Untitled-1
کافه خواندنی

جدیدترین و بروز ترین رنگهای لاک در سال 2022 | مد روز انواع لاک ناخن

1.4Kبازدید

انتخاب مدل های زیبای انواع لاک ناخن جدا از جنبه زیبایی، می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. ناخن‌های با رنگ خنثی در تمام طیف رنگی جدیدترین و بروز ترین رنگهای لاک در سال 2022 هستند. برای محدود کردن گزینه ها برای انتخاب در این طیف گسترده، علاوه بر معرفی تعدادی از این رنگ ها، سعی کردیم به عواملی مانند رنگ پوست، سبک شخصیت و فصل برای انتخاب دقیق تر اشاره کنیم.

بهترین و زیبا ترین لاک های رنگی سال 1400

در بین تمام اقدامات زیبایی و لوازم آرایشی ، تاثیر ناخن های مرتب و آراسته غیر قابل چشم پوشی است. این در حالیست که انتخاب مدل های زیبای لاک ناخن جدا از جنبه زیبایی، می تواند بسیار سرگرم کننده باشد. با این وجود، تنوع رنگ، مدل و سبک های مختلف، اغلب می تواند باعث تردید در انتخاب شود، خصوصا اگر قصد داشته باشید این انتخاب را برای یک مراسم خاص انجام دهید.

با ما همراه باشید تا در ادامه پس از معرفی جدیدترین و به روز ترین رنگهای لاک در سال 2022 به شما کمک کنیم با توجه به رنگ و شخصیت خودتان، بهترین انتخاب را داشته باشید.

جدیدترین رنگ های لاک در سال 2022

مدل های زیبای لاک ناخن

جدیدترین و به روز ترین رنگهای لاک در سال 2022

حقیقت زیبایی که هرگز نمی توان انکار کرد این است که رنگ های خنثی در انتخاب رنگ و مدل های زیبای لاک ناخن بسیار اشتیاق برانگیز است. به همان اندازه که در تابستان انتخاب ها اغلب به سمت رنگهای شاد و تند میرود و در پاییز رنگهای طیف نارنجی زرد تا قهوه ای ما را جادو می کند، لاک ناخن خنثی انتخابی برای تمام فصل هاست که روی تمام رنگ های پوست، در تمام سنین  و برای همه مناسبت ها کاربرد دارد. ناخن‌های با رنگ خنثی در تمام طیف رنگی جدیدترین و بروز ترین رنگهای لاک در سال 2022 هستند.

بهترین رنگ های لاکلاک رنگ شیری خنثی

رنگ و مدل های زیبای لاک ناخن در طیف خنثی

رنگ خاکستری، سفید

ناخن هایی با رنگ لاک خاکستری سفید را فقط می توان به عنوان یک رنگ خنک توصیف کرد، و ما ترجیح می دهیم آن را برای انتخاب در زمستان پیشنهاد کنیم زیرا با وجود ته رنگ خاکستری خیلی روشن یا تابستانی نیست و کاملاً با هوای سرد بیرون مطابقت دارد.

مد روز لاکلاک خاکستری سفید یک انتخاب زمستانی

سفید محض

هنوز هم به همان اندازه همیشه ظریف و بی صدا است، بدون اینکه به طور ناراحت کننده ای به رنگ پوست شما نزدیک باشد. این جالب نیست که این رنگ خارق العاده در تمام فصل ها و انواع رنگ پوست و با تمام رنگ لباس ها همخوانی فریبنده ای دارد؟ در تابستان با پوست برنزه و لباسهای پاستلی و در زمستان در کنار لباسهای شتری و قهوه ای یادآور دلنشین اولین دانه های برف روی زمین است!

6سفید محض یکی از مدل های زیبای لاک ناخن

لاک صورتی سفید

یکی دیگر از رنگهای کلاسیک انتخاب شده در بین مدل های زیبای لاک ناخن در این سال صورتی سفید است. این رنگ جذاب شاید جذاب ترین رنگ در بین این دسته باشد زیرا با همه رنگهای پوست همخوانی دارد و برای کارمندان و شاغلین یکی از مناسب ترین انتخاب هاست. رنگی که ظرافت و زنانگی را در کنار حس پاکی القاء میکند. مدل محبوب بیبی بومر یکی از جذاب ترین ها در این طیف رنگی است.

انتخاب بهترین رنگ های لاکبیبی بومر یکی از جدیدتیرین و بروزترین رنگهای لاک در سال 2022

لاک قرمز ملایم

قرمزهای شاداب در نمودار جدیدترین و بروز ترین رنگهای لاک در سال 2022 در بالاترین جایگاه ها قرار می گیرند. اما چرا ؟ زیرا که ناخن‌های قرمز مورد علاقه اکثر فشن آرتیست هاست و در ته رنگ کدر، رمانتیک‌تر به چشم می آید. ما قرمز فلفلی تند و سایر قرمزهای پررنگ را  پیشنهاد نمی کنیم، اما برای ظاهری جسورانه تر، مجموعه‌ای از طیف زغال‌اخته ای مات می تواند انتخاب مناسبی باشد.

لاک قرمز ملایم رنگی است که روی ناخن‌های کوتاه، بلند، بادامی یا مستطیلی به خوبی خود را نشان می دهد. بنابراین تنها یک سوال باقی می ماند:  شما چقدر طرفدار قرمز هستید؟

 بهترین رنگ های سال 1400قرمز ملایم انتخابی جسورانه تر

سبز آبی خنثی

اگر بازی با نور را دوست دارید، این رنگ امسال شماست. بسته به زاویه نور، این رنگ لاک ناخن، آبی، سبز، یا حتی خاکستری به نظر می رسد. اساسا این لاک یک انتخاب خاص تر در طیف خنثی برای ناخن های شماست.

رنگ های لاک خاکستریرنگ لاک سبز آبی

لاک شنی

اجازه ندهید ظاهر بژ رنگ آن شما را فریب دهد. این رنگ جدید خنثی با طیف بسیار ظریفی از رنگ‌های عجیب، برای افراد با شخصیت های پیچیده است. محبوبیت ویژگی رنگ شن و ماسه، از سهولت استفاده ی آن در هر محیطی و برای هر مناسبتی ناشی می شود. چه دست‌های کشیده داشته باشید و چه گوشتی، چه پوست روشن یا تیره، رنگ شنی یک شکوه نمادین را یادآور می شود که برای همه جذاب است. رنگ شنی احتمالاً شگفت آورترین رنگ ناخن در لیست جدیدترین و بروز ترین رنگهای لاک در سال 2022 محسوب می شود.

جذاب ترین رنگ لاکرنگ شنی با شکوه

مورد آخر رنگ های نود (رنگهایی شبیه پوست برهنه)

اگر رنگ پوست روشن یا متوسط ​​دارید، پالت جدیدترین و بروز ترین رنگهای لاک در سال 2022 پیشنهاد می کند برای کاربرد روزمره به سراغ رنگ های نود (رنگهای با تناژ هلویی که شبیه پوست برهنه هستند) بروید. رنگهای نود بهترین گزینه برای پوست‌های با رنگ روشن یا متوسط ​​هستند. پوست های روشن تر اغلب با رنگ نود مایل به صورتی دلنشین تر خواهند شد. اگر پوستی با رنگ متوسط ​​دارید، می‌توانید طیف رنگهایی از بژ تا هلویی بروید، چرا که هر دو روی پوست شما عالی به نظر می رسند.

شاید سایه های نود برای رنگ پوست تیره، انتخاب خوبی به نظر نرسد، اما اگر می خواهید یکنواختی آن کمتر به چشم بیاید، رنگهای نود در طیف روشن را امتحان کنید.

نکات مهم در انتخاب مدل های زیبای لاک ناخن

خوشبختانه راه هایی برای محدود کردن گزینه ها برای انتخاب وجود دارد. علاوه بر سلیقه شما عواملی مانند رنگ پوست، سبک شخصیت، فصل و مناسبات خاص می تواند به شما در انتخاب لاک مناسب کمک کند. سعی کردیم در ادامه با این راهکارهای کمکی بیشتر آشنا شوید، فقط توجه داشته باشید با اینکه در انتخاب رنگ آزاد هستید، اما احتمالا فرم ناخن های شما تاثیر بسیاری زیادی در چشم نوازی رنگ انتخابی شما دارد.

انتخاب لاک ناخن با توجه به رنگ پوست

رنگ پوست بدن انسان ها به طور معمول در 3 طیف روشن، متوسط و تیره دسته بندی می شود و هرکدام از این رنگ پوست ها می توانند رنگ دانه هایی با ته مایه های سرخ، صورتی و زرد داشته باشند.

پوست متوسط های متوسط اغلب با تمامی رنگ ها همخوانی دارند، پوستهای روشن با رنگهای لاک تیره یا متوسط جذابیت دوچندان می یابد، اما رنگهای بسیار روشن اغلب باعث بی روح به نظر رسیدن دستها می شود.

پوستهای تیره با استفاده از رنگهای روشن و ایجاد تضاد رنگی بسیار خاص به نظر میرسند. ضعیف ترین انتخاب برای پوستهای تیره رنگهایی با تناژ نود هستند.

انتخاب رنگ لاک ناخن بر اساس فصل

برای انتخاب جدیدترین و بروز ترین رنگهای لاک در سال 2022 باید بدانیم که برخی از رنگ ها بسته به فصل، انتخابهای مناسب تری هستند. برای ماه‌های بهار، رنگ‌های سبز، سفید، صورتی روشن، زرد روشن، قرمز گیلاسی و آبی روشن را امتحان کنید. برای تابستان، سایه هایی مانند صورتی روشن، سبز تند، قرمز روشن، مرجانی، پاستلی و سایه های نود روشن را امتحان کنید. برای ماه‌های پاییز، رنگ‌هایی مانند قهوه ای خاکستری، آبی تیره، سبز سدری،سایه‌های گیلاسی و نارنجی سوخته را انتخاب کنید. برای زمستان، بنفش تیره، زغالی، شیری، خاکستری و نقره ای را امتحان کنید.

رنگ سبز لاکلاک مناسب با فصل

سبک شخصیت در انتخاب لاک ناخن

برخی افراد با توجه به ذهن مینیمال و ساده پسند خود، لاک های بدون طرح را انتخاب می کنند و برخی با انتخاب ناخودآگاه رنگهای تند شخصیت پر جنب و جوش خود را نشان می دهند. همچنین انواع رنگهای لاک با طرح های شلوغ در بین جدیدترین و بروزترین رنگهای لاک 2022 دیده میشوند، که انتخاب افراد عاطفی و ریزبینی است که به مناسبات خاص اهمیت میدهند وطرح های مناسبتی و پر زرق و برق را برای ناخن های خود انتخاب می کنند.

در آخر باید اضافه کنیم که بدون در نظر گرفتن همه ملاک ها و روش های زیبایی ، همه ی ما انسان ها در هر شکل و ظاهری همواره زیبا و قابل ستایش هستیم.

برای خرید وسایل کاشت ناخن و همچنین انواع لاک های رنگی می توااانید به فروشگاه اینترنتی نیروان مراجعه کنید و از محصولات اورجینال و با کیفیت آرایشی و بهداشتی دیدن کنید و بهترین تجربه خرید را داشته باشید. امیدواریم از مطالعه مطالب لذت برده و بتوانید انتخابهای فوق العاده ای داشته باشید.

نظر بدهید