روسری ساتن خود را زیباتر ببندید
کافه خواندنی

روسری ساتن خود را زیباتر ببندید

980بازدید

در این مطلب زیباترین و آسان‌ترین روش‌های بستن روسری ساتن را خواهیم گفت.

گاهی نحوه‌ استفاده و بستن این روسری ساتن و ابریشم به دلیل ماهیت نرم و سُر خورنده مشکلاتی را به وجود می‌آورد. امیدواریم آموزش بستن روسری که در این مطلب مجله دلتا ارائه می‌دهیم مورد توجه شما قرار بگیرد و با استفاده از این آموزش و الگوبرداری از مدل‌های معرفی شده، روسری و شال خود را به بهترین شکل ببندید.

آموزش بستن روسری ساتن

روش اول

روسری را روی سر قرار دهید، یک طرف آن را گرفته و به سمت دیگر برده و با سنجاق ببندید و محکم کنید. اما طرف دیگر روسری را از سمت دیگر روی شانه‌ها رها کنید. در این روش برای حجاب کامل باید زیر روسری از هدبند استفاده کنید.

روسری ساتن خود را زیباتر ببندید

روش دوم

روسری ساتن را روی سرانداخته آن را از پشت سر با گیره به هم ببندید. سپس یک طرف روسری را گرفته و دور سر بپیچانید. گوشه دیگر روسری را هم سمت مقابل برده و با سنجاق و یا گیره محکم کنید و در همان حالتی که خودش می‌افتد رها کنید.

روسری ساتن خود را زیباتر ببندید

روش سوم

این روش کلاسیک بسیار زیبا و راحت است. روسری را روی سر انداخته زیر گلو آن را ببندید. سپس یک طرف روسری را به سمت مقابل برده و آن را با سنجاق و یا گیره روی سر ثابت کنید تا از روی سر لیز نخورد.

روسری ساتن خود را زیباتر ببندید

روش چهارم

روش چهارم بسیار پرشور و مد روز است و نیازی نیست خیلی سفت و سخت آن را ببندید تا لیز نخورد. کافی است روسری ساتن را روی سر بیندازید و گوشه‌های آن را در جهت عکس و به صورت شل در قسمت پایین گردن بپیچانید و با گیره آن را از پشت به هم وصل کنید. بهتر است در این نوع روش بستن برای حفظ زیبایی و وقار از هدبند و یقه‌های حجاب استفاده کنید.

روسری ساتن خود را زیباتر ببندید

منبع: namnak

نظر بدهید