قوانین مد و فشن که بهتر است آن ها را نادیده بگیری
کافه خواندنی

قوانین مد و فشن که بهتر است آن ها را نادیده بگیری

1.66Kبازدید

دنیای مد و فشن پر از قوانین نوشته و نانوشته است که برای ما تعیین تکلیف می کند. بهتر است کدام آیتم ها را با هم ست کنیم؟ کدام مدل لباس برای کدام فرم بدن مناسب است؟ چه رنگی به کدام رنگ پوست می آید و بهتر است در چه موقعیت هایی از چه آیتم هایی استفاده کرد؟ واقعاً اگر این قوانین را بشکنیم و بر اساس سلیقه و خواسته های خودمان پیش برویم، جه مشکلی پیش می آید؟ آیا ما آنقدر بزرگ و پخته نشده ایم که بتوانیم سبک لباس پوشیدن و استایل کردن با آیتم های مورد علاقه مان را بشناسیم؟ بعضی از قوانین مد و فشن آنقدر برای ما بدیهی به نظر می رسند که شکستن آن ها سخت و نشدنی به نظر می رسد! اما واقعاً بعضی از این قوانین نادرست هستند و باید زیر پا گذاشته شوند! امروز این قوانین مد و فشن را با هم مرور می کنیم!

رنگ سفید چندان هم استایلی و جذاب نیست:

قوانین مد و فشن که بهتر است آن ها را نادیده بگیری

بیایید همه با هم به این قانون بخندیم:)) رنگ سفید یکی از اصلی ترین و کلیدی ترین رنگ هاست که می توانی از آن در استایلت استفاده کنی و مطمئن باشی که بسیار شیک و خوش پوش هستی! هر بانویی باید آیتم هایی با رنگ سفید در کمد لباس خود داشته باشد. به خصوص رنگ سفید برای فصل تابستان انتخاب فوق العاده ای است؛ چون این رنگ خنثی و لطیف، گرما را به خود جذب نمی کند. همچنین رنگ سفید در فصل زمستان بسیار ترندی است؛ چون با سرما و خنکی برف شباهت و تطابق دارد. برای طرفداران استایل مینیمال هم رنگ سفید انتخاب بسیار خوبی است.

نباید با آیتم هایی که رنگ آن ها در چرخه رنگ کنار هم است، با هم استفاده کنی:

قوانین مد و فشن که بهتر است آن ها را نادیده بگیری

اگر با چرخه رنگ آشنا باشی، می دانی که رنگ ها طبق قانون خاصی کنار هم قرار می گیرند. ممکن است بارها و بارها شنیده باشی که نباید با آیتم هایی که در چرخه رنگ در کنار هم قرار می گیرند استایل کنی. به عنوان مثال رنگ هایی مثل نارنجی و قرمز و زرد در چرخه رنگ در کنار هم هستند و از طرف دیگر، صورتی و بنفش در مجاورت قرمز هستند. احتمالاً تا امروز از استایل کردن با آیتم هایی که رنگ های قرمز و صورتی دارند خودداری کرده ای یا هیچ وقت به ست کردن رنگ های صورتی و نارنجی فکر نکرده ای. اما این یکی از قوانین مد و فشن است که باید شکسته شود. یکی از بهترین ترندهای رنگ امسال، ست کردن آیتم های نارنجی آتشین و صورتی بوده است!

لباس ورزشی فقط مخصوص باشگاه و خانه است:

قوانین مد و فشن که بهتر است آن ها را نادیده بگیری

این دیگر چه قانون عجیبی است؟ شاید کسی به استایل اسپرت علاقمند باشد و دوست داشته باشد هر روز و هر لحظه با آیتم های راحت و ورزشی استایل کند! حقیقت این است که لباس ورزشی بسیار راحت و دوست داشتنی است و برای استایل خیابانی یا حتی دورهمی های دوستانه بسیار کاربردی است. می توانی از انواع لگ ورزشی، کفش های کتانی و بلیزرهای اسپرت با خیال راحت استفاده کنی و به این قانون بی جا توجه نکنی.

آیتم های خاص مخصوص موقعیت ها و زمان های خاص است:

قوانین مد و فشن که بهتر است آن ها را نادیده بگیری

این یکی از قوانین مد و فشن است که باعث می شود ما از خودمان دور شویم و فکر کنیم روزهای عادی مهم نیستند! چرا فکر می کنی برای استفاده از آیتم های خاص و جذاب حتماً باید موقعیت خاصی پیش بیاید؟ اگر خودت را دوست داری، می توانی برای رضایت و شادی خودت هم با آیتمن های جذاب و خاص استایل کنی! همیشه نباید منتظر واقعه ای باشی! همین امروز واقعه را بیافرین! همان شومیز دوست داشتنی و کفش پاشنه داری که برای روز مبادا یا یک مهمانی خاص کنار گذاشته ای را بیرون بیاور و استایل شکوهمندی را تجربه کن!

بهترین لباس ها همیشه گران قیمت ترین ها هستند:

قوانین مد و فشن که بهتر است آن ها را نادیده بگیری

برای خوش استایل و شیک پوش بودن نیازی نیست همیشه به سراغ آیتم های گران قیمت یا برندهای خاص بروی! گاهی همان آیتم های قدیمی که مدت هاست از آن ها استفاده می کنی، یا لباسی که به سادگی و در یک حراجی خریده ای چنان استایل فوق العاده ای را برایت به ارمغان می آورند که خودت هم از نتیجه تعجب می کنی. مهم ترین نکته این است که خلاقیت داشته باشی و کمی سلیقه به خرج دهی!

نظر تو در مورد قوانین مد و فشن چیست؟ فکر می کنی کدام قانون ها بهتر است شکسته شوند و کدام موراد جذاب و دوست داشتنی هستند؟ تو تا به حال کدام قانون ها را شکسته ای و از نتیجه راضی بوده ای؟

منبع : منودلیار

نظر بدهید