شومیز سفید را چطور ست کنیم 4
کافه خواندنی

شومیز سفید را چطور ست کنیم

3.23Kبازدید

شومیز و بلوز سفید از جمله لباس های کلاسیکی است که در بسیاری از موقعیت ها می تواند شما را کمک کند. شومیز سفید لباسی است که می توانید با آن ست کاملا رسمی یا کژوال داشته باشید.

شومیز سفید را چطور ست کنیم

در ست کلاسیک و رسمی شومیز سفید را می توانید با دامن های می دی که روی قسمت کمر با کمربندهای پهن بسته می شوند بپوشید. این ست را می توانید با کفش های تخت یا پاشنه بلند امتحان کنید. این کلاسیک ترین حالت ممکن برای شومیز است.

درکلاسیک خلاقانه می توانید از دامن های با جنس های مختلف از جمله چرم استفاده کنید. ترکیب رنگ ها را فراموش نکنید. این شما هستید که می توانید با ساده ترین اجزا ست های خلاقانه ای بسازید.

اگر خواستید زنانگی بیشتری به استایل خود ببخشید می توانید از دامن های تا زانو بعلاوه کفش های پاشنه بلند زنانه استفاده کنید.

شومیز سفید را چطور ست کنیم

یک ست دیگری که با شومیز سفید بسیار جذاب می شود استفاده از کت و شلوار است. خیالتان راحت باشد با این لباس ها زنانگی تان را از دست نمی دهید از یک شلوار پارچه ای خوش دوخت استفاده کنید و کفش های پاشنه بلند زنانه شما را بسیار جذاب می سازد.

به ویژه برای فصل بهار می توانید از شومیز حریر یا ساتن استفاده کنید. آن را با دامن های بلند یا می دی چین دار، راسته یا … امتحان کنید. هم چنین در این فصل می توانید به راحتی از کفش های جلوباز استفاده کنید.

برای استایل روزمره خود راحت ترین انتخاب این است که از یک شلوار کتان ، جین یا پارچه ای استفاده کنید. برای انتخاب کفش آزاد هستید.

شومیز سفید را چطور ست کنیم

مورد دیگر برای استفاده با شومیز سفید استفاده از سرهمی های به صورت شلوار یا دامن دار است. به ویژه سرهمی های جین امسال خیلی روی روند مد هستند. به ویژه برای خانم های جوان که می توانند آنها را با کفش های عروسکی یا کفش کتانی ست کنند.

منبع : بانی مد

نظر بدهید