طرز تهیه سالاد روسی
آموزش آشپزی

طرز تهیه سالاد روسی

2Kبازدید

موادی که برای تهیه این سالاد نیاز دارید به قرار زیر است البته مقدار مواد مصرفی که خدمتتان ارائه میدهیم طبق دستور اصلی این سالاد است اما شما با توجه به مزاج و ذائقه ی خود میتوانید مقدار مواد را کم و زیاد کنید.

طرز تهیه سالاد روسی

چهار عدد سیب زمینی بزرگ ، دو عدد هویج متوسط ، سه عدد تخم مرغ ، یک پیمانه نخود فرنگی پخته شده یا یک عدد کنسرو نخود فرنگی ، چهار عدد خیارشور بزرگ ، دویست گرم گوشت قرمز یا میگو یا قارچ یا گوشت سفید ، دو قاشق غذا خوری خامه و سس مایونز و نمک و ادویه جات مختلف به مقدار لازم.

برای تهیه این سالاد لازم است که ابتدا سیب زمینی را خوب شسته و داخل قابلمه با آب بپزید ، توجه کنید که سیب زمینی باید خوب پخته شود ولی نباید له شود چرا که سیب زمینی در این سالاد باید مکعبی خرد شود.

هویج و تخم مرغ را هم باید آب پز کنید و کنار بگذارید تا خنک شوند.

گوشتی را هم که میخواهید استفاده کنید تا خوب تمیز کرده و با ادویه جات مختلف طعم دار کرده و بپزید و به قطعات کوچک خرد کنید.

اگر میخواهید از قارچ استفاده کنید قارچ را هم ورقه ورقه کرده و در روغن با حرارت زیاد تفت دهید و آن را هم کنار بگذارید تاخنک شود.

پس از خنک شدن و خرد کردن تمامی مواد آنها را در یک کاسه بزرگ ریخته و مخلوط کنید ، خامه و سس مایونز و ادویه جات مورد علاقه تان را به همراه نمک مخلوط کرده و به سالاد اضافه کنید.

 

منبع: ساعت 24

نظر بدهید