زیباترین زنان مشهور جهان
کافه خواندنی

ده زن زیبای جهان که چهره آن‌ها مطابق با نسبت‌های طلایی زیباست

1.44Kبازدید

زیبایی در جهان تعریف مشخصی ندارد، اما علم پزشکی و متخصصان زیبایی برخی اعداد را برای تناسب اجزای چهره تعیین کرده‌اند، که نشان می‌دهد آن چره زیباست.

احتمالاً متوجه شده اید که برخی از افراد از دیگران زیباتر به نظر می رسند. یک توضیح علمی برای این وجود دارد: هر چیز زیبا در جهان ما تابع قاعده نسبت طلایی است. به بیان ساده ، هر چیزی که زیبا قلمداد شود،متناسب است. و چهره های انسان نیز از این قاعده مستثنی نیستند.

به گزارش بخارمگ و به نقل از وبسایت براتساید، نتایج حاصل از تحقیقاتی که از جراح معروف زیبایی صورت ، دکتر جولیان دی سیلوا شده است را می خوانیم. او با کمک محاسبات ریاضی 10 زیباترین مشاهیر جهان را تعیین کرد.

چگونه زیبایی را از نظر ریاضی و تناسبات اجزای چهره اندازه گیری کنیم؟

زیباترین زنان مشهور جهان

باید طول و عرض صورت را پیدا کنید ، و سپس شماره اول را به شماره دوم تقسیم کنید. اگر نتیجه 1.62 (عدد phi) باشد ، صورت کامل است.

شما باید اندازه گیری های دیگر را نیز در نظر بگیرید ، مانند فاصله بین نقطه پایین چانه و نوک بینی ، فاصله نوک بینی و نقطه بین چشم ها ، و فاصله بین نقطه بین چشم و خط موی پیشانی. اگر این 3 عدد برابر باشد ، اعتقاد بر این است که این فرد زیبا است.

می توانید فواصل دیگر را نیز محاسبه کنید (نتیجه عالی همان عدد phi است).

عرض لبها را به طول آنها تقسیم کنید.
طول بینی را به عرض آن تقسیم کنید.

زیباترین زنان مشهور جهان

علاوه بر این ، شما باید به جنبه های زیر توجه کنید. طول گوش باید برابر با طول بینی باشد ، در حالی که عرض چشم باید برابر با فاصله بین چشم باشد.

دکتر دی سیلوا لیستی از زنان مشهوری را که چهره آنها نزدیک به کمال است ، تهیه کرد. برای درک بهتر ، زیبایی آنها با استفاده از مقیاس 100 نمره ای محاسبه شد.

10- کارا دلوین در رتبه دهم زیبایی

زیباترین زنان مشهور جهان

نتیجه کلی: 89.99

کارا دلوین، مدل، خواننده و هنرپیشه 30 ساله انگلیسی و نوه رئیس پیشین کمپانی میراث انگلستان، سِر جوزلین استیونز می‌باشد پدر و مادرش از ثروتمندان انگلیس هستند او دو خواهر بزرگ تر به نام پاپی و کلویی دارد که هر دو مدل هستند.کارا از ده سالگی وارد عرصه مدلینگ شد و درسال ۲۰۰۹ اولین قرار داد رسمی خود را امضا کرد .
لب ها و ابروهای او بالاترین امتیاز را به دست آورد. دکتر دی سیلوا گفت: “پیشانی بزرگ و غیر عادی کارا کمی نسبت‌های زیبایی را به هم زد. او به خاطر ابروهای بسیار پرشکوه و خیره کننده ای که دارد ، به شهرت رسیده است. لبهای او در فومول زیبایی قرار دارد و همچنین فاصله بین لب و بینی او نیز نمره خوبی از فرمول زیبایی گرفته است. ”

9- کتی پری در رتبه نهم زیبایی

زیباترین زنان مشهور جهان

نتیجه کلی: 90.08

کیتی پری برای تناسب بینی خود امتیاز زیادی کسب کرد. دکتر دی سیلوا افزود: “کیتی امتیاز بسیار خوبی برای بینی خود به دست آورد ، اما این فرمول‌ها درقسمت چانه باعث کسر امتیاز کیتی پری شد.

8- ناتالی پورتمن

زیباترین زنان مشهور جهان

نتیجه کلی: 90.51

به گفته دکتر جولیان دی سیلوا ، ناحیه ابروهای ناتالی کمی امتیاز او را کاهش داد. جراح اظهار داشت: “چشمان ناتالی کاملاً جایگاه درستی دارد اما بکمی امتیاز برای قرارگیری ابروان خود از دست داد.”

7- اسکارلت حوهانسون

زیباترین زنان مشهور جهان

نتیجه کلی: 90.91

دکتر دی سیلوا گفت: “او بالاترین نمره (99.99) را از نظر وضعیت چشم داشت ، اما با فرم صورت و ابروهای نازک کمی امتیازش پایین آمد.”

6- کیت ماس در رتبه ششم

زیباترین زنان مشهور جهان

نتیجه کلی: 91.05
تاپ مدل مشهور بریتانیایی است که به خاطر چهرهٔ مغموم و رنج کشیده‌اش شهرت دارد و با وجود قد کوتاه و زیبایی نسبی، توانست طی همکاری با کلوین کلاین در مدتی کوتاه به یکی از مشهورترین ستاره‌های دنیای مد تبدیل شود.
کیت ماس امتیاز زیادی روی پیشانی و ابروهایش گرفت. این متخصص زیبایی اظهار داشت: “کیت دومین بالاترین نمره را برای ابروهای خود داشت و یکی از بالاترین امتیازات را برای فاصله چشم خود داشت ، اما او در قسمت چانه با توجه به فرمول های ریاضی زیبایی سنجی، امتیاز خیلی زیادی دریافت نکرد.”

5- تیلور سوئیفت

زیباترین زنان مشهور جهان

نتیجه کلی: 91.64

دکتر دی سیلوا گفت: “تیلور نمره بسیار خوبی برای چانه و لب های خود گرفت ، اما دلیل اینکه کمی نمره زیبایی او پایین آمد، به دلیل ابروهایش بود”

6- آریانا گرانده

زیباترین زنان مشهور جهان

نتیجه کلی: 91.81

دکتر دی سیلوا گفت: “آریانا برای پیشانی و چانه خود امتیاز زیادی کسب کرد. اما فاصله ابروهایش و بیشتر از حد متوسط بین فاصله بالای لب و بینی بود.”

7- امبر هرد، در رتبه هفتم

زیباترین زنان مشهور جهان

نتیجه کلی: 91.85

شکل بینی و چانه امبر او را در موقعیت سوم لیست تضمین کرد. دکتر دی سیلوا به اشتراک گذاشت: “کهربا زیبایی زیبایی ندارد.”

9- بیانسه

زیباترین زنان مشهور جهان

نتیجه کلی: 92.44

بیانسه در ناحیه پیشانی و ابرو خود نمره خوبی گرفت. جراح اظهار داشت: “او نمره خوبی برای فرم صورت خود داشت ، اما برای ابرو و چانه کمی امتیاز و تناسب او باعث کاهش امتیازش شد.”

1- بلا حدید در رتبه اول زیبایی جهان

زیباترین زنان مشهور جهان

نتیجه کلی: 94.35

بلا حدید برنده بدون قید و شرط است. دکتر دی سیلوا گفت: “بلا دارای تقارن خیره کننده صورت و چانه است که فقط 0.3٪ از کمال زیبایی فاصله دارد. او همچنین به دلیل موقعیت و تناسب چشم‌ها دوم شد. بزرگترین نقطه ضعف او در ناحیه ابرو است. ”

از نظر شما زیباترین زن کیست؟ نظرات خود را پایین صفحه با ما درمیان بگذارید.

منبع: بخارا مگ

1 نظر

نظر بدهید