جوراب توری آری یا نه
کافه خواندنی

جوراب توری آری یا نه

3.7Kبازدید

جوراب های توری (Fishnet) را در زمان گذشته زنانی نا متعارف و بی اخلاق می پوشیدند. برای همین اصلا پوشیدن این جوراب  وجهه ی خوبی نداشته است. تا اینکه در دهه ۲۰ میلادی توسط افرادی سنت شکن از این جوراب به شکلی خیلی شجاعانه و خوب رونمایی شد و Marlene Dietrich تمام سختی این داستان را به دوش کشید.

اما هنوز هم این جوراب ها فقط زمانی قدرت درخشندگی خود را حفظ می کنند، که تنها قسمتی از آنها مشخص باشد، نه کل جوراب(قسمت کوچکی در زانو و یا نوک انگشتان). به کارگیری جوراب توری در استایل شما می تواند آنرا بی نهایت جذاب و زیبا کند. و تمام توجه ها را به آن گوشه کوچکی که مشخص است بکشاند.

جوراب توری آری یا نه

ولی اگر این جوراب با دامن کوتاه و کفش پاشنه بلند پوشیده شود، به یکباره تمام جذابیت خود را از دست خواهد داد.

نکاتی که در مورد جوراب توری حتما باید بدانید:

جوراب توری اگر درست پوشیده شود بسیار جذاب، و اگر اشتباه پوشیده شود بسیار زشت است. برای اینکه جذابیت خودتان را حفظ کنید حتما مطمئن باشید که:

جوراب توری آری یا نه

  • بافت درستی از آنرا انتخاب کنید. سوراخ های بین ۳ تا ۶ میلیمتری.
  • با لباس هایتان به صورت چند لایه ترکیب کنید تا به ترکیبی پیچیده برسید. مانند یک بلوز و یک دامن مدادی تنگ بلند یا یک شلوار که تنها قسمتی از جوراب در زیر دامن یا شلوار مشخص باشد.
  • رنگ بدن آنرا حتما امتحان کنید.
  • نگذارید خیلی مشخص باشد. فقط قسمت کوچکی از جوراب در زیر شلوار( یا شلوارهای پاره)، خیلی جذاب تر از پوشیدن آن با دامنی کوتاه و کفش های پاشنه بلند است.

 

منبع:چی مده

نظر بدهید