Untitled-1
کافه زیبایی

بهترین و محبوب ترین مدل های رنگ مو در سال 2022

941بازدید

بر اساس مصاحبات با استایلیست های برتر جهان راجب بهترین مدل های رنگ مو در سال 2022 مقاله ای برای شما آماده کرده ایم تا با جدید ترین مد رنگ مو در سال 2022 آشنا شوید. ما اینجا از رنگ مو های بلوند قدیمی تا آبی روشن، اطلاعات لازم را بدست آوریم. می توانید این مدل ها را با بهترین محصولات آرایشی روی مو های خود اعمال کنید و مثل همیشه شیک و جذاب شوید.

انتخاب بهترین شامپو رنگ مو و کیت های رنگ موی مناسب برای شما موارد و نکات زیادی از جمله نوع فرم صورت، نوع رنگ پوست، رنگ چشم ها و نوع مو ها بستگی دارد. به همین خاطر پیشنهاد می کنیم برای رنگ کردن مو با یک آرایشگر حرفه ای مشاوره بگیرید تا به شما کمک کند.

رنگ مو مس طلایی (رنگ مو قرمز)

رنگ مو قرمز نیز در سال 2020 و 2021 به طور پیوسته روند داشته و امسال به جایی نمی رسد. در واقع، فقط روشن تر می شود. این مدل رنگ مو برای کسانی که میخواهنمد جسور تر شوند بسیار عالی است. جینا پری یکی از نقاشان مشهور و پرطرفدار نیویورکی  راجب رنگ مو قرمز یا مس طلایی در یکی از مصاحبه ها گفته بود “این رنگ مو خیلی جذاب و زیبا می باشد” و همین باعث بیشتر شدن استفاده از این مدل رنگ مو در آمریکا شد. اگر قصد استفاده از رنگ مو مس طلایی (قرمز) دارید به خاطر داشته باشید که این رنگ مو ماندگاری سختی دارد، بنابراین مطمئن شوید که فقط از شامپو رنگ های خوب استفاده کنید.

6

هایلایت مو مناسب سال 2022

اگر جنس مو های شما وز و مجعد است ما به شما هایلایت های پلاتینیوم با ریشه های تیره را پیشنهاد می دهیم. این گونه هایلایت ها ها را می توان جزو بهترین مدل های رنگ مو سال 1400 اضافه کرد زیرا با این گونه ترکیب مو میتوانید بسیار شیک و جذاب شوید. هایلایت مو کوتاه و هایلایت مو روشن می تواند شما را منحصر به فرد کند. مخصوصا اگر موهای وز یا مجعد داشته باشید.علاوه بر این، هایلایت مو همچنین می تواند روشی برای تغییر دادن رنگ طبیعی مو باشد.

5

بالیاژ مو قهوه ای

هایلایت های ظریف راهی عالی برای تجدید رنگ موهای تیره می باشد. اگر مو هایی فر دارید می توانید با بالایژ مو طبیعی با ترکیب رنگ مو بلوند و قهوه ای زیبایی مو های خود را به حداکثر برسانید. بهترین بالیاژ مو کوتاه می تواند با رنگ بلوطی درخشان صورت بگیرد و بهترین بالیاژ مو بلند می تواند بالیاژ دو رنگ بلوند باشد به صورتی که با به حداکثر رساندن تضاد رنگی، مو ها را جذاب و منحصر به فرد کند.

4

رنگ مو خرمایی با سایه های قرمز

سایه های قرمز و غنی بر روی مو یکی از بهترین رنگ مو های زمستانی می باشد. ترکیب اینگونه رنگ مو ها با سایه های قرمز روی مو، برای افرادی که چشمان قهوه ای دارند، رنگ های گرم را تقویت می کند. رنگ قرمز روی مو برای افرادی که چشمان آبی یا سبز دارند، رنگ چشم را به عنوان رنگ کنتراست قرار می دهد و کنتراست زیبایی ایجاد می کند. ازآرایشگر خود بخواهید به مو های شما یک سایه قرمز پررنگ یا خرمایی که زیاد به رنگ بنفش نرفته باشد بدهد. رنگ های نیمه دائمی برای این ظاهر عالی هستند زیرا حالت دهنده هستند و به مو های شما درخشندگی می بخشد.

3

رنگ موی دارچینی قرمز

یکی از بهترین مدل های رنگ مو در سال 2022 می تواند این مدل رنگ مو باشد. کسانی که رنگ مو ملایم‌تر از رنگ قرمز را دوست دارند می توانند از رنگ دارچینی بر روی مو های خود استفاده کنند. رنگ مو دارچینی برای کسانی که چشمان فندقی؛ آبی یا سبز دارند بسیار خیره کننده و زیبا می شود.

2

رنگ مو قهوه ای با هایلایت وسایه روشن

یکی از بهترین مدل های رنگ مو در سال 1400 رنگ مو قهوه ای می باشد. البته به نظر می رسد که در سال 2022 رنگ های تیره زیاد استفاده نمی شوند و گرایش ها به سمت رنگ های تیره با هایلایت و سایه های روشن می رود. هایلایت مو در سایه های مسی و رنگ قهوه ای روشن یکی از ترند ترین رنگ مو های سال 2022 می باشد که می توانید بر روی مو های خود اعمال کنید. یکی از مزایای استفاده از این رنگ مو اینم است که با انواهع رنگ چشم سازگاری دارد.

1

بهترین مدل رنگ مو سال، با رنگ مو های اورگانیک

بهترین مدل های رنگ مو در سال 2022 به سمت رنگ مو های اورگانیک (طبیعی و گیاهی) رفته است زیرا رنگ مو های شیمیایی معمولا عوارض هایی دارند پس بهتر است که به دنبال رنگ مو هایی بگردید که گیاهی و ارگانیک باشند و با نوع پوست و مو شما سازگاری داشته باشند. منظور ما از رنگ مو های ارگانیک ، یعنی رنگ مویی که  بیس آن گیاهی است و از مواد شیمیایی کمتری نسبت به دیگر محصولات دارند.

البته توجه داشته باشید که هیچ رنگ مویی به صورت کامل اورگانیک نیست و مواد تشکیل دهنده شیمیایی نیز در ترکیب رنگ موها و تمام این محصولات وجود دارد اما مقدار آن متفاوت است.

افراد زیادی از حنا به عنوان یک رنگ موی کاملا گیاهی برای رنگ کردن مو های خود استفاده می کنند و بر این باور هسنتند که حنا به مو ها آسیب نمیزند اما توجه داشته باشید که اگر از حنا برای رنگ موی خود استفاده می کنید ممکن است به مو های خود آیب بزنید زیرا نمک های زیادی در حنا وجود دارد که میتواند جنس موها را خشک و شکننده کند. علاوه بر آن حنا برای پوشاندن موهای سفید کاربرد چندانی ندارد.

از این رو انواع رنگ مو های ارگانیک مقدار کمتری مواد شیمیایی دارند که فقط بتواند بر PH مو اثر بگذارد. در انتخاب بهترین رنگ مو ها باید توجه کنید که رنگ های مو باید بدون آمونیاک باشد زیرا، آمونیاک برای مو ها خیلی ضرر دارد و آسیب های جدی به مو میزند.

بهترین رنگ مو های سال 2022

در ادامه چند محصول رنگ مو اورگانیک برتر به شما معرفی خواهیم کرد (بهترین برند های رنگ مو ایرانی و خارجی)

که در بهترین مدل های رنگ مو در سال 2022 از آن ها استفاده نمائید:

  • رنگ مو اورگانیک و فاقد آمونیاک واکینگ amonia free-ppd free
  • کیت های رنگ مو مردانه اورگانیک بیگن سری Speedy Colour مدل Natural Brown
  • کیت رنگ مو بیگن سری Soft Black
  • رنگ موی اورگانیک ایرانی بیول سری Nescafe مدل بلوند
  • رنگ موی اورگانیک و گیاهی ویتامول

برای خرید جدید ترین و بهترین مدل های رنگ مو در سال 2022 میتوانید به فروشگاه اینترنتی نیروان مراجعه نمائید.

نظر بدهید