سبک کلبه در دکوراسیون داخلی
کافه دکوراسیون

سبک کلبه در دکوراسیون داخلی

2.8Kبازدید

سبک کلبه و شیوه طراحی آن

وقتی کلمه کلبه را می شنوید، چه چیزی به ذهن می رسد؟ برای من، چیزی شبیه خاکی بودن، یا سنگ های خورد شده، یا چرخ چاه هایی که در اطراف آن ساخته شده اند. گل های باشکوه و سرسبز وحشی که بر روی پل ها غریو می کشند. این تصویر با نمای گل های رنگارنگِ مملو از آرامش و متانت، تکمیل می شود.

سبک کلبه در دکوراسیون داخلی سبک کلبه در دکوراسیون داخلی

سبک کلبه دنج و جذاب، یک روز ساده تر را فراهم می کند. دکوراسیون داخلی این سبک، بیشتر از دیگر سبک ها، بسیار شخصی و همیشه بخشاینده است. هم مملو از اقلام جواهر کاری شده است و هم یک سبک زندکی ساده و ظریف. هر چند طراحی داخلی آن در حال تغییر می باشد، ولی سبکی کامل است. ترکیبی از گذشته و حال؛ از ثروتمندان و فقیران؛ از ارزش های مادی و معنوی. همه چیز در مورد ترکیب چیزهایی است که شما دوست دارید؛ به روشی که دوست دارید؛ برای زندگی ای که دوست دارید.

پالت های رنگی کلبه شکیل

سبک کلبه در دکوراسیون داخلی سبک کلبه در دکوراسیون داخلی سبک کلبه در دکوراسیون داخلی

اگر چه ایده هر یک از پالت های رنگی “زیبا” متفاوت است، سبک کلبه برای هر یک از آنها در نظر گرفته شده است. نکته این است که شما به دنبال چیزی هستید که باعث خوشحالی شما می شود. پالت رنگی محدود با نمای روشن (تکیه بر تک رنگ) آرامش را به فضا می دهد. در حالی که یک ترکیب رنگی پرحرارت در دکوراسیون داخلی خانه شخصیت و جذابیت را به ارمغان می آورد. هر یک جداگانه ، یا هر دو و یا جایی مابین آنها، کاملا در یک فضای سبک کلبه قابل قبول است.

پارچه سبک کلبه جذاب

سبک کلبه در دکوراسیون داخلی سبک کلبه در دکوراسیون داخلی

تهیه منسوجات دست بشر به شکلی که زیبایی های سماوی داشته باشد، روشی دوست داشتنی برای جذابیت کلبه است. پارچه های ساده و طبیعی نخی، مانند پنبه و کتان، به خوبی در ارائه یک فضای خوشایند، کار می کنند. سبک کلبه ترکیبی کامل از تمیز بودن است! اما هنوز زنده و شیک، برای استقبال زندگی شماست.

راحتی کلبه برای استراحت

سبک کلبه در دکوراسیون داخلی سبک کلبه در دکوراسیون داخلی

برگردید به زمانی که زندگی ساده بود (البته از لحاظ تئوری). سبک کلبه شامل معنایی است که عمر را زنده و زندگی را لذت بخش می کند. برای این منظور، ایده های سبک، کاربردی می شوند – زمین های لیز قابل شستشو هستند! نهایتا رنگ می شوند. فرم ها و اشکال، بی ایراد و یا بی قاعده دیده می شوند و رنگ ها دلپذیر و یا غیرقابل تحمل. زمانی که قادر به استراحت جسمی و ذهنی، مانند کسی که در سبک کلبه راحت است، هستید، این فضا نهایت آسایش و جذابیت دارد.

این کلبه را ساده نگه دارید … اما نه بیش از حد

سبک کلبه در دکوراسیون داخلی سبک کلبه در دکوراسیون داخلی

پاستل ها قطعا در برخی از سبک های کلبه جای دارند. اما جای آنها به احتمال زیاد در خط مقدم نیست. این در سبک کلبه مهم است؛ همانطور که در هر سبک گفته می شود، برای تعادل ارائه شده است. جذابیت شیرین به کمک استحکام. اگرچه پالت های رنگی اغلب لطیف هستند، اضافات دیگر به فضا، می تواند چیزهایی را از غرق شدن در شیرینی ها حفظ کند. در نظر گرفتن ویژگی های اصلی، مانند کف های چوبی، سقف های بلند و چوب کاری های طرح قدیم، برای تضمین ظرافتی که در عین حال کنتراست برای لطافت کلبه را بنا کند. الوارها و یا پانل های چوبی، به خوبی نمادهای کلبه نیز هستند.

جذابیت های سحرآمیز گذشته در آغوش بگیرید

سبک کلبه در دکوراسیون داخلی سبک کلبه در دکوراسیون داخلی سبک کلبه در دکوراسیون داخلی

بخش با احساس گذشته و یک زندگی با گذر عمر خوب، نه تنها دارای جذابیت است، بلکه ضمیمه ای فوق العاده برای فضای سبک کلبه است. بخش های باقیمانده از نوستالژی ها را پیدا کنید و به دلخواه به قسمت های مختلف فضای کلبه اضافه کنید. به دنبال چیزهایی که پوسیده و یا قدیمی شده اند و یا اقلام منحصر به فردی مانند تغارهای پاشویه یا ظروفی که در آنها میوه های بهاری را می کوبیدید، بگردید. چیزهایی که در گذشته برای شما خاطراتی از زندگی روستایی را زنده می کند، پیدا کنید و به فضای خود بیافزایید.

منبع : تزئین

نظر بدهید