سبک گلچین در دکوراسیون
کافه دکوراسیون

سبک گلچین در دکوراسیون داخلی خانه

2.01Kبازدید

چگونه سبک گلچین را برای خانه خود طراحی کنیم

سبک اکلکتیک (eclectic) یا سبک گلچین (در ایران با تلفظ اشتباه به سبک اکولتیک نیز شناخته می شود)، بر اساس تعریف، سبکی است از مخلوط کردن و تطبیق دادن. قوانین را نقض می کند؛ حال و گذشته را در بر می گیرد؛ لطافت و خودنمایی دارد.

سبک گلچین در دکوراسیون

کسی که به سبک گلچین گرایش دارد، کسی است که قدر زیبایی آیتم های با ارزش را می داند؛ کسی که به سمت منحصر به فرد بودن و فوق العاده بودن گرایش دارد.

سبک گلچین در دکوراسیون

اگر چه این سبک خود شامل مفاهیمی نظیر “قوانین را باید شکست” و “اگر دوستش داری، نشانش بده” است؛ اما این به این معنی نیست که فضاهای اکلکتیک موفق، بی نظم و کاملا تصادفی است.

سبک گلچین در دکوراسیون

سبک گلچین مدرن

فضاهای اکلکتیک که در اطراف دیواره آثار معاصر استفاده می شوند، اکلکتیک مدرن نامیده می شوند. آنها از طراحی داخلی مدرن کلاسیک دور هستند؛ زیرا همیشه یک پیچ و تاب منحصر به فردی به فضا اضافه می کنند؛ تا جاذبه های سبک گلچین را به نمایش بگذارد. می توان گفت که فضای شما دارای روشنایی ها، صندلی ها و لوازم جانبی مدرن در مرکز آن است. پیچ و تاب های گلچین می تواند یک یا دو جاذبه سنتی، مانند یک کاناپه با لبه های نرم و برخی شیشه های رنگی باشد.

سبک گلچین در دکوراسیون سبک گلچین در دکوراسیون سبک گلچین در دکوراسیون سبک گلچین در دکوراسیون سبک گلچین در دکوراسیون سبک گلچین در دکوراسیون سبک گلچین در دکوراسیون سبک گلچین در دکوراسیون

سبک گلچین پیچیده

یک فضای شیک و پیچیده می تواند رسمی بودن یا ترس را در دل شما ایجاد کند. اما یک فضای اکلکتیک پیچیده، پذیرا و جذاب است.

سبک گلچین در دکوراسیون سبک گلچین در دکوراسیون

سبک گلچین روزانه

اگر تنها چیزهایی را دوست دارید که خیلی به روز و خیلی قدیمی نباشند؟ جایی در این بین؟ می توان آن را گلچین روزانه نامید.

سبک گلچین در دکوراسیون سبک گلچین در دکوراسیون سبک گلچین در دکوراسیون سبک گلچین در دکوراسیون سبک گلچین در دکوراسیون

گلچین قدیمی

در نهایت، ما به گلچین قدیمی رسیدیم. این سبک از نسخه های دیگر دکوراسیون داخلی سبک گلچین است. اکلکتیک قدیمی در فضایی کاملا غیر منتظره رشد می کند. در اینجا شما می توانید قسمت هایی را که اشتراک خیلی کمی با هم دارند، کنار هم بگذارید و تا جای ممکن خاکی بودن را معرفی کنید. هر چند اجازه ندهید که فضایی برای ریختن هر زباله ای شود. چیزهایی را که دوست دارید به خوبی تنظیم و متعادل کنید و نگه دارید. تن رنگی چوب های گرم برای این سبک می تواند بسیار دلربا باشد .

سبک گلچین در دکوراسیون سبک گلچین در دکوراسیون

منبع : تزئین

نظر بدهید