کاغذ دیواری های گلدار
کافه دکوراسیون

راه های مدرن برای استفاده از کاغذ دیواری های گلدار

1.94Kبازدید

گل برای همه!

شما تصویر گل را در همه جا دیده اید. این نقش در حمام هتل های قدیمی تا اتاق ناهار خوری مادربزرگتان دیده می شود و احتمالا هرگز به آن فکر نکردید. اما این طراحی های کاغذ دیواری های مرسوم باعث می شود که همه چیز را که تا به حال در مورد این سبک بازاریابی فکر کرده اید، را فراموش کنید. از آبرنگ و نقاشی با مداد رنگی گرفته تا طرح های گرافیکی بزرگ، کاغذ دیواری گلدار طرح مناسبی می باشد. به علاوه، این یک راه عالی برای کاملا عوض کردن یک اتاق در عرض چند ساعت یا آوردن یک باغ به داخل خانه بدون گل کاری می باشد. این 25 ایده مدرن را بررسی کنید و با نقاشی های معمولی خداحافظی نمایید.

کاغذ دیواری های گلدار

گل در داخل

هر طراح مد، از سینتیا روولی تا تد بیکر، از زیبایی طبیعت الهام گرفته اند، اما چرا فقط می توانید از طرح گل استفاده کنید, در حالی که در محیطی از گل ها محاصره شده اید؟ اگر شما به دنبال یک اتاق کوچک هستید که می توانید یک رنگ خاص را به آن اضافه کنید، اتاق شستشوی شما محل مناسبی است. این اتاق بدون لوازم جانبی طراحی رقابتی می باشد و اجازه می دهد که کاغذ دیواری گل دار تیره و عاشقانه سارا شرمن ساموئل بیشتر به چشم بیاید.

کاغذ دیواری های گلدار

کاغذ دیواری گلدار شکوفه های گیلاس

اتاق ناهارخوری شما ممکن است به عنوان یک انتخاب آشکار برای کاغذ دیواری گل دار باشد, اما چاپ این شکوفه های گیلاس از کتی ریدر موجب تغییر مدرن در حالتی نوین می شود. ما به ویژه دوست داریم بدانیم که چگونه طراح با خطوط زرد و صورتی در کاغذ دیواری سراسر اتاق را پر می کند. اتاق ناهارخوری شما مناسب ترین جا برای افزودن یک دیوار روشن و رنگارنگ همراه با طرح بدون تسخیر بیهوده فضا می باشد.

کاغذ دیواری های گلدار

پررنگ کردن

طرح گل ها لازم نیست تنها از گل تشکیل دهند. این اتاق های شگفت انگیز بچه ها از یک طرح گل و گیاه رنگارنگ به عنوان بوم برای کل فضا استفاده می کند و فضا را با یک تخت آبی روشن و کتابخانه متناسب با آن بهبود می دهد. با چنین کاغذ دیواری ضخیمی، تزیین اتاق تقریبا به پایان می رسد و سازگار با محیط کودکانه می شود.

کاغذ دیواری های گلدار

اندازه ظریف

اگر شما به دنبال یک راه برای ترکیب کاغذ دیواری گل دار در اتاق بچه ها هستید، اما رنگ های جیغ برای شما (یا بچه هایتان) نیست, ولی این طرح زیبا و لطیف بسیار الهام بخش می باشد. گلهای بزرگ برای اضافه کردن یک پاپ رنگ به یک اتاق خنثی و همچنین برای هر کودک مناسب است.

کاغذ دیواری های گلدار

شجاع باش

شاید این اولین طرح گل شما نباشد، و شما آماده اید تا آن را به سطح بعدی برسانید. این طرح خیره کننده و عاشقانه بدون استفاده از فضای بسیار بزرگ مهیا می شود. مبلمان و لوازم جانبی را به راحتی نگه دارید و روی کاغذ دیواری با جلوه های ویژه تمرکز کنید. این انتخاب تیره تر برای اتاق خواب مناسب است.

کاغذ دیواری های گلدار

کاغذ دیواری روستایی

این کاغذ دیواری انتخاب مناسبی برای کسانی می باشد که مایل به استفاده از نقاشی های زیبا بر روی دیوار خود می باشد. اگر شما استعداد هنری (به ما اعتماد کنید, ما هم نداریم!) برای ساختن یک شاهکار از اتاق نشیمن خود ندارید، این کاغذ دیواری پانل شده از Etsy به راحتی یک اتاق ساده را به یک اثر هنری تبدیل می کند.

کاغذ دیواری های گلدار

حالت گرافیکی

اگر شما بیشتر دیوارهای سفید دارید ( نوع خنثی دیوار)، این کاغذ دیواری مبتنی بر جوهر نقاشی برای شما مناسب است. خطوط کریسپ و طراحی گرافیکی یک مکمل عالی برای یک اتاق خنثی می باشد و دکور ساده دور نمی باشد.

کاغذ دیواری های گلدار

طبیعت باشکوه

برای برخی از ما، هر روز یک گیاه اکالیپتوس شاداب و یا آرام بخش را بر روی گل رز میگذاریم. این کاغذ دیواری پر از سرسبزی در جنگل وحشی یک راه عالی برای شاداب شدن است. رنگ های سبز این طرح بسیار خوب در یک اتاق خواب الهام گرفته از اسکاندیناوی کار می کنند، اما در یک اتاق نشیمن یا حمام نیز یک پاپ رنگ موثر می باشد.

کاغذ دیواری های گلدار

گل الهام گرفته از ابعاد هندسی

چاپ های هندسی در حال حاضر بزرگ هستند، اما اگر شما بیشتر علاقه به گیاه شناسی تا ریاضی داشته باشید، این طراحی کاغذ دیواری پیچیده انتخاب دلخواه می باشد. این الگوی تکراری و متقارن هر کمالگرایی را به خود جذب می کند و یک انتخاب عالی برای مهد کودک و یا ورودی ها می باشد.

کاغذ دیواری های گلدار

فهرست ضخیم

طرح های تیره با حالت خاص در این سال مد می باشد. ما شاهد این می باشیم که چگونه این انتخاب درست و عاشقانه می تواند یک اتاق خواب را مانند یک اتاق ملکه نماید، اما نگران نباشید که این وضعیت برای اتاق ناهار خوری شما نیز شکل گیرد. نگه داشتن بقیه اتاق به صورت ساده و خنثی (مانند فرش های چوبی و فرش های جوت) موجب درخشش چاپ گوتیک می شود.

کاغذ دیواری های گلدار

عجیب و غریب اما ساده

ورودی یک اتاق یک مکان عالی برای تمرکز در هنگام جستجوی یک راه آسان برای اضافه کردن کاغذ دیواری به خانه شما است. طراحی کاغذ دیواری دارای طرح اسلحه یادآور کارت پستال تولد مادربزرگ می باشد که شما ارسال می کردید، اما این بسیار مدرن است. این کاغذ دیواری شیک به همراه مبلمان مدرن شما می باشد.

کاغذ دیواری های گلدار

جنگل بارانی دوست داشتنی

چه کسی از یک تعطیلات در جنگل های بارانی در آمریکای جنوبی خوشش نمی آید؟ کاغذ دیواری جنگل بارانی دوست داشتنی از سیان زنگ شما را بدون ترک رختخواب خود به آنجا می برد. پاپ های نئون یک تناقض عالی در مقابل زیتون های ظریف و علف های شکارچی را می دهد. این ترکیب با رنگ پاستل یا بژ برای ترکیب کامل رنگ و آرامش مناسب می باشد.

kaghaz-divari (13)

لب شرقی شیک

اتاق های حمام و نظافت اغلب فضای دیوار محدودی را ارائه می دهند. برای طراحی با تاثیر زیاد، اما تلاش کم، یک کاغذ دیواری گرافیکی را در این فضای کوچک امتحان کنید. این طرح ضخیم سیاه و سفید با کاشی های خاصی در اینجا دیده می شود، و به حمام یک وضعیت “شیک ساحل شرقی” را القا می کند که ما آن را حفاری می کنیم.

کاغذ دیواری های گلدار

استفاده از طرح های بزرگ در خانه

اگر شما از وجود رنگ های زیاد خشنود نیستید، گلیم های تک رنگ اغلب بهترین گزینه می باشند. این تصویر بزرگ گل روی طرح های پیچیده و خطوط تیز تمرکز دارد و مکمل کف های چوبی روشن است. شما حتی رنگ دلخواه را از دست نخواهید داد. به ما اعتماد کنید

کاغذ دیواری های گلدار

سبز بودن آسان است

سبز بودن راه زیادی دارد. اگر حالت گرمسیری می خواهید، این چرخش ظریف و متداول را در چاپ جنگل بارانی تجربه کنید. ما عاشق این هستیم که رنگ سبز در اتاق غالب باشد. حتی در اتاق بالش هایی با طرح هندسی نیز وجود خواهد داشت که با تم گل در تمام زوایا به اتاق حالت خاصی می دهد.

کاغذ دیواری های گلدار

زندگی پر از گل رز

هنگامی که شما درباره گل فکر می کنید گل، شما احتمالا در مورد گل رز فکر می کنید. این حالت Fawn Over Baby یک چرخش جدید نسبت به حالت کلاسیک می شود. ما عاشق استفاده از پاستیل های نرم و ترکیب گل رز و پاپ در سراسر طرح هستیم. اگر میخواهید همه چیز نرم و زنانه باشید، این کاغذ دیواری مناسب شماست.

کاغذ دیواری های گلدار

تاریکی زیبا

به شما احتمالا گفته شده است که روشن کردن یک اتاق با رنگ های روشن و رنگ نور مناسبترین کار برای فنگ شویی است. اما ما فکر می کنیم که این اتاق زرق و برق دار ترکیبی بی نظیر از زیبایی و هنر می باشد. گل های تیره، کلاسیک سفید و آبی بهترین نمای روستایی را به بهترین شکل ممکن ایجاد می کند و ما را در مورد یک خانه در حوزه پروانس یادآوری می کند.

کاغذ دیواری های گلدار

زیبا به رنگ صورتی

یک ورودی خسته کننده می تواند یک مکان عالی برای افزودن یک رنگ کوچک با جزئیات بسیار باشد. این کاغذ دیواری کلاسیک به نظر می رسد دارای گل های رنگارنگ باشد، اما روز رسانی آن مدرن می باشد. ما این نگاه برای سالنهای غذاخوری رسمی یا آشپزخانه های شیک را دوست داریم که نیاز به رنگ های ظریف دارند.

کاغذ دیواری های گلدار

برگ های موز

رنگ پانتونه امسال گرینری نامیده می شود و برگ موز در قسمت جلویی و مرکزی رنگ های شادابی را ایجاد کرده است. این برای حمام آفتاب است و ما کنتراست سبزی های غنی را در تقابل با سایبان دوست داریم. بهترین چیز در مورد برگ موز این است که شما می توانید آن را در تقریبا در هر اتاق در خانه خود به کار ببرید.

کاغذ دیواری های گلدار

یک کار هنری

اگر روزهایتان را در لوور در خانه خود صرف کنید، این کاغذ دیواری پیشرفته دقیقا همان چیزی است که شما نیاز دارید. طراحی واقعی گل به نظر می رسد که به یک موزه متعلق است، اما رنگ های مدرن نیز در خانه شما جواب می دهد. ما استفاده از لوازم جانبی را توصیه می کنیم که در طراحی از رنگ های خاموش (مانند خردلی زرد، بنفش و سفید) استفاده می کند.

کاغذ دیواری های گلدار

دیوانه برای ساکولنت ها

یکی از بهترین چیزهایی که در مورد ساکولنت ها وجود دارد این است که آنها بسیار بسیار سخت از بین می روند که آنها را گیاهی عالی برای هر اتاق در خانه شما کرده است. اگر میخواهید حالت شادابتری داشته باشید، این کاغذ دیواری را دوست خواهید داشت. این یک انتخاب عالی برای یک راه پله می باشد، همانطور که در اینجا نشان داده شده است، یا برای یک اتاق که در طبقه پائین وجود دارد، این کاغذ دیواری بسیار پیچیده و شاداب می باشد و هر مهمان مطمئنا همین را می گوید.

کاغذ دیواری های گلدار

زیبا با شکوفه های گیلاس بهبود یافته

شکوفه های گیلاس تنها در عرض چند هفته شکوفه می دهد، اما این کاغذ دیواری زیبا ارائه شده توسط الکساندر آپوستو در تمام طول سال آنها را در خانه زنده نگه می دارد. این ظاهر با کلاس بالا یک راه دوست داشتنی و بسیار مناسب برای اضافه کردن کمی رنگ به دکوراسیون سنتی شما می باشد.

کاغذ دیواری های گلدار

یک اتاق لباس شویی که شما دوست خواهید داشت

چه کسی می گوید اتاق شستشوی شما باید ساده باشد؟ ما حالتی را دوست داریم که این اتاق لباس شویی یک پاپ رنگ را به برگ گل اضافه می کند. حتی اضافه کردن چند قفسه و لوازم جانبی به یک اتاق شستشو می تواند فضای اغلب نادیده گرفته شده در خانه را به بقیه دکور خانه متصل کند. فقط به این دلیل که وقتی شما باید لباس بشورید، به این معنا نیست که شما باید در یک فضای خسته کننده لباس بشورید.

کاغذ دیواری های گلدار

طرح میمون

اگر شما به دنبال یک راه برای استفاده از غیر گلها هستید، این چاپ لئورور برای شما مناسب خواهد بود. یک طرح سرگرم کننده برای کاغذ دیواری گل دار قطعا عامل بهتر کننده فضا می باشد که در آن در یک آشپزخانه یا اتاق نشیمن, می توانید مهمانان را با طراحی سرگرم کننده خود مشغول کنید. ما این طرح را برای آشپزخانه روستایی و ساده دوست داریم.

کاغذ دیواری های گلدار

روشنایی پررنگ

روشنایی پررنگ زیبا می باشد و این کاغذ دیواری روشن همواره گزینه ای جذاب برای شما می باشد. خطوط قرمز و نارنجی را با مبلمان به اندازه کافی روشن متعادل کنید، به طوری که طرح اتاق شما را بهتر کند، و ما مطمئن هستیم که هر زمانی که در آن راه می روید، مجذوب خواهید شد.

کاغذ دیواری های گلدار

منبع : آیدیکالا

نظر بدهید