راهنمای استایل فرانسوی برای تابستان
کافه خواندنی

راهنمای استایل فرانسوی برای تابستان

2.07Kبازدید

باید قبول کنیم که چیزی سحرآمیز راجع به مردم فرانسه وجود دارد که بی‌شک در استایل آنها نیز بی‌تاثیر نبوده است. برعکس استایل فرانسوی فصل‌های سرد، به استایل تابستانی این سبک کمتر پرداخته شده. در این مقاله قصد داریم نگاهی به آیتم‌های تابستانی استایل شیک و ماندگار فرانسوی اشاره کنیم.

قبل از معرفی آیتم ها لازم است بدانید که همانند استایل زمستانی فرانسوی، لازم است:

  • پالت رنگی خود را ساده و خنثی نگه دارید و گه‌گداری به آن رنگ‌های کلاسیکی مانند قرمز و سرمه‌ای اضافه کنید.
  • هنگام استفاده از پترن‌ها، سراغ طرح‌های مناسب با فصل بروید؛ برای مثال برای تابستانی‌تر کردن استایل خود به سراغ پارچه‌های خال خالی، گل‌دار و یا با طرح‌های وینتج میوه‌ای بروید.
  • با الهام از استایل جین بیرکین -بازیگر فرانسوی- استایل فرانسوی خود را به مرحله جدیدی ارتقا دهید. از کیف‌های حصیری‌اش گرفته تا استفاده  از چندین گردنبند، او از موثق‌ترین منابع الهام برای استایل فرانسوی است.

شش آیتمی که برای شکل دادن به استایل تابستانه‌ی فرانسوی خود به آن‌ها نیازمندید:

1-عینک گربه ای

این مدل عینک که اتفاقا در سال اخیر میان ترندهای پرطرفدار بوده است، از بهترین راه‌ها برای درست کردن یک استایل وینتج بدون هیچ دردسریست.

راهنمای استایل فرانسوی برای تابستان

2-پیراهن های تابستانی

مهم نیست مقصدتان یک مهمانی دوستانه، ساحل دریا یا حتی خیابان‌های شهر برای خرید لباس باشد، پیراهن‌های تابستانی با پترن‌هایی که قبل‌تر به آن‌ها اشاره کردیم نیازی به اکسسوری ندارند و در استایل کردن بسیار بی دردسرند. با اضافه کردن یک جفت کتانی سفید به پیراهن و کیف دستی خود یک استایل مدرن بسازید.

راهنمای استایل فرانسوی برای تابستان

3-کیف های حصیری

بله! بسیاری از خانم های فرانسوی قبل از ترند شدن از این آیتم در استایل‌های روزمره‌ی خود به بهترین شکل و بدون خجالت و ترس از قضاوت شدن استفاده می‌کردند!

راهنمای استایل فرانسوی برای تابستان

4-شلوار راسته جین

راجع به این آیتم ضروری پیش از این با شما صحبت کرده‌ایم و روی مهم بودن آن بارها تاکید کرده‌ایم. از استریت استایل گرفته تا مهمانی‌های رسمی شبانه، یک جین راسته با کیفیت خوب می‌تواند شما را نجات دهد.

راهنمای استایل فرانسوی برای تابستان

5-گردنبند طلایی

بهتریین اکسسوری برای تکمیل کردن بلوزهای گل دار و تابستانی استفاده از گردنبندهای مینیمال طلاییست. دختران فرانسوی این گردنبندها را بیست و چهار ساعته به گردن دارند!

راهنمای استایل فرانسوی برای تابستان

6-اسپادریل‌ها

جدا از خانمهای فرانسوی، چه کسی این آیتم‌های دوست داشتنی، راحت و مناسب فصلهای گرم را دوست ندارد؟ اسپادریل‌های خود را با دامن‌های تا روی مچ بپوشید و برای افزودن تضادی فرانسوی تیشرتی اسپرت با اسلوگان انتخاب کنید.

راهنمای استایل فرانسوی برای تابستان

منبع:مدوپیا

نظر بدهید