مارکل متولد ۱۹۸۱، مدل و بازیگر سابق آمریکایی است که بیشتر برای بازی در نقش ریچل زین در مجموعه تلویزیونی «سوتس» شناخته شده ‌است. او و شاهزاده هری که از ژوئن ۲۰۱۶ با هم آشنا بودند، در اوایل نوامبر ۲۰۱۷ بدون اعلام عمومی نامزد کردند. نامزدی آنها در ۲۷ نوامبر ۲۰۱۷ به‌ صورت رسمی از طریق دربار پادشاهی بریتانیا اعلام شد. ازدواج این زوج نیز در ۱۹ می ۲۰۱۸ در کلیسای سنت جرج انجام گرفت. مارکل اعلام کرد که پس از عروسی قصد دارد از بازیگری کناره‌ گیری کند و وقت خود را به کارهای بشردوستانه اختصاص دهد.

در چند ماه اخیر شایعات زیادی در مورد احتمال بارداری مگان مارکل مطرح بود و گمانه زنی درباره این مسأله با توجه به تغییرات ظاهری اندک مارکل به سوژه رسانه ها تبدیل شده بود تا این که خود مگان مارکل خبر بارداری اش را رسما تایید کرد. حال او در ماههای آخر بارداری خود به سر می برد و به زودی تولد فرزندش را جشن می گیرد.

لباس بارداری «مگان مارکل» عروس خاندان سلطنتی لباس بارداری «مگان مارکل» عروس خاندان سلطنتی لباس بارداری «مگان مارکل» عروس خاندان سلطنتی لباس بارداری «مگان مارکل» عروس خاندان سلطنتیلباس بارداری «مگان مارکل» عروس خاندان سلطنتی

منبع: برترینها

نظر بدهید