قد کوتاه‌ترین مردان هالیوود
کافه خواندنی

قد کوتاه‌ترین مردان هالیوودی را بشناسید

3.52Kبازدید

زمانی که صحبت از جذابیت ستاره های هالیوود می شود، عوامل مختلفی از زیبایی چهره گرفته تا وزن و قد اهمیت می یابد. اما برخی از ستاره ها هستند که با وجود قد کوتاه همچنان جزو خوش استایل ترین ها به حساب می آیند. به عنوان مثال قد افرادی چون تام کروز و زک افرون از میانگیم قدی که برای آقایان در نظر گرفته می شود هم کوتاه ترند. اگر دوست دارید با کوتاه قدترین ستاره های مرد هالیوود آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

تام کروز: 173 سانتی متر

تام کروز

اگر چه تام کروز با داشتن قد 170 سانتی متر جزو کوتاه ترین ها به حساب نمی آید اما اگر او را با همسران قبلی اش مقایسه کنیم، می بینیم که در کنار آنها بسیار قد کوتاه به نظر می رسد. نیکل کیدمن با قد 180 و کیتی هولمز با 179 سانتی متر بسیار بلندتر از تام کروز بودند که گویا این موضوع برای خودشان اهمیت چندانی نداشت. تام کروز هنگام فیلم برداری از ترفندهایی مانند پوشیدن کفش لژ دار استفاده می کند تا کوتاهی قدش را بپوشاند. او جذابیت های دیگری مانند زیبایی چهره و مهارت بازیگری و… دارد که قدش را تحت تاثیر قرار داده به طوری که دیگر خیلی به چشم نمی آید.

الیجا وود: 170 سانتی متر

الیجا وود

الیجا وود با بازی در نقش فرودو بگینز در سه ‌گانه فیلم حماسی «ارباب حلقه ‌ها» شهرت و محبوبیت بسیاری به دست آورد. در واقع او ثابت کرد که کوتاهی قد حتی در دنیای هالیوود هم مانعی برای پیشرفت و موفقیت نخواهد بود. کارشناسان می گویند زمانی که صحبت از این بازیگر هالیوودی می شود، با وجود توانایی های بالایی که دارد، قد او آخرین چیزی ست که باید نگران اش بود.

عزیز انصاری: 170 سانتی متر

عزیز انصاری

یکی از چیزهایی که عزیز انصاری را به شهرت و محبوبیت رساند، شخصیت منحصر بفردش است. همین خصوصیت رفتاری او، چه در فیلم ها و چه در زندگی واقعی، باعث شده که قد کوتاه او به چشم نیاید. اگر مجموعه تلویزیونی «پارک ‌ها و تفریحات» را دیده باشید، حتما متوجه شده اید که عزیز انصاری کمتر در کنار کریس پرت، که قدی حدود 1.88 متر دارد، ظاهر شده است.

برونو مارس: 167 سانتی متر

برونو مارس

برونو مارس جزو قد کوتاه ترین خواننده های هالیوود به حساب می آید. او با قد 167، گاهی مجبور است که در اجراهای زنده اش، کفش های لژدار به پا کند. اگر به شو ویکتوریا سیکرت سال 2018 نگاه کرده باشید، حتما به کوتاهی قد او هم پی برده اید. کوتاهی قد او در کنار مدل های ویکتوریا سیکرت که جزو بلندترین زنان به حساب می آیند، بیشتر توی چشم بود اما برونو سعی کرد که بدون توجه به این موضوع به اجرایش بپردازد. در واقع اعتماد به نفس بالا، حنجره و اکت فوق العاده اوست که او را محبوب کرده است.

بن استیلر: 173 سانتی متر

بن استیلر

بن استیلر کوتاهی قدش را از پدر و مادرش، ان میرا و جری استیلر که هر کدام حدود 167 سانتی متر قد دارند، به ارث برده است. البته مهارت بازیگری و طنزپردازی این ستاره است که او را تبدیل به یکی از با ارزشمندترین ستاره های جهان کرده است. البته او برخلاف تام کروز، همسری را انتخاب کرده که از خودش کوتاه تر است از این رو در کنا او خیلی کوتاهی قدش به چشم نمی آید. او به مدت 20 سال با کریستین تیلور زندگی کرد اما آنها در نهایت در سال 2017 از هم جدا شدند.

دنیل ردکلیف: 167 سانتی متر

دنیل ردکلیف

دنیل ردکلیف، از زمانی که در سریال «هری پاتر» درخشید تاکنون بسیار بزرگ شده اما گویا این رشد در قد او تاثیری نداشته است. او خودش اعتقاد دارد که با این قدش برای هر نقشی مناسب نیست. به عنوان مثال می گوید: «من با این قدم می توانم در نقش یک سرباز بازی کنم اما به درد یک شاهزاده نمی خورم. همانگونه که من نمی توانم در نقش یک مرد سیاه پوست بازی کنم، در نقش یک مرد قد بلند هم نمی توانم.»

زک افرون: 176 سانتی متر

زک افرون

زک افرون 3 سانت از میانگین قدی که برای آقایان در نظر گرفته شده، کوتاه تر است. البته قد کوتاه او خیلی به چشم نمی آید. در واقع او جاذبه های دیگری چون چشمان آبی و اندامی متناسب دارد، که کوتاهی قدش را تحت تاثیر قرار داده است.

آل پاچینو: 173 سانتی متر

آل پاچینو

آل پاچینو خودش در رزومه اش نوشته که قدش 173 است اما گویا کوتاه تر از اینهاست. او اعتراف می کند که دیگران بارها او را به خاطر قد کوتاهش مسخره کردند. به عنوان مثال هنگام فیلمبرداری «واشینگتن پست» او در پشت صحنه شنید که در مورد او می گویند: «آل پاچینو با این قدش مانند بچه ها می ماند.»

کانیه وست: 176 سانتی متر

کانیه وست

کانیه وست نیز مانند برخی از ستاره های دیگر، از میانگین قد آقایان کوتاه تر است اما اعتماد به نفس بالای او، نجاتش داده. شانسی که او آورده این است که قد همسرش، کیم کارداشیان، 161 سانتی متر است، از این رو او در کنارش خیلی کوتاه به نظر نمی رسد.

کوین هارت: 164 سانتی متر

کوین هارت

تقریبا همه می دانند که کویت هارت، هنرپیشنه آمریکایی، جزو یکی از قدکوتاه ترین ستاره های هالیوود است. اما اولین چیزی که در برخورد با او به چشم می آید، شخصیت و رفتار منحصر بفرد این ستاره می باشد که کوتاهی قدش را تحت تاثیر قرار داده است. او در مصاحبه اش در سال 2014 با اپرا گفت: «من از کوتاهی قدم ناراحت نیستم. من اعتماد به نفس بالایی دارم و همین برایم کافی ست.» او اعتراف می کند که در دوران جوانی دیگران او را به خاطر قد کوتاهش مسخره می کردند.

دنی دویتو: 152 سانتی متر

دنی دویتو

دنی دویتو، بازیگر و کمدین آمریکایی است. اگرچه او قد کوتاهی دارد اما شخصیت و رزومه بازیگری او، او را تبدیل به یکی از محبوب ترین ستاره ها کرده است. زمانی که از او پرسیدند آیا از قدت راضی هستی یا خیر، در جواب گفت: «مردم قد بلند را از این جهت دوست دارند که در جمع به چشم آیند و بتوانند دوستان جدیدی پیدا کنند، خب من این کار را با رفتارم انجام می دهم، در واقع شخصیت من است که دیگران را به سمتم جذب می کند، نه قدم.»

مارک والبرگ: 176 سانتی متر

مارک والبرگ

مارک والبرگ در آغاز به عنوان نوازنده رپ در گروه مارکی مارک و فرانکی بونچ به شهرت رسید اما با مهارت هایی که داشت، توانست در عرصه بازیگری نیز موفقیت های چشمگیری را به دست آورد. او برای فیلم «رفتگان» نامزد جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد شد. در واقع او ثابت کرد که قد خیلی عامل مهمی در درخشیدن در دنیای هالیوود نمی باشد.

منبع : برترین ها

نظر بدهید