راز جوان ماندن جنیفر لوپز 2
کافه سلامت

راز جوان ماندن جنیفر لوپز

2.81Kبازدید

راز جوان ماندن جنیفر لوپز

جنیفر لوپز ستاره با استعدادی است که نامش را در کل دنیا ثبت کرده است. او متولد سال 1969 است اما هنوز هم شادابی دوران جوانی خود را دارد. به بیان دیگر او پیر نمی شود، اما علت اش چیست؟ به راستی او چگونه توانسته با وجود دو فرزند دوقلو، هنوز هم جذابیت دوران جوانی خود را حفظ کند؟ اگر شما هم دوست دارید که راز زیبایی او را بدانید، با ما همراه شوید. در این مطلب به رازهایی که این ستاره مشهور را جوان و زیبا نگه داشته، اشاره کرده‌ایم.

راز جوان ماندن جنیفر لوپز

او برای شادی روحیه اش، ورزش میکند

پس از گذشت سالها، حال من مطمئنم که ورزش یکی از کارهایی است که مرا به شدت شاد می‌کند. من همیشه برای ورزش وقت می‌گذارم چون که میدانم پس از آن شاد خواهم شد. گاهی وقتی به خانه میروم و احساس خوبی ندارم، خودم را مجبور میکنم که به باشگاه بروم. سپس به خانه میآیم و دوش می‌گیرم، لباسی مناسب به تن می‌کنم و صورت و موهایم را میآرایم. آنوقت است که احساس خوبی نسبت به خودم دارم. شاید اینگونه الهامیباشم برای مادران دیگر تا به خود و ظاهرشان اهمیت دهند. (تاثیر بهار بر روحیه و رفتار)

چیزهای مضر را از زندگی اش حذف کرده است

در مصاحبهای که جنیفر لوپز با مجله «The Independent» داشت اعتراف کرد که هیچگاه به مواد مخدر و مشروبات الکی لب نزده است. او میگوید: «چهره افراد تازه در دروان 25 تا 30 سالگی جا می افتد و خودش را نشان می‌دهد. به همین دلیل باید از آنچه مانع درخشش چهره ما میشود دوری کنیم. من از مصرف کافئین هم خودداری می‌کنم، به دلیل این که تاثیرات بدی از جمله بی خوابی، (بی‌خوابی و تاثیرات آن بر روی زیبایی) عصبی شدن، خستگی، تپش قلب و معده درد، به همراه دارد.

همیشه مثبت اندیش است

درست  مانند تمام آدم های دیگر من هم بعضی روزها که از خواب بیدار میشوم بی حوصله و خسته هستم اما سعی میکنم که مثبت اندیش باشم. سعی می کنم کارهایی را که حالم را خوب می‌کنند، انجام دهم. مثبت اندیشی رفتاری است که باید به آن عادت کنیم. باید به دنبال چیزهایی باشیم که برایمان لذت بخش است، در این شرایط دیگران هیچ اهمیتی ندارند. به عنوان مثال من در دوران بارداری به شدت اضافه وزن داشتم اما خودم را نباختم و با سعی و اراده آهنین، پس از یک سال تلاش، دوباره به وزن دلخواهم رسیدم. (حلقه‌هایی بسیار زیبا با انرژی مثبت)

 رژیم غذایی خاصی را دنبال میکند

برای سالم بودن یا رسیدن به اندامی ایده آل، باید به رژیم غذایی اهمیت زیادی داد. جنیفر لوپز روز خود را با یک لیوان میلک شیک شکلات که تنها 90 کالری دارد، آغاز می‌کند. برای ناهار معمولا سالاد و سالمون می‌خورد. سالاد او حاوی بروکلی، کدو سبز، فلفل و سرکه است. او شام را حدود ساعت 6:30 عصر می‌خورد که معمولا حاوی مواد پروتئنی و کوینولا است. در طول روز هم اگر گشنه شود، از اسنکهایی چون میوه و سبزیجات مصرف می‌کند.

حرکات ورزشی اش را تغییر می دهد

علاوه بر رژیم غذایی، جنیفر لوپز سه تا چهار روز در هفته ورزش می‌کند. اما از نظر او راز موفقیتاش تغییراتی است که به حرکات ورزشی خود می‌دهد. او می‌گوید: من دو مربی ورزش دارم و دو برنامه مختلف می‌گیرم اما سعی می‌کنم که بین آنها تعادل ایجاد کنم. من عاشق پلانک، حرکات بوکس و شنای سوئدی هستم.

گاهی به خودش استراحت می‌دهد

اگر چه این ستاره هالیوودی برای داشتن یک زندگی سالم، به شدت مراقب برنامه غذایی و فعالیت بدنی اش است اما هر از چند گاهی به خودش استراحت می دهد.  به قول او: هر آدمی حق اش است گاهی هر کاری که دوست دارد را انجام دهد. مثلا اگر من یک روزی دلم چیپس خواست، نه تنها آن را می خورم بلکه خودم را نیز سرزنش نمیکنم. هر از گاهی خوردن این مواد اشکالی ندارد اما اگر اینها تبدیل به عادت شوند، آنوقت اشتباه است.

در معرض آفتاب قرار نمی گیرد

جنیفر لوپز میگوید: من به ندرت زیر آفتاب میروم و به نظرم این یکی از بزرگ ترین رازهای زیبایی من است. به علاوه من از کرم های ضد آفتاب مصرف میکنم، شاید به همین دلیل است که پوست صورتم همچنان جوان و شاداب مانده است.

از بهترین مربیان ورزش کمک می گیرد

همان طور که شما هم می‌دانید، مربی ورزش نقش مهمی در برنامه های ورزشی ما دارد. جنیفر لوپز نیز یکی از بهترین مربیان ورزش به نام تریسی اندرسون را انتخاب کرده است. او می‌گوید: برخلاف دیگر مربیان که روی عضلات اصلی بدن کار می‌کنند، مربی من تاکید را روی عضلات فرعی گذاشته است. برنامه ورزشی من نیز هر 10 روز یک بار تغییر می‌کند. مهم نیست که من وقت کافی برای باشگاه رفتن دارم یا نه، تحت هر شرایط، حتی جلوی تلویزیون، ورزشهایم را انجام می‌دهم.

به مقدار کافی می‌خوابد

جنیفر لوپز به اهمیت خواب پی برده است. او می‌گوید: خواب نه تنها روی وزن بلکه روی انرژی هم تاثیر می‌گذارد. من دوست دارم که 9 تا 10 ساعت در روز بخوابم اما خب این برایم ممکن است، اما سعی می‌کنم که 7 تا 8 ساعت خوابم را در روز داشته باشم، در غیر این صورت احساس خوبی نخواهم داشت و همیشه خسته به نظر می‌رسم.

انگیزه ای قوی دارد

جنیفر لوپز ستاره ای با استعدادی است که طرفداران بسیاری در جهان دارد، او مادر دو فرزند است، بنابراین باید سبک زندگی خوبی را دنبال کند زیرا که افراد زیادی از او الگو خواهند گرفت. مربی ورزش او می‌گوید که برای جنیفر سن مهم نیست، او آنقدر انگیزه دارد که هر کار غیر ممکنی را برای خود ممکن می‌سازد.

منبع :زیبامون

نظر بدهید