ترندهای استایل مردانه
مدل لباس مردانه

ترندهای استایل مردانه در سال 2020

1.26Kبازدید

اکنون در عصر پرسرعت فضای مجازی و داغ بودن بازار مد و فشن، در یک چشم به هم زدن ممکن است شیک‌پوشی شما به پوششی خسته‌کننده و قدیمی تبدیل شود. در این بین تهیه یک کمد لباس قابل اعتماد که تا پایان فصل آینده احساس قدیمی بودن را از شما دور کند، کار دشواری است. در ادامه با همراهی ما ترندهای استایل مردانه در سال 2020 که در دهه جدید بسیار پرطرفدار هستند را بشناسید و هزینه‌های خود را به درستی سرمایه‌گذاری کنید.

کلاه بیس بال کلاسیک (وینتج)

ترندهای استایل مردانه

استفاده از کلاه‌های بیس بال زمانی به شدت در میان شیک‌پوشان محبوب بود. این کلاه‌ها نوعی حرکت زیرکانه برای پوشاندن موی کثیف یا پنهان کردن مدلی قدیمی بودند. اکنون به گفته برخی از متخصصان سبک‌شناسی، آن‌ها در واقع یک روش بی‌دردسر و کم‌هزینه برای بالا بردن زیبایی ظاهری شما در سال جاری هستند. یک کلاه خوب می‌تواند استایل اصلی شما را به سطح بالاتری ببرد. مهم‌ترین مزیت استفاده از این ترند، عدم وابستگی به زمان و فصل مشخصی است که کاربرد آن را برای همیشه حفظ می‌کند.

نایک ایر فورس وان

ترندهای استایل مردانه

در این مورد شک نکنید که کفش خوب می‌تواند هر لباسی را زیبا کند. البته این بدان معنا نیست که کفش چرمی قهوه‌ای و مشکی خسته‌کننده تنها گزینه شما برای یک ظاهر سطح بالا و همگام با مد روز است. مدل ایر فورس وان نایک یکی از بهترین نمونه‌هایی است که هم‌زمان مدرن و کلاسیک بوده و همواره جذاب خواهد بود. همیشه دقت داشته باشید که برای داشتن استایلی متعادل، تطبیق‌پذیری قسمت‌های مختلف یک سبک، اهمیت بسیار زیادی دارد. رنگ سفید در این جا نقش مهمی را ایفا می‌کند و انعطاف‌پذیری خوبی خواهد داشت. اگر مدل کاملا سفید این کفش‌ها را ندارید، حتما یک جفت از آن تهیه کنید.

تیشرت گرافیکی

ترندهای استایل مردانه

به کار بردن برخی از بزرگ‌ترین ترندهای سال 2020 الزاما به معنای سرمایه‌گذاری در خرید لباس‌های جدید گران قیمتی که شاید تا زمستان آینده منسوخ شوند، نیست. مهم نیست از چه سبکی برای ظاهر جذاب خود استفاده کنید، هرگز از یک طرح گرافیکی قوی برای تیشرت خود نترسید. آن‌ها می‌توانند ساده، چشمگیر و یا هر الگوی دیگری داشته باشند. این تیشرت‌ها را می‌توانید به راحتی با شلوار جین، کفش ورزشی یا چرمی و یک ژاکت سبک بپوشید.

شلوار راحتی اندامی

ترندهای استایل مردانه

با این که شلوار جین تنگ و چسبان ممکن است طی ده سال گذشته بر روند سبک‌های مد حاکم بوده باشد؛ اما، به گفته کارشناسان این صنعت، سال 2020 شرایط کاملا متفاوتی خواهد داشت. بعد از گذشت بیش از یک دهه، زمان کنار گذاشته شدن شلوارهای راحتی اندامی به پایان رسیده است و آن‌ها آرام آرام در حال رفتن به خط مقدم مد و فشن هستند. در سال جدید نام‌های تجاری این موضوع را به خوبی می‌شناسند و انواع سبک‌های کاملی از این شلوارها را ارائه می‌دهند. به دنبال تهیه یکی از آن‌ها باشید.

کیف چرمی ساده

ترندهای استایل مردانه

برای چندین دهه، ترند سبک مردانه حاکی از این بود که تنها گزینه‌های موجود برای حمل وسایل، کیف‌های دستی، جیب‌ها یا کوله پشتی‌ها هستند. خوشبختانه، سال 2020 گزینه‌های بیشتری را برای شیک‌پوشان در نظر گرفته است. رفت و آمد روزانه بدون در دست داشتن کیفی برای حمل وسایل ضروری، دشوار است و البته کیف‌ها دیگر تنها یک ضرورت برای زنان نیستند. اکنون با یک کیف چرمی ساده می‌توانید سنگین‌تر و کلاسیک‌تر باشید. در سال 2020 این نوع کیف‌ها همراه با تیشرت و شلوار جین به همان اندازه لباس رسمی مورد علاقه شما خوب به نظر خواهند آمد.

چاپ گرمسیری

ترندهای استایل مردانه

چه سبک شخصی پوشش شما پر از رنگ باشد، چه تک‌رنگ یا کلاسیک، این نوع پیراهن‌های گرمسیری با چاپ‌های استوایی خود مناسب خواهند بود. اگر برای یک آخر هفته پرانرژی به ساحل می‌روید یا به جمع مهمانی‌های دوستان خود در کنار استخر می‌پیوندید، بهترین انتخاب شما یک چاپ خنثی است که می‌توانید آن را به خوبی با شلوارهای دریایی یا برنزه ست کنید. این نوع چاپ‌ها برای هر دو سلیقه جسورانه و کلاسیک عالی خواهند بود.

موی خاکستری

ترندهای استایل مردانه

امروز ترند موی خاکستری و نقره‌ای داغ‌تر از همیشه است. به اعتقاد کارشناسان، تقریبا همه افراد این رنگ را دوست دارند و سال 2020 بهترین فرصت برای امتحان کردن آن است. حتی استفاده از رشته‌های خاکستری رنگ با سایه روشن نیز می‌تواند گزینه بسیار مناسبی برای مردان در سال جدید باشد.

منبع: دینو

نظر بدهید