ترکیب رنگ مبل راحتی
کافه دکوراسیون

ترکیب رنگ مبل راحتی برای اتاق نشیمن منزل

3.24Kبازدید

انتخاب ترکیب رنگ مبل راحتی برای اتاق نشیمن به سلیقه شما بستگی دارد، اما با دیدن تصاویری از انواع مدل های مبلمان راحتی با ترکیب رنگ‌های مختلف در اتاق نشیمن یا پذیرایی می‌تواند ایده‌هایی را برای انتخاب رنگ هنگام خرید انواع مدل های مبل در ذهن شما ایجاد کند. در ادامه با ما همراه شده و نمونه‌هایی از رنگ‌های مختلف مبلمان راحتی در منزل را مشاهده کنید.

برای نمونه شما به راحتی می‌توانید از مبل‌های رنگی در یک فضای سفید و یا از مبل‌های سفید در یک نشیمن رنگارنگ بهره ببرید. برای مثال برای اینکه یک ترکیب رنگ زیبا در سرویس مبلمان راحتی خود داشته باشید، می‌توانید از کوسن‌های رنگارنگ برای این ایده پردازی ناب بهره بگیرید. در ادامه می‌توانید نمونه‌هایی از ترکیب رنگ مبل راحتی برای اتاق نشیمن و پذیرایی را مشاهده کنید.

مبلمان سرمه‌ای رنگ

با استفاده از یک طراحی زیبا همانند تصویر زیر بدون استفاده از لوازم تزئینی زیاد می‌توان به یک دکوراسیون شیک رسید. تصور کنید سرویس مبلمان شما به رنگی با زمینه تیره در فضا موجود است؛ برای اینکه نقشی زیبا از این مبلمان در محیط منزل حاصل شود، بهتر است ترکیب رنگ تیره و روشن رعایت شود و معمولا استفاده از چند رنگ تیره در کنار هم در خانه توصیه نمی‌شود. برای استفاده از رنگ روشن در کنار مبل‌های سرمه‌ای می‌توانید از کوسن‌های ست مبل رنگ طوسی بهره ببرید. همانند تصویر زیر مبلمان سرمه‌ای با کوسن‌های سفید به‌ راحتی به خوبی ست شده است. از طرفی نیز یک قاب عکس با همین هارمونی رنگ شکلی بسیار زیبا و اثربخش به فضا داده است. شما به‌ راحتی می‌توانید از رنگ سفید در این تصویرسازی استفاده کنید. همان‌طور که مشاهده می‌شود لوازم تزئینی این فضا نیز با رنگ سفید و سرمه‌ای ترکیب‌ شده است.

ترکیب رنگ مبل راحتی

مبل راحتی رنگارنگ در اتاق نشیمن

یک ترکیب رنگ چشم‌نواز به شما این امکان را می‌دهد از بازی رنگ‌ها در فضا نهایت لذت را ببرید. برای نمونه نیازی نیست مدام به فکر ست کردن اتاق وسایل دکوری آن باشید و می‌توانید با بی‌نظمی در ترکیب رنگ‌ها به این مهم دست پیدا کنید. در دکوراسیون زیر از رنگ طبیعی چوب کمک بسیاری گرفته‌ شده است و امتداد چیدمان نیز به آن متصل شده است. کوسن‌های رنگی به این فضا روحی شاداب و سرزنده بخشیده است و همچنین استفاده از یک ساز در ترکیب این دکوراسیون سبب شده یک فضای کاملا خاص ایجاد شود. بدون تردید در این دکوراسیون رنگارنگ اثربخشی رنگ‌ها به‌خوبی مشاهده می‌شود؛ یعنی اینکه شما همیشه بدون رعایت کردن هیچ اصولی از زیبایی رنگ‌ها در محیط می‌توانید لذت ببرید.

ترکیب رنگ مبل راحتی

دکوارسیون شیک با ترکیب رنگ مبلمان ساده

برای اینکه یک نشیمن لوکس را با کمترین هزینه به دست بیاورید، برای شما دو پیشنهاد داریم؛ اول‌ از همه اینکه در زمان آماده‌سازی کوسن‌ها از کوسن‌های پرزرق‌وبرق و پشمی در فضا بهره بگیرد. به‌ عنوان‌ مثال استفاده از کوسن پولکی با کوسن قهوه‌ای روشن دو رنگ مترداف ولی دو جنس مخالف را به‌ خوبی در کنار هم قرار داده است. از سوی دیگر می‌توانید برای نورپردازی رمانتیک فضا از شمع استفاده کنید. استفاده از شمع و انعکاس آن در فضا یک هارمونی رنگ خاصی را پدیدار می‌کند. استفاده از شال مبل های پشمی و بافتنی مثل همیشه شما را در یک چیدمان شیک همراهی می‌کند.

ترکیب رنگ مبل راحتی

ترکیب رنگ خاص مبل راحتی

برای اینکه ترکیب رنگ مبل راحتی با هارمونی رنگ اتاق نشیمن به‌ خوبی حفظ شود، نیازی نیست از مبل‌های صددرصد هم‌ رنگ با محیط استفاده کنید. این امر سبب می‌شود چیدمان شما اصلاً به چشم نیاید. به شما پیشنهاد می‌کنیم از سرویس مبل روشن در یک فضای تیره و بالعکس بهره ببرید. به‌عنوان‌مثال همانند تصویر زیر شما به‌ راحتی می‌توانید از یک سرویس مبل راحتی آبی روشن در یک فضای سرمه‌ای تیره که هم‌خانواده هم نیز هستند یک قاب شیک و زیبا در محیط ایجاد کنید. استفاده از ترکیب رنگ طلایی و سفید نیز به شما در این چیدمان شما و زیباسازی بیشتر کمک می‌کند.

ترکیب رنگ مبل راحتی

رنگ‌های خنثی و مبلمان راحتی

یکی از ساده‌ترین چیدمان‌ها همیشه استفاده از رنگ‌های خنثی در دکوراسیون است. این رنگ‌ها اصولاً پایه اصلی کار را پایه‌ریزی می‌کنند. مثل این می‌ماند که شما یک بوم نقاشی سفید برای کشیدن یک نقاشی بی‌نقص در دست داشته باشید. استفاده از مبلمان راحتی طوسی این ایده پردازی را برای شما بسیار ساده می‌کند. شما به‌ راحتی می‌توانید از یک سرویس مبل طوسی با کوسن‌های رنگی یک دکوراسیون شیک را طراحی کنید. برای این مهم از کوسن‌های سنتی و ساده رنگی نیز می‌توانید استفاده کنید.

ترکیب رنگ مبل راحتی

اتاق نشیمن با ترکیب رنگ مبل راحتی بنفش

زمانی که می‌خواهید یک مبل بنفش را در محیط خانه دیزاین کنید باید از رنگ‌های ساده استفاده کنید. شما برای این کار می‌توانید از رنگ سفید نهایت استفاده را ببرید. یکی از رنگ‌هایی که به‌خوبی بارنگ بنفش ست می‌شود رنگ سفید و رنگ صدفی است. همانند چیزی که در تصویر مشاهده می‌شود یک مبل راحتی بنفش است که با پاف صدفی مایل به سفید ست شده است. نیازی نیست از کوسن‌های هم‌خانواده در این طیف رنگی استفاده شود. شما می‌توانید از کوسن‌های با هارمونی رنگ متضاد بهره بگیرید. ترسی بابت ناموزون شدن محیط منزل خود نیز نداشته باشید. استفاده از قاب‌ها و وسایل تزئینی طلایی سفید شما را در ایجاد یک دکوراسیون شیک و بی‌نقص کمک می‌کند.

ترکیب رنگ مبل راحتی

همراه کردن مبلمان راحتی با قاب‌های تزیینی

قاب‌ها می‌توانند به‌صورت کلی نقش یک کاغذدیواری را برای شما ایفا کنند. به‌عنوان‌مثال زمانی که از قاب‌های یکرنگ و یک اندازه و یک‌شکل بهره می‌گیرید گویی دیوار با آن رنگ به‌خصوص رنگ‌آمیزی شده است. از سوی دیگر همانند تصویر زیر قاب‌های ناهماهنگ در کنار یکدیگر به تصویرسازی بهتر کتابخانه در این فضا بسیار کمک کرده است. فرقی نمی‌کند که کاناپه شما چه رنگی باشد، زیرا شما در این دکوراسیون می‌توانید از هر رنگی استفاده کنید.

ترکیب رنگ مبل راحتی

سفید و رنگ‌های روشن در منزل

چیزی که در تصویر مشاهده می‌کنید مربوط به یک‌خانه لوکس و گران‌قیمت نیست؛ شما نیز می‌توانید به این ایده پردازی لوکس دست پیدا کنید. مبلمان شما با هر طیف رنگی که باشند، تفاوتی نمی‌کند؛ چون با شال‌های پشمی می‌توانید تمام آن را بپوشانید. پیشنهاد می‌کنیم برای اینکه یک دکوراسیون شیک همانند تصویر زیر داشته باشید از پارچه و یا شال‌های رومبلی پشمی بهره بگیرد. استفاده از یک آباژور صدفی در کنار یک پاف که البته رنگ آن در این قاب زیبا مشاهده نمی‌شود، به سلیقه شما بستگی دارد. می‌توانید از پاف رنگی بدون پوشش پشمی استفاده کنید، و یا شاید علاقه دارید از یک مبل راحتی و یک پاف برای زمان استراحت با این چیدمان خاص استفاده کنید. با این تصویر می‌خواستیم به شما این نکته را یادآور شویم استفاده نکردن از هیچ ترکیب رنگی در فضا نه‌ تنها محیط را زیبا می‌کند، بلکه با المان‌های خاص می‌توانید به لوکس شدن آن نیز کمک کنید.

ترکیب رنگ مبل راحتی

در این مطلب سعی کردیم ایده‌هایی متفاوت را برای ترکیب رنگ مبلمان راحتی در منزل به شما ارائه دهیم. امیدواریم با دیدن این تصاویر جرقه‌هایی برای چیدمان مختلف و متفاوت مبلمان و ترکیب رنگ آن‌ها با یکدیگر در ذهن شما زده شود.

منبع : توکامگ

نظر بدهید