راهنمای خرید کفش تابستانه مناسب
کافه خواندنی

راهنمای خرید کفش تابستانه مناسب

1.86Kبازدید

با آمدن تابستان و گرم تر شدن هوا رفته رفته باید با بوت و نیم بوت ها خداحافظی کرد و سراغ انتخاب های دیگر رفت اما به نظر شما گزینه های روی میز برای انتخاب کفش مناسب تابستانه کدامند؟ با کنجکاوی به بررسی سبک زندگی مدل های معروف در فصل تابستان پرداختیم تا برای این سوال پاسخ مناسبی پیدا کنیم.

 

اگر حس کنجکاوی شما هم گل کرده باشد و در زندگی سوپرمدل ها سرک کشیده باشید متوجه می شوید که انتخاب کفش تابستانه آن ها، کفش ها و صندل ها هستند. سوپرمدل های اروپایی علاقه زیادی به استفاده از کفش و صندل های چرم دارند که این ریشه در سبک زندگی آن ها دارد.  کفش و صندل چرم به دلیل دوام طولانی، تعرق راحت تر، عدم ایجاد سوزش برای پا، قیمت مناسب، جذب رطوبت می توانند برای فصل تابستان مناسب باشند اما یک نکته دیگر هم وجود دارد که علاقه سوپرمدل ها به چرم را افزایش داده است و آن فرمول همیشگی جذابیت با کالای چرم است.

راهنمای خرید کفش تابستانه مناسب

صندل زنانه انتخاب جسورانه برای تابستان

صندل از پرفروش ترین مدل های کفش در تابستان است چرا که در این کفش پاهایتان احساس خنکی، رهایی و راحتی بسیاری می کنند. برای رفتن به خرید یا گردش با دوستان صندل گزینه ی خوبی است. دنیای صندل ها تنوع بسیار زیادی دارند پس خیلی نگران خریدتان نباشید چرا که حتما می توانید صندل زنانه مورد علاقه خودتان را پیدا کنید.

پوشیدن صندل سبب افزایش اعتماد به نفس می شود اما تمام توجهتان را به زیبایی صندل معطوف نکنید بلکه به کاربردی بودن آن نیز توجه کنید. اگر به دنبال خرید صندلی هستید که بعد از مدتی از آن خسته نشوید باید یک سری نکات را رعایت کنید تا به سلامتی شما آسیب نرسد.

  • صندل خریداری شده بند چرمی در پشت داشته باشد.
  • سعی کنید صندل زنانه کمی پاشنه داشته باشد.
  • در هنگام خرید صندل زنانه آن را بپوشید و کمی قدم بزنید.
  • صندل سبک وزن بخرید.

به توصیه پزشکان صندل زنانه چرم برای سلامتی مناسب ترند چرا که تمام ویژگی های بالا را دارند. از میان برندهای معتبر تولیدی کیف و کفش چرم سورنا برندی است که سعی کرده تمام ملزومات سلامتی برای یک صندل مناسب را در محصولاتش بکار ببرد.

 

کفش زنانه انتخاب رسمی تابستان

آیا برای یک قرار رسمی در تابستان می توان صندل پوشید؟ اگرچه صندل یکی از بهترین گزینه ها در تابستان است اما نمی توان در مکان اداری آن را پوشید. کفش های زنانه تابستانه با منافذ می تواند جایگزین صندل در این مواقع باشد. پاهایتان در کفش منفذدار توانایی تنفس دارد و میزان تعرق بسیار کاهش می یابد از همین رو امکان رشد قارچ در کفش زنانه به صفر می رسد. کفش های پارچه ای  و چرمی عموما دارای روزنه هستند.

راهنمای خرید کفش تابستانه مناسب

کفش های پارچه ای برای تنفس پا مناسبند اما عمر مفید کمی دارند اما کفش های چرم در کنار این ویژگی دوام بالایی دارد و همچنین دیگر نیاز به خرید کفش در زمستان نخواهید داشت. قیمت کفش زنانه چرم و پارچه ای بر اساس برند و طرح متغیرند.

هنگام خرید کفش زنانه در تابستان به نکات زیر توجه کنید:

  • رنگ بندی کفش را مورد توجه قرار دهید.
  • سعی کنید کفش زنانه وزن کمی داشته باشد.
  • به کیفیت کفش توجه داشته باشید و اگر قصد خرید کفش زنانه چرم دارید از طبیعی بودن چرم اطمینان پیدا کنید.
  • سعی کنید کفش کمی پاشنه داشته باشد و طراحی آن به گونه ای باشد که به ستون فقرات آسیب نزند.

اگر چه برندهای متفاوتی در زمینه صندل و کفش زنانه کار می کنند اما به نظر ما برند مورد اطمینان برای خرید تولیدی کیف و کفش چرم سورنا می باشد چرا که این برند با استفاده از تکنیک های مهندسی پزشکی سعی کرده تمام متدهای سلامتی که یک کفش تابستانه به آن نیاز دارد را در طراحی خود به کار برد.

 

صندل زنانه یا کفش زنانه؟ کدام گزینه بهتری برای تابستان است

از قدیم گفته اند هر صندل جایی و هر کفش مکانی دارد! اگر بین انتخاب صندل یا کفش برای تابستان دودل شده اید باید بگویم این انتخاب تابستانه کاملا بستگی به میزان انتظارتان دارد. اگر قصد خرید صندل زنانه یا کفش زنانه دارید باید از خود بپرسید که قرار است در کجا از آن ها استفاده کنید؟

راهنمای خرید کفش تابستانه مناسب

از صندل می توانید در دورهمی های دوستانه، خرید و مکان های غیر رسمی استفاده کنید و انتخاب صندل به عنوان اکسسوری در یک قرار رسمی کار معمولی نیست اما از کفش زنانه می توانید در قرار های رسمی و در محل کار خود استفاده کنید. اگر قصد دریافت مشاوره برای خرید کفش تابستانه را دارید می توانید با بخش روابط عمومی فروشگاه کیف و کفش چرم سورنا تماس بگیرید.

 

مرکز خرید حراج کفش و صندل زنانه کجاست؟

اگر در تهران یا شهرستان ها هستید می توانید کفش زنانه را از فروشگاه های معتبرچرم سورنا یا فروشگاه های مطمئن دیگر خریداری کنید. مزیت اصلی چرم سورنا این است که در همه جای کشور شعبه دارد و با خرید از آن می توان از کیفیت تضمینی کالای خریداری شده در کنار قیمت مناسب اطمینان داشت.

توصیه اکید داریم در خرید صندل زنانه دقت کافی را داشته باشید و از هر فروشگاهی آن را تهیه نکنید؛ چرا که اگر استانداردهای پزشکی – سلامتی در تولید صندل رعایت نشده باشد می تواند برای سلامتی پاها و ستون فقرات مشکل ساز باشد. صندل در کنار حس فوق العاده ای که به انسان تزریق می کند اگر استاندارد نباشد خطرآفرین است.

پیشنهاد این لحظه ما خرید اینترنتی از فروشگاه معتبر چرم سورنا است. چرم سورنا با بیش از 20 سال قدمت در زمینه تولید توانسته به اعتبار بالا در زمینه عرضه محصول ملی در بازار ایران و برافراشتن پرچم کشور ایران در بازار جهانی دست یابد. شما می توانید با ورود به سایت زیر به صورت اینترنتی مطمئن ترین خرید آنلاین را انجام دهید.

آدرس سایت خرید آنلاین صندل و کفش زنانه: sorenaleather.com

شماره تماس: 09305376889

4 نظر

    1. آدرس سایت در مطلب درج شده میتونید مستقیم به سایت مراجعه کنید و تمام مدل ها رو ببینید.

    2. من این مدلش رو خریدم لینک گذاشتم که راحت پیدا کنی sorenaleather.com/product/%da%a9%d9%81%d8%b4-%da%86%d8%b1%d9%85-%d8%b2%d9%86%d8%a7%d9%86%d9%87-%da%a9%d8%af-855/ خیلی تو پا نرمه و هم واسه تابستون هم پاییز میشه استفاده کرد ازش اگه پنجه پات پهنه اصلا سمت مدلایی که نوکشون تیز میشه نرو که خیلی اذیت میشی ولی این مدل خیلی راحته

نظر بدهید