دکوراسیون آپارتمان لوکس
کافه دکوراسیون

دکوراسیون آپارتمانی با عناصر، مبلمان و منسوجات لوکس

1.15Kبازدید

این آپارتمان شیک شهری با سبک هنری و شگفت انگیزی در مینسک ، بلاروس طراحی و اجرا شده است این خانه الهام بخش ترانه های رومانتیک و شرایط طبیعی موجود در منطقه برای مردم شهری مدرن فضایی برای آزادی و نفس کشیدن هوای تازه را به ارمغان می آورد.

دکوراسیون آپارتمان لوکس دکوراسیون آپارتمان لوکس

معماران با طراحی نور ، اشکال و بافتهای کلاسیک ، همینطور با سایه های رنگی ، پارچه های مخملی و تم لوکس ترکیبی پویا و در عین حال زیبا خلق کرده اند. این ترکیب غنی الهامات فضایی را ایجاد می کند که با عناصر زیبا شکل گرفته است.

دکوراسیون آپارتمان لوکس

لوکس بودن و شیکی دکوراسیون از مهمانان به خوبی استقبال میکند وکفپوش مرمر زرق و برق دار با ترکیب کاشی های شش ضلعی نامنظم ، مکملی شیک وکلاسیک برای مبلمان و کمد های سفارشی است.

دکوراسیون آپارتمان لوکس دکوراسیون آپارتمان لوکس دکوراسیون آپارتمان لوکس

معماران هوشمندانه از جذابیت دیتیل های کلاسیک آپارتمان استفاده کردند و برخی از ویژگی های اشرافی آن را حفظ نمودند مانند گچبری ها و جزئیات روی سقف ها ، درها و دیوارها و ….

فضای آپارتمان با نورها و نور طبیعی آفتاب احاطه شده و از تزئینات زیبا از ساختارهای خاکستری روشن ، سفید و زرق و برق دار ، چوب و تناژ های رنگی با تم زرد رنگ ، آبی استفاده شده که ترکیبی چشم نواز ایجاد کرده است.

دکوراسیون آپارتمان لوکس

عناصر، مبلمان و منسوجات لوکس همینطور اشیاء هنری جذاب و لامپ های نمادین و تاسیسات روشنایی تاثیر زیادی در هویت و خاص بودن فضا داشته و استفاده از چوب و سنگ مرمر متریال های اصلی مد نظر طراح هستند و برنج و مخمل فقط مکملی برای توجه به ترندهای رایج روز و مجلل تر نمودن پروژه هستند.

دکوراسیون آپارتمان لوکس دکوراسیون آپارتمان لوکس دکوراسیون آپارتمان لوکس دکوراسیون آپارتمان لوکس

منبع : تحریریه دکوبوم

نظر بدهید