لاغری شکم
کافه سلامت

لاغری شکم با چند روش معجزه آسا

825بازدید

لاغری شکم یکی از خواسته های اکثر ماست که اغلب به سختی انجام می شود و برای رسیدن به نتیجه نیاز به زمان زیادی است؛ وجود تکنولوژی های جدید و غیرتهاجمی امکان لاغری سریع و بدون سختی کشیدن را امکانپذیر ساخته است. دستگاه اسلیم فیت ساخت شرکت مداریا دستگاهی است که از تکنولوژی های جدید بهره گرفته و در کوتاهترین زمان شما را به نتیجه دلخواه می رساند.

در این مطلب به چند روش ساده برای لاغری شکم اشاره می کنیم که پس از استفاده از این تکنولوژی ها به لاغر ماندن و حفظ وزن شما کمک می کنند.

رژیم لاغری شکم را امتحان کنید

نوع غذایی که در این دوران می خورید، تاثیر چشم گیری بر میزان تغییرات اندام شما دارد. مواد غذایی طبیعی مانند میوه ها، سبزیجات، نان سبوس دار و پاستا، مرغ، ماهی  و لبنیات کم چرب باید جایگزین غذاهای فرآوری شده و حاوی قند شود.

برای لاغری شکم از خوردن نمک اجتناب کنید

برای کم کردن احتباس آب در بدن، مصرف نمک خود را کاهش دهید. احتباس مایعات یا تجمع آب در بدن باعث اضافه وزن و نفخ می شود و تلاش شما برای لاغری شکم بی نتیجه می ماند. بهتر است غذای خود را با سایر ادویه ها طعم دار کنید.

آب بنوشید

به اندازه کافی آب بنوشید، نوشیدن آب کافی علاوه بر دفع سموم از بدن به صاف شدن و کوچک شدن شکم نیز کمک می کند. نوشیدن آب کافی به معنای نوشیدن تنها 8 یا 10 لیوان آب در طول روز نیست بلکه بهتر است نوشیدنی های سالم دیگری مانند چای سبز (سرشار از آنتی اکسیدان) و آب سبزیجات و آب میوه های طبیعی را نیز بنوشید.

از نوشیدن الکل اجتناب کنید

الکل باعث نفخ شکم می شود، بنابراین اگر می خواهید در فرایند لاغری شکم زودتر به نتیجه برسید بهتر است از نوشیدن الکل اجتناب کنید.

استرس خود را کاهش دهید

استرس و اضطراب باعث ترشح بیش از حد هورمون کورتیزول می شود که باعث افزایش وزن و چربی اطراف شکم می شود. بنابراین سعی کنید استرس خود را کاهش داده و خونسردی خود را حفظ کنید.

ورزش برای لاغری شکم

ورزش برای لاغری شکم

چند ورزش ساده نیز وجود دارد که به لاغری شکم کمک زیادی می کنند. در ادامه به یک  ورزش برای لاغری شکم اشاره می کنیم.

کرانچ دوچرخه

به پشت دراز بکشید و پاهایتان را بکشید و دست هایتان را پشت سرتان قرار دهید. در صورت تمایل می توانید انگشت هایتان را در هم قفل کنید. پای چپ خود را خم کنید و سپس آرنج دست راست خود را به زانوی پای چپ نزدیک کنید.

سپس پای چپ را صاف کرده و با فاصله از زمین نگه دارید. پس از آن پای راست خود را خم کرده و آرنج دست چپ را به زانوهایتان نزدیک کنید.

زمانی که سر خود را بلند می کنید، شکمتان را منقبض و سفت کنید و برای چرخش از عضلات مورب شکم کمک بگیرید. همزمان عضلات پای خود را نیز سفت کنید و مطمئن شوید آن ها را به درستی خم و راست می کنید. نباید پاهای خود را روی زمین و در حالت استراحت قرار دهید.

حرکت کرانچ دوچرخه را در ست های 10 یا 20 تایی انجام دهید و بین هر ست کمی استراحت کنید.

صبحانه مقداری شیر بخورید

افزودن مقداری شیر کم چرب به غلات صبحانه به کوچک شدن کمک می کند. شیر به دلیل محتوای کلسیم بالایی که دارد، علاوه بر اینکه به حفظ وزن مناسب و سالم کمک می کند، برخی مواد معدنی و مغذی را نیز به بدن می رساند، از جمله کلسیم، پتاسیم و منیزیم و همچنین به تعادل سدیم کمک می کند، سدیم به عنوان یکی از عوامل نفخ شناخته می شود.

سرعت غذا خوردن خود را کم کنید

علاوه بر اینکه سعی می کنید حجم غذای خود را کم کرده و در طول روز تقسیم کنید، بهتر است به این نکته هم توجه کنید که در زمان غذا خوردن حتما لقمه خود را حداقل 10 مرتبه بجوید. کم جویدن غذا باعث می شود معده و روده برای هضم آن تلاش بیشتری کنند و این امر منجر به ایجاد گاز در معده و روده و همچنین سو هاضمه می شود. همچنین زمانی که سریع غذا می خورید، احتمال بلعیدن هوا و همچنین پرخوری بیشتر می شود.

برای لاغری شکم پروبیوتیک بیشتری بخورید

پروبیوتیک ها باکتری های مفیدی هستند که به سیستم گوارش کمک می کنند تا غذا را تجزیه کند، مشکلات گوارشی یکی از مهم ترین موانع کوچک شدن شکم است و پروبیوتیک ها از بروز مشکلات گوارشی به راحتی پیشگیری می کنند.

پری بیوتیک ها را فراموش نکنید

پری بیوتیک ها نوعی فیبر هستند که در دستگاه گوارش هضم نمی شوند. پری بیوتیک ها برای رشد باکتری های خوب کار می کنند تا به ایجاد یک محیط سالم در روده کمک کنند و از بروز نفخ و مشکلات گوارشی پیشگیری می کنند. پری بیوتیک را می توانید از طریق سبزیجات، میوه ها، آجیل ها، لوبیاها، دانه ها و غلات سبوس دار دریافت کنید.

رعایت همه نکات بیان شده برای لاغر شدن و لاغر ماندن ضروری هستند، اما اگر برای لاغری شکم روش های مختلفی را امتحان کرده و نتیجه نگرفته اید، می توانید از دستگاه اسلیم فیت ساخت شرکت مداریا استفاده کنید.

شرکت دانش بنیان مداریا شرکت ساخت و تولید انواع تجهیزات پزشکی است که دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی و اداره کل تجهیزات پزشکی می باشد.

دستگاه لاغری

این شرکت دارنده به روزترین دستگاه های لاغری است که پکیج کامل محسوب می شوند و پزشک را از خرید تجهیزات مختلف و بیمار را از مراجعه به کلینیک ها و باشگاه بی نیاز می سازند. دستگاه های تولید مداریا کاملا غیر تهاجمی هستند و بدون نیاز به مصرف مکمل و بدون هیچ عارضه جانبی نتیجه مطلوب را ارائه می دهند.

نظر بدهید