سبک شاد در دکوراسیون
کافه دکوراسیون

سبک شاد شیک : سبکی رنگارنگ ، پررنگ با نافرمانی از قوانین

684بازدید

سبک Happy Chic سبکی پررنگ و رنگارنگ است که می تواند از قوانین سرپیچی کند. رنگ ها شادی را بیان می کنند ، اشیا را با ظرافت بیان می کنند. آنچه که بیشتر در مورد سبک زندگی غربی ها وجود دارد این است که آنها افرادی طبیعی ، بی تکلف و از همه مهمتر دوستانه هستند. سبک دکوراسیون Happy Chic ، که می توانیم بگوییم بازتابی از این وضعیت است ، از طریق محصولات فروخته شده در فروشگاه های خود جاناتان آدلر و Jc Penney ، که همچنین تحت هدایت جاناتان آدلر به دیگر کشور ها ارسال می شود ، به شیرینی و شادی در کشور گسترش می یابد.

سبک شاد در دکوراسیون

همانطور که از نامش پیداست ،Happy Chic سبکی شیک و شاد است. در این قسمت خوشبختی ناشی از انتخاب های جسورانه در استفاده از رنگ است ، اشاره به ظرافت اشیا با کیفیتی است که رنگ در آنها زنده می شود … به عبارت دیگر ، آماده باشید تا خود را با استفاده از دکوراسیون داخلی در رنگ ها گم کنید!

ویژگی های سبک شاد شیک چیست؟

مبلمان شیک و یکپارچه را در اتاقی که دکوراسیون می کنید و همچنین لوازمی که ردپای روند فعلی را دارند قرار دهید از بالش های به سبک پاپ آرت و منسوجات رنگارنگ استفاده کنید. به عبارت دیگر ، لوازم جانبی مرسوم و مد روز را با مبلمان پیچیده ای ترکیب کنید که می توانیم آنها را بی انتها و مدرن بنامیم ، یعنی کالاهایی که از مد نمی افتند ، که به زیبایی اتاق شما ظرافت می بخشند ، طرح های کلاسیک را با روندهای فعلی ترکیب می کنند.

از الگوهای هندسی روی پارچه ، فرش یا دیوار استفاده کنید. خواهید دید که این الگوها پرانرژی و همچنین جلوه ای شیک و ظریف دارند.

از رنگ ها استفاده کنید ، اما رنگی را که استفاده می کنید با رنگ های دیگر ترکیب و مخلوط کنید تا محیط را بیش از حد خسته کننده و یکنواخت نکنید.

سبک شاد در دکوراسیون

از ایده های نوین و غیر معمول خود استفاده کنید فیروزه را با زرد ، سبز را با آبی کاشی ، نارنجی را با خاکستری و طوسی خنثی ترکیب کنید! به یاد داشته باشید ، ترکیب رنگ های غیرمعمول می تواند بسیار موثرتر از ترکیبات هماهنگ سازگار باشد!

در دکوراسیون داخلی از رنگ مورد نظر خود با سفید استفاده کنید ، اشتباه در دکوراسیون داخلی با رنگ سفید غیرممکن است! علاوه بر این ، این واقعیت که هر رنگی را که استفاده می کنید منفجر خواهد شد ، تنها یکی از مزایای بیشمار رنگ سفید در دکوراسیون داخلی منزل است.

رنگ آبی در دکوراسیون داخلی

هر سایه و تناژی از رنگ آبی مسحورکننده است. آبی ملایم ، آسمانی ، فیروزه ای ، بنزینی ، آبی سرمه ای و … شاید به نظر برسد که نویسنده متن چون عاشق آبی و سایه های آن هست ، اما به نظر ما خود را از این رنگ زیبا محروم نکنید ! اگر قبلا رنگ آبی را در دکوراسیون داخلی منزل خود امتحان نکرده اید ، قطعاً باید آن را تست کنید. شما می پرسید چرا؟ البته نه به این دلیل که چنین می گویم ، بلکه به این دلیل که استفاده از رنگ آبی مانند خرید بلیط یک طرفه جنوب است!

سبک شاد در دکوراسیون

رنگ نارنجی در دکوراسیون داخلی

نارنجی جنجالی ترین رنگ است. این رنگ سرگرم کننده است ، غافلگیر کننده است ، انرژی را به خانه ها می آورد. با استفاده از این رنگ به دوران کودکی خود برگردید ، یک لیوان نوشابه فانتا بخورید و به این فکر کنید که چگونه می توانید از این رنگ در دکوراسیون خانه خود استفاده کنید. در صورت تمایل می توانید نارنجی را با قهوه ای و خاکستری ترکیب کنید. اگر رنگ نارنجی گرم را با فیروزه ترکیب کنید ، مانند طعم اضافه کردن آب به آتش ، طراوت بخش است.

سبک شاد در دکوراسیون

رنگ زرد در دکوراسیون داخلی به سبک هپی شیک

رنگ زرد طراوت و آفتاب را به خانه شما می آورد. لاله های زرد ، لیمو روی میز آشپزخانه ، صندلی های زرد ، حتی دیوارهای زرد… رنگ زرد اثر آفتاب گرفتن در تابستان را برای شما خواهد داشت.

سبک شاد در دکوراسیون

رنگ قرمز در دکوراسیون داخلی

وقتی می گوییم قرمز ، اولین چیزی که به آن فکر می کنیم کفش های Christian Louboutin و البته رژ لب است که مورد تمایل است ، اما قرمز در تزئینات و همچنین در هر محیطی که وارد می شود ذکر شده است. این یک رنگ خطرناک است ، اما بسیار موثر است. علاوه بر قرمز تند ، باید رنگ مرجانی و سایه های زیبای صورتی (مانند سرخابی) را نیز در نظر گرفت … می توان آن را با رنگ هایی مانند قهوه ای قرمز ، آبی تیره و سفید (هر دو در یک زمان) ترکیب کرد.

سبک شاد در دکوراسیون

رنگ سبز در دکوراسیون داخلی به سبک هپی شیک

رنگ سبز یک رنگ رایج در دکوراسیون داخلی و زمینه طراحی است ، اما اگر با رنگ های قهوه ای ، خاکستری و آجری ترکیب شود می تواند موثرتر و شگفت آورتر باشد. بسته به رنگی که ترکیب می کنید می تواند فعال ، منفعل یا هر دو باشد.

سبک شاد در دکوراسیون

رنگ بنفش در دکوراسیون داخلی

رنگ بنفش می تواند جلوه های بسیار متفاوتی با سایه های مختلف بنفش ایجاد کند. در حالی که رنگ های تیره در تنظیمات رسمی ترجیح داده می شوند ، اما تن های روشن مانند بنفش یاسی به اتاق کودکان زندگی می بخشند. اثر آرامبخش و تسکین دهنده رنگ اسطوخودوس برای همه شناخته شده است. اگر یک نگرش جسورانه داشته باشید و رنگ بنفش و سبز را ترکیب کنید ، از نتایج شگفت آور خوشحال خواهید شد.

در پالت رنگ سبک Happy Chic واقعاً محدودیتی وجود ندارد. در صورت تمایل می توانید از رنگ های متالیک نیز استفاده کنید. کمرویی را کنار بگذارید ، رنگهای فلزی را به خانه و زندگی خود اضافه کنید و آنها را با رنگهایی مانند بنفش ، سبز ، نارنجی و آبی ترکیب کنید.

اگر ترجیح شما برای فرش متحرک است ، ابتدا فرش خود را بخرید ، سپس پارچه ها را تنظیم کرده و رنگ آن را متناسب با آن تنظیم کنید.

سبک شاد در دکوراسیون

نورپردازی در سبک هپی شیک : می توانید نورپردازی مدرن و تا حدودی غیرمعمول را در این سبک انتخاب کنید.

اگر می خواهید این سبک مانند نام خود باعث خوشحالی شما شود ، مراقب باشید خریدهای خود را با قیمت های شاد انجام دهید. به عنوان مثال ، آوردن مبلمان از خانواده به خانه با رنگ آمیزی / رنگ آمیزی آن در رنگ های روشن ، کار دشواری نیست.

سبک شاد در دکوراسیون

قبل از اینکه خود را به قلعه ای پر از رنگ بسپارید ، فکر کنید … می خواهید خانه شما در مورد شما چه بگوید؟

به یاد داشته باشید ، خانه شما شاخصی از وجود شما و همچنین نحوه و چگونگی زندگی شما است. از سرنخ ها استفاده کنید ، الهام بگیرید ، اما سازوکار تصمیم گیری را در دست خود نگه دارید ، بگذارید خانه شما واقعی شما را منعکس کند!

سبک شاد در دکوراسیون سبک شاد در دکوراسیون

تحریریه معماری و دکوراسیون داخلی پویانو

نظر بدهید