سیر تکامل زیبایی در کایلی جنر
کافه خواندنی

سیر تکامل زیبایی در کایلی جنر به نقل از ووگ

4.12Kبازدید

“کایلی جنر” نامی که امروزه با شنیدنش به سرعت به یاد لیست بیلیونرهای فوربز می‌افتیم! در این مقاله نگاهی کوتاه به بهترین و خبرسازترین چهره‌های جنر جوان خواهیم داشت. هر چند که یک مقاله برای بررسی چهره‌های مختلف کایلی جنر کافی نخواهد بود! از موهای پرکلاغی گرفته تا بلوند پلاتینی؛ کایلی از امتحان کردن هیچ ترندی ابایی ندارد! البته که داشتن چهره‌ای جذاب با رگه‌هایی از زیبایی شرق، او را در دنبال کردن همه‌ی ترندهای مو و میکاپ یاری کرده است.

می 2009 و کایلی یازده ساله‌

کایلی جنر یازده ساله با موهای مشکی و چتری‌های کوتاه و البته کک و مک! کک و مک از خصوصیات زیبای چهره‌ی شماست که نیازی هم به پوشاندن آن نیست.

سیر تکامل زیبایی در کایلی جنر

نوامبر 2011 و شروع میکاپ!

کایلی نوجوان، کم‌کم با میکاپی لایت در مهمانی‌ها حاضر می‌شود؛ رژلب صورتی روشن، خط چشم کلاسیک و رژگونه‌ی صورتی و گاهی موهای دم اسبی را برای تنوع بیشتر انتخاب می‌کند.

سیر تکامل زیبایی در کایلی جنر

مارس 2012 و یک تغییر نه چندان غیرقابل پیش‌بینی

شاید یکی از محتمل‌ترین و رایج‌ترین تغییرات در سنین نوجوانی در دخترخانم‌ها لایت‌هایی روی زمینه‌ی اصلی مو باشد. این دقیقا همان کاری است که کایلی چهارده ساله انجام داد. لایت‌های پراکنده‌ی قهوه‌ای روشن روی زمینه‌ی موی تیره. کایلی کم‌کم سراغ ابروهای باریک‌تر می‌رود.

سیر تکامل زیبایی در کایلی جنر

مارس 2013 و کنار گذاشتن رژلب‌های نود

این بار کایلی با ظاهر متفاوت‌تری در مراسم KCA حاضر می‌شود. میکاپ او که سال‌ها بود که بدون تغییر خاصی باقی مانده بود، سرانجام در مارس 2013 تغییرات زیادی کرد. تغییر شکل ابروها، آرایش چشم و رژلب قرمز!

سیر تکامل زیبایی در کایلی جنر

نوامبر 2013 و آمبره

کایلی در نوامبر 2013 در مراسم فرش قرمز Hunger Games با یک هیرکات جدید و موهای آمبره و البته اضافه‌ وزن مشهود ظاهر شد. او چند هفته بعد چتری‌های کوتاه را به تغییرات خود اضافه کرد.

سیر تکامل زیبایی در کایلی جنر

ژانویه 2014 و یک مدل موی جدید

دل‌کندن از موهای بلند، برای بسیاری از خانم‌ها سخت است اما کایلی هر زنی نیست و برای هر تغییری آماده است! سلام به تغییرات جدید! سلام کایلی با موهای کوتاه! غیر از موها، کایلی در میکاپش هم تغییرات جزئی ایجاد کرده است. خط چشم گربه‌ای و آرایش کمی مینیمال‌تر از سابق.

سیر تکامل زیبایی در کایلی جنر

ژوئن 2014 و تغییرات محسوس

کایلی در این زمان دچار تغییرات زیادی شد. کم‌کم به میکاپ برنز روی آورد و لب‌های او که به طرز واضحی حجیم‌تر شده بودند، سهم زیادی در تغییرات زیاد چهره‌ی او داشتند. تغییر فرم ابروها، اکستنشن مژه و میکاپ برنز، ویژگی‌های بارز چهره‌ی کایلی در این برهه‌ی زمانی بود. ضمنا او مجددا موهای مشکی را انتخاب کرد.

سیر تکامل زیبایی در کایلی جنر

نوامبر 2014 و اکستنشن آبی

کایلی که انگار از موهای کوتاه خسته شده بود سراغ اکستنشن رفت. این بار یک رنگ خاص! آمبره‌ی آبی. به نظر می‌رسد جنر جوان در حال پیدا کردن سبک میکاپ موردعلاقه‌ی خود است.

سیر تکامل زیبایی در کایلی جنر

فوریه 2015 و بازگشت مشکی

در مهمانی پس از مراسم GMA کایلی علاقه‌ی همیشگی‌اش به رنگ مشکی را دوباره به همه نشان می‌دهد. او با موهای حالت دار مشکی و میکاپ برنز با رژلب نود در این مهمانی حاضر شد.

سیر تکامل زیبایی در کایلی جنر

جولای 2015 و موهای پاستلی

دوباره موهای کوتاه اما با یک تغییر بزرگ؛ کایلی برای اولین بار سراغ رنگ موی پاستلی آبی یخی می‌رود! و البته اکستنشن مژه‌ای که هرگز ترک نمی‌شود، کمی با تغییر همراه است: نازک‌تر و بلندتر.

سیر تکامل زیبایی در کایلی جنر

سپتامبر 2015 و کایلی بلوند

متاسفانه رنگ‌مو‌های فانتزی علیرغم زیبایی زیاد، به زودی فرد را دلزده می‌کنند. جنر جوان هم از این قاعده مستثنی نیست. هفته مد نیویورک قطعا با تغییرات بسیار برای کایلی تنوع طلب همراه است. او این بار رنگ‌موی بلوند با میکاپ اسموکی و رژلب نود را انتخاب می‌کند. یک ترکیب وسوسه برانگیز و تکرار نشدنی!

سیر تکامل زیبایی در کایلی جنر

فوریه 2016 و کلاه‌‌گیس صورتی

فوریه 2016 کسی که تمام نگاه‌ها را در شوی ورا ونگ به خود خیره کرده بود، کایلی جنر با کلاه گیس صورتی مرواریدی و چتری‌های کوتاه بود. او با یک رژلب نود صورتی، زیبایی خود را تکمیل کرده بود.

سیر تکامل زیبایی در کایلی جنر

آوریل 2016 و تعقیب این ترند زیبا

کایلی بارها نشان داده که از تعقیب ترندها لذت می‌برد. با شناختی که از او داریم، امکان ندارد که این ترند زیبای بهار و تابستان 2016 جا بماند! ترند رنگ‌موی رنگین کمان. این رنگ مو از چندین رنگ موی پاستلی در کنار هم ایجاد می‌شود.

سیر تکامل زیبایی در کایلی جنر

می 2016 و اولین حضور در مت گالا

کایلی جنر در اولین حضور خود در مت گالا، با ظاهری شیک و نسبتا جدید حاضر شد. موهای کوتاه و مشکی، آرایش برنز، رژلب نود و لباسی پرکار.

سیر تکامل زیبایی در کایلی جنر

آوریل 2017 و بازهم ترندبازی!

مثل سال گذشته، کایلی ارادت خود را به ترندهای رنگارنگ بهار و تابستان نشان می‌دهد. این بار انتخاب او یک کلاه گیس کوتاه و لخت سبز نئونی است. کایلی علیرغم ریسک‌پذیری بالا در انتخاب رنگ مو، برای رنگ‌های عجیب‌تر ترجیح می‌دهد سراغ کلاه گیس‌های با کیفیت‌تر برود.(مثل اغلب ستاره‌های هالیوود)

سیر تکامل زیبایی در کایلی جنر

آگوست 2018؛ یک مادر شیک‌پوش

کایلی در دوران بارداری، تغییرات زیادی در ظاهر خود ایجاد نکرد و همان کایلی همیشگی با موهای پرکلاغی بود. تا اینکه در مراسم VMA با موهای بلوند پلاتینی و یک میکاپ شاین و برنز ظاهر شد. سایه‌ی چشم برنز و شاین که در ترکیب با رژگونه‌ی هلویی براق، هارمونی زیبایی خلق کرده بود و این نشان می‌دهد که جنر جوان دست از ریسک و تغییر نمی‌کشد!

سیر تکامل زیبایی در کایلی جنر

منبع : مدوپیا

نظر بدهید