قوانین نانوشته استایل کردن برای مراسم عروسی
کافه خواندنی

قوانین نانوشته استایل کردن برای مراسم عروسی

1.24Kبازدید

قانون شماره ۱: یک کیف هر چند کوچک همراه خود داشته باش

کیف های بزرگ و کاربردی که برای استایل های روزمره با خود می بری مناسب مراسم های رسمی مانند جشن عروسی نیستند ولی حتماً یک کیف کوچک دستی یا دوشی متناسب با استایل و لباسی که انتخاب کرده ای را با خودت بردار تا بتوانی وسایل ضروری که هر خانمی لازم است همراه داشته باشد را در آن جای دهی.
سعی کن تا جای ممکن وسایلی که همراه می بری را به حداقل برسانی. فقط وسایلی را با خودت ببر که واقعاً در طول مراسم به آن احتیاج پیدا خواهی کرد.

قانون شماره ۲: کفش پاشنه بلندی به پا کن که می توانی با آن راه بروی

صرفاً برای این که کشیده تر دیده شوی، این کفش با لباست فوق العاده می شود و هزاران هزار دلیل و بهانه دیگر که خودت بهتر می دانی برای شرکت در مراسم عروسی کفش پاشنه بلندی به پا نکن که نمی توانی با آن راه بروی یا پا هایت را اذیت می کند چرا که هر مراسم عروسی حداقل ۳ ساعت به طول می انجامد و قرار نیست در این سه ساعت صرفاً بشینی و از درد پا هایت رنج ببری.

قانون شماره ۳: لباس پوشیده بپوش یا روپوش همراه داشته باش

بستگی به نوع مجلسی که در آن شرکت می کنی و همچنین خانواده های عروس و داماد، اگر در مراسم عروسی مذهبی شرکت می کنی به احترام عروس و داماد لباس پوشیده به تن کن یا روپوش به همراه داشته باش تا در صورت نیاز بتوانی به تن بکنی.

قوانین نانوشته استایل کردن برای مراسم عروسی

قانون ۴: قبل از انتخاب لباس در مورد نوع مراسم عروسی مطمئن شو

از آن جایی که نوع مراسم های عروسی می توانند بسیار متفاوت از هم باشند پس پیشنهاد می شود پیش از انتخاب استایل و لباسی که می خواهی برای مراسم به تن کنی، با عروس و داماد در مورد نوع مراسمی که می خواهند داشته باشند صحبت کن. این صحبت را حداقل چند هفته قبل از مراسم انجام بده تا فرصت کافی برای انتخاب لباس مناسب نیز داشته باشی ولی اگر به هر دلیلی نتوانستی از نوع مراسم مطمئن شوی، استایل های رسمی و کلاسیک مانند کت و شلوار یا کت و دامن، جامپسوت های مجلسی و پیراهن های ساده و کلاسیک می توانند بهترین گزینه ها باشند.

قانون شماره ۵: پوشیدن پیراهن سفید ممنوع!

با وجود این که این روز ها بسیاری از سنت ها و تابو های قدیمی کنار گذاشته شده است و حتی بسیاری از عروس خانم ها نیز دیگر لباس صرفاً سفید نمی پوشند پس پوشیدن پیراهن سفید به عنوان مهمان انتخاب هوشمندانه ای نخواهد بود ولی با این حال اگر باز هم تصمیم گرفتی پیراهن سفید برای شرکت در عروسی به تن کنی از اکسسوری های چشمگیر و رنگارنگی استفاده کن تا انتخاب تو استایل عروس را تحت شعاع قرار ندهد.

منبع : منودلیار

نظر بدهید