بیوگرافی هدی بیوتی
کافه خواندنی

بیوگرافی هدی بیوتی

3.76Kبازدید

راز موفقیت هدی کتان و برند آرایشی هدی بیوتی

بیوگرافی هدی بیوتی

هدی کتان «huda kattan» معروف به هدی بیوتی (متولد ۲ اکتبر ۱۹۸۳) یک میکاپ آرتیست، بلاگر حوزه آرایش و زیبایی و کارآفرین است. او بنیانگذار خط تولید لوازم آرایشی هدی بیوتی است. هدی کتان در ۲ اکتبر ۱۹۸۳ در شهر اوکلاهما به عنوان یکی از چهار فرزند خانواده اش متولد شد. والدین او هر دو اصلیتی عراقی دارند. او دوخواهر به نامهای مونا و آلیا و یک برادر به نام خلید دارد. این خانواده بعدا به تنسی و سپس به بوستون و ماساچوست مهاجرت کردند. کتان در دانشگاه میشیگان-دیربورن در رشته اقتصاد تحصیل کرده است. با هدی کتان و برند آرایشی لوکس او در این مطلب بیشتر آشنا شوید.

بیوگرافی هدی بیوتی

بیوگرافی هدی کتان

هدی کتان، میکاپ‌ آرتیست شناخته شده‌ای در خاورمیانه است. هدی کتان یک وبسایت حوزه آرایشی به نام هدی بیوتی دارد که در آن به نقد محصولات، ویدیوهای آموزشی و نکات مفید آرایشی و بهداشتی برای خانم‌ها می‌پردازد. در سال ۲۰۰۶ پدر به پدر هدی کتان موقعیتی آموزشی در دانشگاه آمریکایی شارجه پیشنهاد شد و به همین دلیل خانواده آن‌ها به دبی نقل مکان کردند. چند سال بعد هدی کتان به لس آنجلس نقل مکان کرد و در آنجا آرایشگری را به طور حرفه‌ای فراگرفت. در میان مشتریان مشهور او افرادی مانند وا لانگوریا و نیکول ریچی نیز بودند.

بیوگرافی هدی بیوتی

زندگی حرفه ای و برند هدی بیوتی

کتان بعد از مدتی به دوبی بازگشت و در آنجا به عنوان میکاپ آرتیست برند رولون مشغول به کار شد. به توصیه خواهرش هدی یک وبلاگ آرایشی راه اندازی کرد که در آن به آموزش و بیان نکات آرایشی می‌پرداخت. وبلاگ او هدی بیوتی نام داشت. در سال ۲۰۱۳ هدی کتان برند آرایشی راه‌اندازی کرد که اسمی مشابه وبلاگش داشت، یعنی هدی بیوتی !

بیوگرافی هدی بیوتی

اولین محصول برند او مژه مصنوعی بود، که از طریق برند لوازم آرایشی سفورا در بازار ارائه شد. مشتری اصلی این مژه‌های مصنوعی کیم کارداشیان بود و همین امر موجب بیشتر شناخته شده برند هدی بیوتی شد. کارخانه‌های برند کتان که در بیرون از دبی مستقر هستند، باقی لوازم آرایشی مانند پالت سایه چشم، رژلب مایع، خط لب، پالت هایلایت، کرم پودر و ناخن مصنوعی را تولید می‌کنند. در سال ۲۰۱۷، هدی بیوتی پالت سایه چشم رزگلد هدی بیوتی طرفداران زیادی پیدا کرد و توجه بسیاری از فشن بلاگر ها و میکاپ آرتیست‌ها را به خود جلب کرد.

بیوگرافی هدی بیوتی

هدی بیوتی همچنین در اینستاگرام شهرت خیلی زیادی کسب کرده است و بیش از بیست میلیون فالوور دارد. هدی بیوتی جزو گران‌ترین بلاگ های آرایش و زیبایی است و برای هر محتوای اسپانسری حدود ۱۸ هزار دلار دریافت می‌کند. همچنین هدی کتان به انتخاب مجله فوربز جزو ۱۰ بلاگر تاثیرگذار جهان است. هدی کتان برای اولین بار، همسرش کریس گونسالو را در دانشگاه میشیگان دیربورن که در آن تحصیل کرده بود، ملاقات کرد. این زن و شوهر در سال ۲۰۰۶ به دبی رفتند و کمی بعد از اولین فرزندشان، نور گیزل به دنیا آمد.

پرفروش‌ترین لوازم آرایش از برند هدی بیوتی

مژه مصنوعی برند هدی بیوتی

یکی از دلایل معروفیت برند هدی بیوتی، مژه‌های مصنوعی این برند است. این مژه‌های مصنوعی در انواع مختلف با اندازه و طرح متفاوت تولید می‌شوند و برای هر فردی با هر فرم صورت و چشمی مناسب هستند.

بیوگرافی هدی بیوتی

چسب مژه برند هدی بیوتی

چسب مژه مصنوعی برند هدی بیوتی یکی از بهترین چسب‌های مژه موجود در بازار است. این چسب مژه به دلیل داشتن کیفیت خوب و کاربرد آسان بین میکاپ آرتیست‌ها محبوبیت فراوانی پیدا کرده است.

بیوگرافی هدی بیوتی

رژ لب مایع مات هدی بیوتی

فرمولاسیون به کار رفته در رژلب‌های هدی بیوتی به نسبت رژلب‌های سایر برندها، سبک‌تر و بادوام‌تر است و طیف رنگی متنوعی دارد.

بیوگرافی هدی بیوتی

هایلایتر ۳D هدی بیوتی

هایلاترهای برند هدی کتان جزو بهترین‌ها محسوب می‌شود. استفاده از هایلایتر به شما کمک خواهد کرد که آرایشی بی‌نقص و خوب داشته باشید. استفاده از هایلایتر بر روی استخوان گونه کمک می‌کند تا گونه‌هایتان برجسته‌تر دیده شود. هایلایتر هدی بیوتی شامل ۴ رنگ و ۲ بافت است.

بیوگرافی هدی بیوتی

پالت سایه چشم رزگلد هدی بیوتی

مهم نیست که چه نوع آرایشی را می‌پسندید، این پالت سایه چشم حتما به کار شما خواهد آمد. این پالت سایه چشم ترکیبی است سایه‌های مات و براق و صدفی است که رنگ‌های فوق العاده چشم‌گیری دارد.

بیوگرافی هدی بیوتی

کلکسیون لنز کلاسیک

استفاده از لنزهای رنگی به خصوص برای مراسم‌های خاص که چهره فرد آرایش به خصوصی دارد می‌تواند زیبایی منحصر به فردی به چهره ببخشد. لنزهای کلاسیک این برند آرایشی یکی از پرطرفدارترین لنزهای رنگی کلاسیک در بازار می‌باشد که تا به امروز استقبال بی نظیری از آنها شده است. این لنزها در شکل، سایز و رنگ‌های مختلف طراحی شده است در نتیجه شما می‌توانید بهترین گزینه را با توجه به آرایش و چهره انتخاب کنید. دو مدل بسیار کلاسیک و بسیار محبوب از لنزهای هدی بیوتی مدل Giselle و Samantha است که این دو لنز رنگی بسیار طبیعی دارند و تاثیر بسزایی بر روی ارایشی و زیبایی چهره شما می‌گذارند.

بیوگرافی هدی بیوتی

منبع : چی بپوشم

نظر بدهید