تاریخچه برند فرانسوی لانکوم
کافه خواندنی

تاریخچه برند فرانسوی لانکوم

1.91Kبازدید

برند فرانسوی لانکوم یکی از برندهای مطرح جهان در زمینه تولید انواع عطر و لوازم آرایشی-بهداشتی است. لانکوم بخشی از خانواده بزرگ لورآل است که محصولاتی با کیفیتی بسیار بالا را عرضه می کند. این برند در سال ۲۰۱۶ در لیست ده گانه برترین برندهای محصولات زیبایی مجله فوربز در رده ششم ایستاد.

پایه گذاری برند لانکوم

پایه های لانکوم درسال ۱۹۳۵ توسط  آرماند پتیتجین و در کشور فرانسه گذاشته شد. او در نظر داشت عطرهای جدیدی و باب روز را عرضه کند. نام لانکوم با الهام از ویرانه های یک قلعه قدیمی فرانسوی  با نام Le Château de Lancosme پدید آمد. گل های رز در این قلعه قدیمی بعدها تبدیل به سمبل لانکوم، گل رز شد. در سال ۱۹۳۵ لانکوم پنج عطر اول خود را در نمایشگاه جهانی بروکسلمعرفی کرد. سال بعد  پتیتجین با یک کرم مرطوب کننده وارد عرصه محصولات مراقبت از پوست شد.  دو سال بعد خط تولید لوازم آرایش این برند آغاز بکار کرد. معروفترین محصول این خط تولید تولید از همان آغازین روزهای شروع بکار رژ لبی قرمز-صورتی با بوی گل رز بود که تا سی سال پرفروشترین محصول این برند بشمار می رفت.

تاریخچه برند فرانسوی لانکوم
لانکوم: زیر مجموعه قدرتمند لورآل

در سال های بعد لانکوم پله های موفقیت را یکی پس از دیگری طی کرد. در سال ۱۹۶۴ این برند تحت تملک برند شناخته شده لورآل درآمد. از این پس لانکوک به یکی از لوکس ترین برندهای جهان مبدل شد. حضور چهره های محبوب جهانی، آرایشگران بزرگ و مدل ها و سوپر مدل های جهان در کمپین های تبلیغاتی این برند، اعتبار کم نظیری را برای این برند به ارمغان آورد. از میان این چهره ها باید به ایزابلا روسلینی، کیت وینسلت، آن هاتاوی، پنه لوپه کروز، جولیا رابرتز و اما واتسون اشاره کرد. در سسال ۱۹۸۲ ایزابلا روسلینی قرارداد بسیار مهمی را با این برند به امضاء رساند و از آن پس به مدت ۱۴ سال یکی از برترین چهره های تبلیغاتی این برند شد. پس از درخشش ایزابلا روسلینی، دختر او اولترا نیز به یکی از چهره های تبلیغاتی این برند بدل شد.

تاریخچه برند فرانسوی لانکوم
استفاده از آرایشگران معروف جهان با فیلم های آموزشی و مشاوره های تخصصی پوست همراه شد. این اتفاق باعث شد مشتریان به استفاده بیشتر از محصولات لانکوم ترغیب شوند. استفاده از آرایشگران در کنار متخصصان پوست فرصت مواجه بی واسطه لانکوم با مشتریان را فراهم آورد. با استفاده از نظرات این متخصصان لانکوم بی وفقه به طراحی و تولید محصولات جدید می پردازد. در سال های اخیر این برند با معرفی محصولات مراقبت از پوست مردان موج جدیدی از مشتریان را به جمع مشتریان پرشمار خود افزود.

تاریخچه برند فرانسوی لانکوم
جدیدترین محصول این برند رژلبی با ۲۴ رنگ می باشد. چهره تبلیغاتی این محصول پرطرفدار اما واتسون است.

منبع:لوکس تهران

نظر بدهید