انتخاب بهترین رنگ رژ لب
کافه زیبایی

بهترین رنگ رژ لب برای تو

1.83Kبازدید

شکی نیست که استفاده از رژ لب باعث افزایش جذابیت و زیبایی چهره می شود، زیرا رنگ و لعاب بیشتری را برای تو به ارمغان می آورد، بر فرم لب ها که یکی از کلیدی ترین اجزاء صورت هستند تأکید می کند و تکمیل کننده آرایش نیز محسوب می شود. انتخاب رنگ رژ لب اهمیت زیادی در تأثیر آن بر چهره دارد و در صورت استفاده از رنگ نامناسب، آرایش و ظاهر کلی صورت خسته و کدر به نظر می رسد. به همین دلیل در این مقاله راهکارهایی برای انتخاب رنگ رژ لب مناسب را با تو در میان می گذاریم

تُن پوست خودت را بشناس

گرم، سرد یا خنثی. یکی از بهترین راهکارها توجه به رگ مچ دست است. رگ های بنفش یا آبی نشان دهنده تن پوست سرد و سبز نشان دهنده تن پوست گرم است. اگر نمی توانی بین سبز و آبی تشخیص قائل شوی، رنگ پوست تو خنثی به حساب می آید.

پس از این کار سایه مناسب رنگی را پیدا کن. برای رنگ پوست سرد، رژ لب های آبی – بنفش بسیار عالی هستند. اگر می خواهی رژ لب با رنگ قرمز را انتخاب کنی، از مدل هایی که سایه های نارنجی یا گرم دارند دوری کن و بیشتر به سمت قرمزهایی برو که به رنگ آبی متمایل ترند و تناژ آبی دارند. منظورم سرخابی ها، جگری ها و ارغوانی هاست. برای رنگ پوست گرم، رژ لب هایی با سایه های گرم عالی و بسیار چشم نواز است. قرمزهای خالص و رنگ های نارنجی را انتخاب کن که با پوست تو هم نشینی خوبی پیدا می کنند!

انتخاب بهترین رنگ رژ لب

افرادی که پوست سفید دارند، رنگ رژ لب های صورتی، مسی، موکایی و قرمز مایل به ارغوانی مناسب است، چرا که این رنگ ها به چهره آنها گرما و جذابیت بیشتری می بخشد. از رنگ هایی که تن زرد یا طلایی دارند دوری کن، زیرا صورت تو را خسته نشان می دهند.

انتخاب بهترین رنگ رژ لب

برای افرادی با پوست گندمی، رنگ های مسی، قرمز، صورتی (به جز صورتی کمرنگ) بسیار ایده آل هستند. این افراد باید از انتخاب رنگ هایی با تن بنفش و قهوه ای تیره اجتناب کنند.

برای افراد دارای پوست تیره، رنگ رژ لب کاراملی، شامپاینی و رزگلد بهترین انتخاب و در مقابل بنفش تیره، قرمز با تن قهوه ای بدترین انتخاب است.

انتخاب بهترین رنگ رژ لب

اگر درست نمی دانی که ته رنگ پوست تو کدام است، نگران نباش! افرادی که رنگ پوست نرمال و خنثی دارند، با استفاده از رنگ های خالص که با رنگ پوست آنها تضاد دارد، بسیار جذاب و دلربا به نظر می رسند. تقریباً تمام رنگ های رژ لب برای افرادی که پوست خنثی دارند زیبا است. با این حال مطمئنم که می توانی در مورد روشنی یا تیرگی رنگ پوستت قضاوت کنی. اگر پوست زیتونی و سبزه است؛ رنگ های صورتی، نود (برهنه و طبیعی) و مرجانی، برای تو بسیار ایده آل هستند. اما اگر پوست تو تناژ رنگی تیره تری دارد، رژ لب های شاتوتی یا تیره را امتحان کن،.

یادت باشد که در ادامه همه این حرف ها، بهترین کار این است که آنچه که دوست داری را انتخاب کنی! لب تو، متعلق به توست و بهترین رنگ رژ لب برای تو، رنگی است که خودت فکر می کنی بیش از همه به تو می آید و چهره ات را زیبا می کند. اعتماد به نفس داشته باش و همان چیزی که دوست داری را انتخاب کن تا خودت را هم بیشتر دوست داشته باشی. فکر می کنم یکی از بهترین افرادی که می تواند در مورد زیبایی تو صحبت کند، خودت هستی! پس بگو بدانم، کدام رنگ رژ لب برای تو مناسب است؟

منبع : منودلیار

نظر بدهید