شلوار تنگ
کافه خواندنی

شلوار‌های تنگ خود را چگونه ست کنیم؟

589بازدید

شلوارهای تنگ یک گزینه فوق‌العاده و همه کاره است که می‌توانید در کمد لباس خود داشته باشید.
شلوار جین تنگ و لگ می‌توانند همیشه در کمد شما وجود داشته باشند و استایل‌های مختلف و شیکی را برای شما به وجود آورند. شما می‌توانید شلوار‌ تنگ را با تاپ، مانتو و کفش‌های مختلف ست کنید و استایل‌های متفاوتی را با این دسته از شلوار‌ها داشته باشید. استایل با این شلوار یکی از مدل‌های جذاب برای ست کردن لباس است و می‌توان استایل‌های بسیار زیادی با این شلوار‌ها ایجاد کرد. با ما همراه باشید.

استایل با شلوار تنگ

اهمیت قد شلوار

شلوار تنگ

شلوارهای خیلی کوتاه می‌توانند پاهایتان را کوتاه‌تر از آنچه که هستند نشان دهند. پس بهتر است قد شلوار شما تا مچ پایتان باشد تا کشیده و بلند‌تر دیده شوید. اگر شلوار مورد نظر شما خیلی بلند است، می‌توانید پایین شلوار را تا مچ پا تا بزنید.

تاپ گشاد

شلوار تنگ

تمامی شلوارهای تنگ، در صورت ست شدن با تاپ‌هایی که از قسمت سینه فرمی آزاد دارند، عالی به نظر می‌رسند. آزاد بودن تاپ و تنگ بودن شلوار تضاد زیبایی ایجاد می کنند.

تاپ جذب

شلوار تنگ

شلوار‌های تنگ وقتی با تاپ یا بلوز تنگ ست شوند عالی به نظر می‌رسند و می‌توانند استایلی برای میهمانی فراهم کنند. اگر ساعات زیادی در مجلس یا میهمانی حضور دارید می‌توانید از لگ‌های جذب به جای شلوار جین تنگ استفاده کنید زیرا لگ‌های جذب اصولأ راحت‌تر از شلوار جین تنگ هستند.

استایل اسپرت

شلوار تنگ

شما می‌توانید با ژاکت، هودی یا سوییشرت‌های اسپرتی که تا بالای باسن هستند استایلی زیبا خلق کنید. همچنین می‌توانید این بلوز‌ها را با شلوار جین تنگ ست کرده و استایلی اسپرت و زیبا را برای استفاده روزمره خلق کنید.

استایل با پیراهن بلند

شلوار تنگ

استفاده از شومیز بلند همراه با این شلوار می‌تواند استایلی متفاوت و جذاب را برای شما به وجود آورد.

استایل‌های تابستانی

شلوار تنگ

برای استایل‌های تابستانی، می‌توانید از بلوز‌هایی با فرم آزاد با قدی متوسط و مدلی که پایین سرشانه قرار می‌گیرند با رنگ‌های شاد و روشن استفاده کنید. برای زیبا‌تر شدن استایل خود نیز می‌توانید از کمربند‌های بزرگ برای استایل خود استفاده کنید.

استایل با کت بلیزر

شلوار تنگ

کت‌های بلیزر و شلوار‌های تنگ می‌توانند استایل شما را بسیار زیبا کنند. در فصول سرد و خنک می‌توانید روی تاپ خود از بلیزر‌ها همراه با شلوار تنگ استفاده کنید و استایلی زیبا را خلق کنید.

استایل برای فصل بهار

شلوار تنگ

شلوار یا لگ‌های تنگ در فصول گرم و معتدل بهتر است که با صندل‌های ظریف و بند دار تابستانی ترکیب شوند. شما می‌توانید درفصل بهار یک ژاکت همراه خود داشته باشید که اگر سردتان شد از آن استفاده کنید.

کفش‌ها و کتانی‌های بزرگ

شلوار تنگ

کفش‌های کتانی بزرگ می‌توانند پاهای شما را بزرگ‌تر از آن‌چه هستند نشان دهند و استایل شما را بهم بزنند. هنگام پوشیدن شلوارهای تنگ از کفش‌های کتانی بزرگ دوری کنید و تا جای ممکن از کفش‌های ظریف مانند صندل، کتانی‌های ظریف، چکمه‌ها و ..استفاده کنید.

پیکاک

نظر بدهید