راهنمای کامل خرید تیشرت مردانه
مدل لباس مردانه

راهنمای کامل خرید تیشرت مردانه

1.02Kبازدید

گاهی اوقات در میان دنیایی از تنوع لباس مردانه، خرید تیشرت مردانه ساده، کمی دشوار به نظر می‌رسد و شاید ساعت‌ها ما را در فروشگاه‌های مختلف درگیر کند. ممکن است پیش از خرید به این مسئله فکر کنید که چه رنگ لباسی مناسب است، چه مدل تیشرتی تهیه کنم، کیفیت لباس چگونه باشد یا بهترین برند لباس مردانه چیست؟ از این رو در این مقاله سعی کردیم که یک راهنمای کامل و جامع برای خرید تیشرت مردانه در اختیارتان قرار دهیم تا یک خرید آسان و به یادماندمی را تجربه کنید.

ویژگی‌های مهم تیشرت مردانه

پیش از خرید تیشرت مردانه باید به چند نکته توجه کنید، چرا که رعایت این نکات به شما کمک می‌کند تا در خرید لباس خود زمان کمتری صرف کنید، هزینه‌هایتان را به طور قابل توجهی کاهش دهید و یک لباس با کیفیت و جذاب تهیه کنید.

به سایز تیشرت مردانه دقت کنید

زمانی یک تیشرت ساده می‌تواند استایل کژوال شما را دوچندان زیبا و چشمگیر کند که سایز مناسب خودتان را تهیه کنید. به بیان دیگر آستین، سر شانه و قد تیشرت باید متناسب با سایز و اندام شما باشد. در این صورت آستین تیشرت مردانه نباید آنقدر تنگ باشد که دست‌ها به سختی حرکت کنند و نه آنقدر گشاد باشند که دست‌ها در لباس گم شوند.

دوخت سرشانه تیشرت باید به اندازه عرض شانه‌هایتان باشد. در صورتی که سرشانه بلند باشد، به روی بازوها می‌افتد و لباس مردانه ظاهری زیبا نخواهد داشت. دوره لباس‌های تنگ یا گشاد تمام شده است. از این رو بهترین سایز تیشرت مردانه آن است که به سینه و تن شما نچسبد، گشاد نباشد و قد آن متناسب با بالاتنه‌ باشد. با رعایت این نکات حتی یک تیشرت ساده استایل شما چشمگیر و جذاب می‌کند.

رنگ تیشرت مردانه اهمیت دارد

راهنمای کامل خرید تیشرت مردانه

بسیاری از آقایان ترجیح می‌دهند که تیشرتی به رنگ مشکی، سفید یا طوسی تهیه کنند. اگرچه این رنگ‌های ساده و پرطرفداری هستند، اما اگر می‌خواهید با خرید تیشرت مردانه استایل خود را جذاب‌تر کنید، بهتر است کمی بیشتر به رنگ لباس‌تان دقت کنید.

آقایانی که رنگ پوست‌شان سفید است، موهای روشنی دارند یا چشم‌هایشان رنگی است، بهتر است از رنگ‌های تیره‌تر برای خرید تیشرت بهره‌مند شوند. رنگ‌هایی همچون شتری، آبی تیره و سبز ارتشی یا تیره، رنگ‌های مناسبی برای این افراد به نظر می‌رسند. توصیه می‌کنیم اگر رنگ پوستتان روشن و سفید است، از خرید تیشرت پاستلی یا روشن خودداری کنید.

آقایانی که رنگ پوست‌شان گندمی است، بهتر است از خرید تیشرت با رنگ‌های میانه همچون قهوه‌ای یا نارنجی خودداری کنند. بهترین رنگ لباس برای آقایانی که پوست گندمی دارند، طیفی از رنگ‌های روشن یا تیره است.

آقایانی که پوست سبزه و تیره دارند، بهتر است از رنگ‌های روشن برای خرید تیشرت مردانه بهره‌مند شوند. رنگ‌های روشن لباس در زیبایی چهره نیز تاثیر دارد. از این رو بهتر است آقایانی که پوست سبزه دارند، سراغ رنگ‌های تیره همچون سرمه‌ای یا قهوه‌ای تیره نروند تا رنگ پوست‌شان تیره‌تر به‌نظر نرسد.

چه مدل یقه‌ای دوست دارید

راهنمای کامل خرید تیشرت مردانه

انتخاب یقه تیشرت مردانه بر عهده خودتان است و شما می‌توانید بنا به سلیقه و علاقه خود یقه تیشرت را انتخاب کنید. با این حال بسیاری از طراحان لباس و استایلیست‌ها بر این باورند که یقه هفت باعث می‌شوند که قدتان بلندتر و اندام‌تان باریک‌تر به نظر برسد.

آقایانی که شانه افتاده دارند، می‌توانند یقه گرد را برای تیشرت خود انتخاب کنند، چرا که شانه‌ها مربعی‌ یا زاویه‌دار به نظر می‌رسد. همچنین آقایانی که گردن بلند و صورت کشیده و لاغری دارند می‌توانند از تیشرت‌های یقه‌دار مانند تیشرت پولو بهره‌مند شوند تا استایل‌شان جذاب‌تر شود.

کیفیت تیشرت مردانه را نادیده نگیرید

بسیاری از افراد تصور می‌کنند که هرچه ضخامت پارچه تیشرت بیشتر باشد، کیفیت لباس بالاتر است. توصیه می‌کنیم این مسئله را فراموش کنید، چرا که کیفیت پارچه هیچ ارتباطی با کیفیت بهتر آن ندارد و ممکن است یک پارچه نازک و لطیف کیفیت بهتر و بالاتری داشته باشد.

برخی بر این باورند که تیشرت همچون پوست دوم انسان است و باید نرم و لطیف باشد. از این رو بهترین جنس پارچه خنک مناسب فصل تابستان، تیشرت نخی مردانه است. در صورتی که در تولید تیشرت از الیاف مصنوعی یا پلاستیکی استفاده شده باشد، ممکن است دچار تعریق بیشتر و حتی دچار حساسیت پوستی نیز شوید.

توصیه می‌کنیم پیش از خرید به برچسب روی لباس دقت کنید. این برچسب به عنوان راهنمایی برای مصرف کننده است تا نوع الیاف لباس، دمای شستشو، نوع شستشو و دمای اتو را بهتر بشناسد و بهترین و مناسب‌ترین خرید با آگاهی بیشتر را تجربه کند.

بهترین فروشگاه خرید تیشرت مردانه کجاست؟

راهنمای کامل خرید تیشرت مردانه

بسیاری از آقایان ترجیح می‌دهند به جای آنکه چندین لباس بی‌کیفیت را در کمد خود جای دهند، تعداد کمی لباس با کیفیت داشته باشند. از این جهت ممکن است با این سوال مواجه شوند که بهترین مغازه یا فروشگاه برای خرید تیشرت مردانه کجاست؟

اگر می‌خواهید از فروشگاه‌های آفلاین خرید کنید و یک تیشرت با کیفیت بالا تهیه کنید، بهتر است از فروشگاه‌های معتبر یا برندهای شناخته شده ایرانی یا خارجی خرید کنید. البته این نکته را به یاد داشته باشید که همیشه قیمت بالای لباس به معنای کیفیت برتر و بهتر نیست. در این صورت بهتر است دقت بیشتری برای خرید لباس مردانه داشته باشید.

فروشگاه آنلاین لباس نیز فضای خوبی برای خرید تیشرت مردانه است، اما به شرط آنکه این فروشگاه اینترنتی معتبر باشد. یک فروشگاه اینترنتی معتبر یعنی کالای خود را ضمانت کند و در صورت نیاز آن را تعویض یا مرجوع کند، سفارش مشتریان را به موقع و با سرعت تحویل بدهد و پاسخگوی مشتریان خود در هر زمان و شرایطی باشد.

علاوه بر این در صورتی که می‌خواهید خرید اینترنتی تیشرت مردانه را تجربه کنید، تنوع و طیف انتخاب شما از برندهای ایرانی و خارجی، سایز، رنگ و مدل بیشتر خواهد بود. شما می‌توانید در هر زمان و مکان خرید خود را به صورت آنلاین انجام دهید و در زمان و هزینه‌های خود به صورت قابل توجهی صرفه‌جویی کنید.

به منظور تجربه بهتر از خرید آنلاین تیشرت مردانه، به اطلاعات بررسی محصول توجه کنید تا با جنس، کشور تولید، نوع الیاف پارچه، نوع شستشو، دمای شستشو، دمای درجه اتو و اطلاعات دیگر آشنا شوید و از تجربه دیگر مشتریان و کاربران فروشگاه آنلاین لباس نیز بهر‌مند شوید.

بهترین برندهای تیشرت مردانه

این روزها بسیاری از برندهای ایرانی و خارجی تمام تلاش خود را می‌کنند تا با تولید محصولاتی با بهترین کیفیت و تنوع بیشتر، رضایت و اعتماد مشتریان خود را جلب کنند. در ادامه مقاله سعی داریم چند تا از بهترین برندهای تیشرت مردانه که به سادگی می‌توانید در ایران تهیه کنید را به شما معرفی کنیم.

تیشرت جین وست

جین وست یک برند معروف در استرالیا است که در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. تیشرت مردانه جین وست از نخ پنبه تولید می‌شود که هوا از آن عبور می‌کند. از این رو این تیشرت در فصل‌های گرم شما را آزار نمی‌دهد و موجب حساسیت پوستی نمی‌شود.

توصیه می‌کنیم به منظور نگهداری از این لباس مردانه برچسب روی لباس را مطالعه کنید تا نوع شستشو، دمای مناسب شستشو و دمای اتو را بهتر بشناسید. با این حال جنس این تیشرت مقاوم است و از کیفیت بالایی برخوردار می‌باشد.

تیشرت جوتی جینز

راهنمای کامل خرید تیشرت مردانه

جوتی جینز در زیر مجموعه برند جین وست قرار دارد. تیشرت جوتی جینز همچون جین وست از نخ پنبه تولید می‌شوند که مانع حساسیت پوستی، حتی در گرمای تابستان می‌گردد. این برند از تنوع بالایی در رنگ و مدل برخوردار است و آقایانی که به استایل کژوال علاقه دارند، می‌توانند از این برند بهره‌مند شوند.

تیشرت آر ان اس RNS

اگر می‌خواهید یک لباس ایرانی تهیه کنید که کیفیت بالا و قیمت مناسبی دارد، تیشرت برند آر ان اس انتخاب مناسبی می‌باشد. جنس تیشرت مردانه آر ان اس نرم و لطیف است و از نخ پنبه ساخته می‌شود. به همین دلیل در صورتی که می‌خواهید احساس خنکی را در فصل تابستان تجربه کنید و عین حال خوشتیپ باشید، خرید این تیشرت مردانه را فراموش نکنید.

تیشرت جامه پوش آرا JPA

بسیاری تصور می‌کنند که تولیدات داخلی از کیفیت خوبی برخوردار نیستند. با این حال این روزها بسیاری از برندهای ایرانی در تلاش هستند تا با تولید بهتر و کیفیت بالاتر رضایت و اعتماد مشتریان خود را روز به روز افزایش دهند.

تیشرت جامه پوش آرا نیز یک انتخاب ایرانی و مناسب روی روزهای گرم است. جنس نخ پنبه این تیشرت باعت عبور جریان هوا می‌شوند و در نتیجه کمتر احساس گرما می‌کنید. این برند با تنوع بالا در مدل و رنگ سعی کرده تمام سلیقه‌ها را پوشش دهد.

تیشرت آلشپرت

آلشپرت یک برند آلمانی است که تیشرت مردانه ورزشی و کژوال متنوعی را تولید می‌کند. تیشرت‌های این برند جنس نرم و لطیفی دارند که نه تنها در فصل تابستان، بلکه در تمام فصول سال می‌توانید از این تیشرت بهره‌مند شوید و استایل مورد علاقه خود را بسازید.

منبع: بانی مد

نظر بدهید