راههای از بین بردن چروک لباس 2
کافه خواندنی

راههای از بین بردن چروک لباس

1.44Kبازدید
اتو کردن از کارهای سخت و پر زحمتی است که انرژی زیادی از ما می گیرد و متاسفانه هر هفته باید انجام دهیم. اما باید بگوییم که این کار همیشه ضروری نیست. گاهی می توان به جای اتو کردن از تکنیک هایی استفاده کرد که نه تنها لباس ها را صاف و بی چروک می کند بلکه هزینه ای هم ندارد و علاوه بر صرفه جویی در مصرف برق زحمت کمتری هم متحمل می شوید.  راه‌های ساده برای از بین برون چروک لباس را در این مطلب بخوانید.
راههای از بین بردن چروک لباس
از یک حوله مرطوب کمک بگیرید
شما حتی در خارج از منزل نیز می توانید این تکنیک ساده و موثر را به کار بگیرید. لباس چروک خود را روی یک صاف صاف گذاشته و حوله مرطوب را روی آن بکشید و اجازه دهید تا خشک شود. حتی می توانید از دستمال کاغذی مرطوب هم به جای حوله استفاده کنید.
سشوار فقط برای موهای شما نیست
یکی دیگر از راه‌های ساده برای از بین برون چروک لباس استفاده از سشوار است. این روش ساده سه مرحله دارد: ابتدا لباس خود را آویزان کنید، سپس پهار پنج سانتی متر از لباس فاصله بگیرید و سشوار را روی لباس بکشید تا زمانی که چروک ها محو شوند.
راههای از بین بردن چروک لباس
متد حمام
این روش تا حدودی زمان بر است اما تاثیر جالبی دارد. ابتدا حمام را ایزوله کنید یعنی در و پنجره ها را ببندید تا بخار نتواند خارج شود. سپس آب گرم را باز کنید تا بخار فضای حمام را پر کند. سپس لباس های چروک را در حمام اویزان کنید و مواظب باشید تا خیس نشوند. در این فاصله می توانید حمام کنید. لباس ها پس از مدتی به طور ملایم و طبیعی بخار شو می شوند.
لباس ها را اسپری کنید
لباس های چروک خود را روی یک سطح صاف پهن کنید و از فاصله نیم متری اسپری آب روی آن بزنید برای تاثیر بیشتر می توانید به آب پند قطره نرم کننده لباس هم اضافه کنید. لباس ها همزمان با خشک شدن صاف نیز خواهند شد.

منبع : چی بپوشیم

 

نظر بدهید