راهکارهایی برای خانه های بدون انباری
کافه دکوراسیون

راهکارهایی برای خانه های بدون انباری

2.72Kبازدید

ترفندهای دکوراسیون: این روزها بیشتر دردسر و مشکل خانم های خانه دار، این است که نمی دانند چگونه باید وسیله ها و لوازم خود را در خانه های کوچک امروزی جای دهند، به عبارت دیگر همه این مشکلات ناشی از کمبود انباری ها در خانه است

صندلی عثمانی ها بهترین انباری های دم دستی

مبلمان های تو خالی یکی از بهترین گزینه ها برای جا دادن وسیله های و لوازمی هستند که شما به آن ها نیاز ندارید اما باید در دسترس تان باشد. صندلی های عثمانی یکی از نمونه های بارز این انباری های دم دستی هستند که کاربردهای زیادی دارند، هم صندلی هستند و هم انباری، چه چیزی از این بهتر.

راهکارهایی برای خانه های بدون انباری

کاناپه های جا دار برای دکوراسیون داخلی منزل

در گوشه و کنار خانه تان از کاناپه هایی مثل عکس بالا استفاده کنید، که بشود از فضای داخل شان به عنوان انباری بهره برد. شاید به نظرتان این حجم سفید خیلی شبیه کاناپه نباشد، اما به نظر من باید کمی طرز فکرتان را نسبت به کاناپه تغییر دهید!

راهکارهایی برای خانه های بدون انباری

از فضای زیر تخت ها غافل نشوید

زیر تخت ها بهترین مکان برای ایجاد یک انباری است. شما می توانید از یک نجار کمک بخواهید و از او درخواست کنید تا برای زیر تختان تعدادی کشو بسازد. حتی اگر خودتان هم آدم اهل فنی هستید، می توانید این کشو ها را خودتان بسازید.

راهکارهایی برای خانه های بدون انباری

تبدیل فضای زیر تخت به انباری

این هم یک ایده دیگر برای این که بتوانید در خانه تان یک انباری دم دستی داشته باشید و هر وقت که به آن نیاز داشتید فقط با بلند کردن تشک تخت به آن دسترسی پیدا کنید.

پاگرد پله ها را تبدیل به انباری کنید

همان طور هم که در عکس بالا می بینید، پاگرد پله ها می تواند تبدیل به یکی از مفید ترین و در دسترس ترین انباری ها شود، فقط کافی است برای آن یک باکس یا جعبه تعبیه کنید و برای درب آن یک لولا کار بگذارید تا باز و بسته کردن درب ها راحت تر صورت بگیرد.

راهکارهایی برای خانه های بدون انباری

قفسه هایی در پشت مبلمان ها

می توانید برای پشت مبلمان های تان قفسه هایی در نظر بگیرید و وسیله های مورد نظرتان را توسط آن ها طبقه بندی و نظم دهی کنید، این قفسه ها هم می توانند دیده شوند و جزو قفسه هایی باشند که وسیله های دکوری روی آن ها قرار می گیرد، هم می توانند از دید پنهان باشند.

کنسول های مدرن و جا دار

اگر تصمیم دارید برای خانه تان کنسول تهیه کنید، باید بدانید که می توانید از آن ها نهایت استفاده را ببرید. این کنسول ها می توانند یکی از هوشمندانه ترین و مدرن ترین انباری های خانگی باشند، فقط کافی است در موقع انتخاب کنسول، آن موردی را انتخاب کنید که در داخل خود فضای قفسه مانند دارد و می شود از آن استفاده کرد.

 

منبع : چیدانه

گردآوری تصاویر : کافه مد

نظر بدهید