طراحی داخلی اتاق خواب
کافه دکوراسیون

طراحی داخلی اتاق خواب

1.59Kبازدید

طراحی داخلی اتاق خواب، چند ایده هوشمندانه و کم هزینه!

داشتن دکوراسیون اتاق خواب زیبا و ایده آل، آرزوی هر فردی است. با این حال احتمالا در تصور خیلی ها چنین است که برای رسیدن به چنین چیزی باید هزینه های بسیار بالایی صرف کرد و بودجه بسیاری را به این کار اختصاص داد. در این مطلب تصمیم داریم به دکوراسیون اتاق خواب کم هزینه بپردازیم، می خواهیم راه هایی هوشمندانه برای چیدمان اتاق خواب بیان کنیم تا دکوراسیون اتاق خواب را به بهترین حالت ممکن چیدمان نمایید.

گل در دکوراسیون اتاق خواب

طراحی داخلی اتاق خواب

یکی از راه هایی که نه تنها برای اتاق خواب بلکه برای هر بخش دیگری از منزل همیشه توصیه می شود استفاده از گل و گیاه است. در اینکه گل ها می توانند حس طراوت و سرزندگی را به اتاق خواب شما ببخشند هیچ شکی نیست. شما می توانید با صرق هزینه ای حتی کم گل هایی با رنگ های ملایم تهیه کنید و آنها را در دکوراسیون اتاق خواب خود جای دهید. پیشنهاد ما گل هایی مثل اسطوخودوس، رر زرد و… است. شما می توانید این گل های خوشرنگ و زیبا را در گلدان های شیشه ای قرار دهید و از طراوتشان لذت ببرید. شمت همچنین می توانید کمی هوشمندانه تر عمل کنید و گل خود را رو به روی آینه قرار دهید تا زیبایی آن چندین و چند برابر شود.

کاغذ دیواری اتاق خواب

طراحی داخلی اتاق خواب

شما می توانید با کمک کاغذ دیواری به دکوراسیون اتاق خواب خود جان دهید. لازم نیست که کاغذ دیواری ها لزوما ابعاد زیادی از دیوار را فرا بگیرند بلکه حتی بخش کوچکی مثل درهای کمد هم می توانند انتخاب خوبی برای استفاده از کاغذ دیواری در اتاق خواب باشد. این کار به شما کمک می کند که هزینه کمتری را هم بابت تهیه کاغذ دیواری صرف کنید. داشتن کاغذ دیواری ای با این شرایط می تواند در دکوراسیون اتاق خواب شما به عنوان یک نقطه کانونی عمل کند. در نهایت هم ممکن است لازم باشد دستگیره های کمد را برداشته و جا به جا کنید تا کاغذ دیواری تان به خوبی خود را نشان دهد.

جعبه در دکوراسیون اتاق خواب

طراحی داخلی اتاق خواب

همانطور که در این تصویر می بینید شما می توانید با کمک جعبه های ساده ای که شاید حتی خیلی وقت ها از کنار آنها با بی تفاوتی می گذریم، دکوراسیون اتاق خواب خود را خاص و ویژه کنید. این جعبه ها فضای ایده آلی برای قرارگیری بسیاری از وسایل کوچک و شخصی است و با هزینه بسیار کمی که برایتان به دنبال دارد می تواند حتی به مراتب کاربردی تر از کمد و قفسه های گران قیمت باشد! شما می توانید این جعبه ها را با یک رنگ آمیزی و یا تعمیر ساده، تبدیل به چیزی کنید که دوست دارید.

سخت نگیرید!

طراحی داخلی اتاق خواب

برای انتخاب کمد لباس و فضایی برای ذخیره سازی وسایل خود لازم نیست هزینه خیلی زیادی را صرف کنید. پس سخت نگیرید و با انتخاب یک گوشه از دکوراسیون اتاق خوابتان آن را تبدیل به فضایی برای قرارگیری لباس ها کنید. این کار می تواند مغازه ها و بوتیک ها را به یاد شما بیندازند. پس با آویزان کردن یک چوب لباسی و یا قفسه، فضای خوبی را برای جایگیری لباس ها و کیف هایتات فراهم آورید. همانطور که در این تصویر می بینید نتیجه اش هم چیز بدی نمی شود.

استفاده از نردبان در دکوراسیون اتاق خواب

طراحی داخلی اتاق خواب

بیشتر ما نردبانی در خانه مان داریم که بدون استفاده مانده است و فضای زیادی را هم اشغال کرده است. شما می توانید فرصت را غنیمت شمرید و مثل این تصویر، یک نردبان بردارید و از آن استفاده بهینه ببرید. آن را به دیوار تکیه دهید و از آن به عنوان یک قفسه استفاده کنید. استفاده از نردبان نه تنها در دکوراسیون اتاق خواب بلکه برای هر فضای دیگری هم مناسب خواهد بود و جذابیت خاص خود را خواهد داشت.

قاب های تزئینی در دکوراسیون اتاق خواب

طراحی داخلی اتاق خواب

شما می توانید با کمک راهکارهایی، عکس های خود را در قابی تزئینی چیدمان کنید. اگر به این تصویر نگاه کنید قطعا متوجه منظورمان خواهید شد. قطعا این کارها می تواند وسیله ای به عنوان یک عنصر دکوراتیو فراهم کرده و بر زیبایی دکوراسیون اتاق خواب شما بیافزاید.

بازسازی وسایل قدیمی اتاق خواب

طراحی داخلی اتاق خواب

پیشنهاد ما این است که به سراغ وسایل قدیمی تان بروید و به بازسازی آنها بپردازید. همانطور که در این تصویر هم مشاهده می کنید می توانید حتی یک جعبه چوبی قدیمی را با کمی تغییر به یک میز پاتختی زیبا تبدیل کنید. شما حتی می توانید بطری های شیشه ای قدیمی خود را بردارید و بشویید و از آن به عنوان گلدان های تزئینی بهره بگیرید. چنین دکوراسیون اتاق خوابی قطعا ایده آل خواهد بود.

سرتختی در دکوراسیون اتاق خواب

طراحی داخلی اتاق خواب

به این تصویر نگاه کنید. شما می توانید سر تختی یک تخت خواب قدیمی را با یک سری تغییرات به یک تخت مدرن و زیبا تبدیل کنید. از آنجایی که مقصود شما فقط یک سرتختی با ابعاد نه چندان زیاد است، پس انتظار نمی رود که با هزینه بالایی رو به رو شوید.

پارچه های متنوع برای اتاق خواب

طراحی داخلی اتاق خواب

همانطور که در این تصویر مشاهده می کنید شما می توانید با کمک یک پارچه ای که به سقف شما آویخته است، آن را بلندتر جلوه دهید. شما می توانید دکوراسیون اتاق خواب خود را با کمک راه های ساده ای با کمک پارچه به فضایی دنج و گرم تبدیل کنید. همانطور که در این تصویر هم به خوبی دیده می شود استفاده از طرح های پارچه های زرد رنگ به خوبی حس شده و بر اساس الگوی آنها از یک چراغ زرد و البته پاتختی ای که با طرح پارچه پوشیده شده استفاده شده که نتیجه بی نظیری به ارمغان آورده است.

منبع : چیدانه

نظر بدهید