دکوراسیون آشپزخانه برای بهار سال 97
کافه دکوراسیون

دکوراسیون آشپزخانه برای بهار سال 97

2.81Kبازدید

دکوراسیون آشپزخانه برای بهار سال 97 ترکیبی از رنگ سبز و آبی

1.رنگ آبی و سبز جزو رنگ هایی هستند که در سال ۹۷ ( سال ۲۰۱۸ ) به عنوان بهترین ترکیب رنگی برای کابینت های آشپزخانه انتخاب شده اند. می توانید کابینت هایی با این ترکیب رنگی را با رنگ های قهوه ای روشن و تیره ست کنید.

2.رنگ بنفش ارغوانی ultra violet توسط موسسه پینتون به عنوان رنگ سال ۲۰۱۸ انتخاب شد. این رنگ یکی از بهترین ایده ها برای تغییر دکوراسیون آشپزخانه است. حتی می توانید تمام لوازم آشپزخانه تان را به این رنگ جسورانه و شاد خریداری یا رنگ آمیزی کنید.

3.برای ایجاد یک کنتراست عمیق در آشپزخانه تان می توانید از  کاشی های تیره با تم رنگی سبز تیره، آبی تیره لاجوردی و حتی مشکی براق استفاده کنید.

4.سفید یکی از پرطرفدارترین رنگ های این چند سال اخیر برای دکوراسیون آشپزخانه است. یکی از بهترین ترکیب رنگی ها برای رنگ سفید، رنگ طوسی روشن و ست کردن با یک جزیره سنگی است.

5.تلفیق و ترکیب سنگ مرمر و چوب یکی از بهترین و جذاب ترین ترکیب ها برای دکوراسیون آشپزخانه در سال ۹۷( ۲۰۱۸ ) است. پیشنهاد می کنیم کابینت ها از جنس چوب قهوه ای رنگ و سنگ روی کابینت هم سنگ مرمر با ترکیب رنگی قهوه ای و دودی باشد.

در ادامه نمونه هایی را برای دوستداران مد و دکوراسیون آشپزخانه قرار می دهیم :

دکوراسیون آشپزخانه برای بهار سال 97 دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه برای بهار سال 97 دکوراسیون آشپزخانه برای بهار سال 97 دکوراسیون آشپزخانه برای بهار سال 97دکوراسیون آشپزخانه مدرن دکوراسیون آشپزخانه برای بهار سال 97 کابینت های آبی برای سال جدید دکوراسیون آشپزخانه برای بهار سال 97 دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه برای بهار سال 97 دکوراسیون آشپزخانه برای سال نو دکوراسیون آشپزخانه برای بهار سال 97 دکوراسیون آشپزخانه برای بهار سال 97 دکوراسیون آشپزخانه برای بهار سال 97 دکوراسیون آشپزخانه دکوراسیون آشپزخانه برای بهار سال 97

نظر بدهید