فشن شوی عروس Pronovias- In Bloom
کافه خواندنی

فشن شوی عروس Pronovias- In Bloom 2019

1.75Kبازدید

برند پرونویاس یکی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین برندهای جهان می‌باشد. اگر فشن شویی باشد که مشهورترین هنرمندان ، اینفلوئنسرها و مدل عروس ها را از اطراف جهان در کنار هم بیاورد، فشن شوی پرونویاس (pronovias) است.

فشن شوی عروس Pronovias- In Bloom

طرح های بسیار زیبای پرونویاس در بی بدیل ترین صحنه به نمایش درآمد.

پاویلون (Pavilon) در کشور ایتالیا

مدل ها از میان باغی گذر می کردند و دور تا دور معبدی می گشتند. پرده ی پشت صحنه، زیبایی چشم گیری داشت. مجموعه ی جدید پرونویاس همانند سال های گذشته توسط طراح خلاق این برند (Hervé Moreau) طراحی و با ایده ی طراحان زیادی ترکیب شده بود .

فشن شوی عروس Pronovias- In Bloom

آرایش مدل ها در این کت واک بر عهده ی برند لانکوم ( Lancome ) بود . این مجموعه به فکر انواع مختلف عروسی بود. از مراسم های مذهبی گرفته تا پارتی های ساحلی.نکته ای که طرح ها را خاص میکرد و به آن ها روح تازه ای میداد، اغواگری آن ها بود. درون مایه ای که بر زیبایی لباس ها افزوده و به وضوح میتوانیم در تمامی لباس ها ببینیم . استفاده از تور به همراه چاک روی پا که سعی بر نشان دادن ظرافت های زنانه داشتند از جزئیات این مجموعه بودند.
نکته ی دیگر در این مجموعه حذف شدن سرشانه ها و تمرکز روی دامن های حجیم به همراه استفاده از پر ، ریشه و گل بود . تمامی این جزئیات اغوا گری را القا میکردند.

فشن شوی عروس Pronovias- In Bloom

لباس عروس های کوتاه این مجموعه هم مورد توجه قرار گرفتند. مجموعه ی شکوفه به سختی طراحی و اجرا شده بود. پرونویاس سعی داشت ظرافت و زرق و برق پارچه هایی مثل کرپ و ابریشم نازک را به خوبی گیپور و قلابدوزی های به رنگ عاج نشان دهد.

فشن شوی عروس Pronovias- In Bloom

به صورت کوتاه مجموعه ی اوت کوتوغ پرونویاس پر از جنبش های جادویی است که احساسات هر کس را تحت تاثیر قرار میدهد.

fashion-wed1-(5)

منبع:چی مده

نظر بدهید