بررسی استایل پترا مک
کافه خواندنی

بررسی استایل پترا مک

1.9Kبازدید

پترا مک ، یک فشن بلاگر جوان استرالیایی است، که فعالیت خود از سال ۲۰۱۴ با نام pepamack شروع کرده است. او توانست با به اشتراک گذاشتن ترکیب های فوق العاده اش با آیتم های ساده و پایه ای مانند جین و تیشرت در مدت کوتاهی توجه بسیاری از طرفداران مد را به خود جلب کند؛ او که در بسیاری از عکس ها فقط استایل خود را نشان میدهد، صاحب بسیاری از عکس های مورد علاقه ما و شماست که با مرور زمان به شکل عکس های بی نام و نشان در آمده اند!

پترا علی رغم داشتن نزدیک به هفتصد هزار دنبال کننده در اینستاگرام، از بلاگرهای بی سر و صدایی به حساب می آید که اطلاعات زیادی از خود زندگی شخصی‌اش به اشتراک نمی‌گذارد و در عکس‌های هفته های مد هم دیده نمی‌شود!

پترا در مصاحبه پنج دقیقه ای اش با Husskie میگوید: “یک فشن بلاگر بودن بعد های زیادی دارد؛ اما چیزی که خیلی مهم است، پیامیست که قصد دارید آن را با دنبال کنندگانتان به اشتراک بگذارید و اینکه راهی برای متفاوت بودن از بقیه بیابید.”

اگر لازم باشد یک آیتم اصلی را برای استایل این بلاگر خوش ذوق نام ببریم بی شک آن آیتم شلوار جین خواهد بود، پترا با مانور دادن روی بقیه آیتم ها، استایل های نو و زیبایی با جین میسازد. در این مقاله قصد داریم استایل او را زیر ذره بین قرار دهیم و نکاتی که پترا مک در لباس پوشیدن رعایت میکند را بررسی کنیم.

۱ـ جین و کفش پاشنه دار

از ست هایی که در صفحه پترا زیاد به آن برمیخوریم ترکیب دوست داشتنی جین و کفش های پاشنه دار است. بر خلاف ترند چند سال گذشته، به نظر میرسد که پترا شلوار های جین تنگ را برای پوشیدن با کفش های پاشنه دار، به مام جینز ترجیح میدهد. پترا این استایل ساده را با تیشرت یا پلیور های گشاد یا پیراهن های مردانه خاص تر میکند.

بررسی استایل پترا مک

۲ـ شلوار پارچه ای مشکی و کتانی

برخلاف بسیاری از بلاگر ها، به جای پیروی از فرمول جین و کتانی، پترا مک ترجیح میدهد کتانی هایش را با شلوار پارچه ای مشکی بپوشد و در کنار اسنیکرهای سفید، گاهی از کتانی های رنگی در کنار استایل همیشه خنثای خود استفاده کند، باید اعتراف کنیم که او خوب میداند چطور خود را از موج عظیم بلاگر ها، با ترفند های کوچک اما موثر جدا کند!

بررسی استایل پترا مک

۳ـ بالاپوش های گشاد و اُورسایز

شاید از دلایلی که با وجود کفش های پاشنه دار و کیف های دستی، استایل پترا مک باز هم به نظر استایل زنانه نمی آید؛استفاده از حداقل یک آیتم با حس و حال ورزشی و اسپرت است. برای مثال اکثر اوقات در استایل هایی که دارای فرمولی مانند: پاشنه بلند، جین تنگ، کیف دستی و یک اکسسوری -بیشتر اوقات گرنبدهای نقره ای رنگ- هستند، شاهد خنثی شدن حس زنانه  آیتم های ذکر شده با استفاده از پیراهن، پلیوور و یا تیشرت های گشاد و به اصطلاح مردانه هستیم.

بررسی استایل پترا مک

۴ـ کت چرم

بررسی استایل پترا مک

منبع:مدوپیا

نظر بدهید