استایل سیروان خسروی
کافه خواندنی

بررسی استایل سیروان خسروی،خواننده ی محبوب پاپ

2.98Kبازدید

برای بررسی استایل به سراغ یکی هنرمندان جوان و دوست‌داشتنی در عرصه‌ موسیقی می‌رویم که آهنگ‌های خاصش برای مخاطبان ایرانی در هر سنی محبوب بوده است؛ این خواننده سیروان خسروی نام دارد. اگر از طرفداران پروپاقرص این خواننده هستید یا آهنگ‌هایش را گوش می‌دهید، ما را تا انتهای این مطلب همراهی کنید.

استایل سیروان خسروی

زندگینامه سیروان خسروی

این هنرمند محبوب و خوش‌استایل در روز چهارم مرداد سال ۱۳۶۱، در تهران به دنیا آمد. سیروان برادری به نام زانیار دارد، که اتفاقا او هم از هنرمندان بسیار خوب در زمینه‌ موسیقی پاپ است و در این حیطه فعالیت می‌کند. سیروان اصالتا کرد است، در واقع مادر او سنندجی و پدرش کرمانشاهی است. سیروان در سبک‌های پاپ، دریم پاپ، هاوس کلاب و پاپ راک فعالیت می‌کند. سیروان آهنگساز، تنظیم‌کننده، صدا‌بردار و خواننده است. از ساز‌هایی که می‌نوازد می‌توان به پیانو، گیتار آکوستیک و کیبورد اشاره کرد. در ابتدا سیروان در دو کنسرت، همراه گروه کاوه یغمایی به‌عنوان نوازنده‌ی کیبورد ظاهر شد. همچنین به‌عنوان آهنگساز و صدا‌بردار هم فعالیت می‌کرد. سرانجام سیروان پس از آشنایی با امید اطهری‌نژاد در سال ۱۳۸۰ مراحل اولیه‌ کار اولین آلبوم خود را به نام (تو خیال کردی بری) آغاز کرد. سیروان علاوه‌بر کار موزیک در تبلیغات محصولات برند‌های سان استار و اکس (AXE) ایفای نقش کرده است. سیروان تیتراژ آغازین و پایانی سریال محبوب ساختمان پزشکان را نیز کار کرده است.

استایل سیروان خسروی

بررسی استایل سیروان خسروی

سیروان خسروی در بین هنرمندان ایرانی یکی از خوش‌استایل‌ها به حساب می‌آید. او با توجه به اندامش آیتم‌های مناسبی را در استایل خود به‌کار می‌گیرد. او در استایل خود در عین شیک بودن و سادگی جسارت به خرج می‌دهد و سبک‌های پوشش متفاوتی را امتحان می‌کند. او هم مانند خیلی از شما دوستان عزیز از آیتم‌های تکراری استفاده می‌کند و آن را به شکل ویژه‌ای با آیتم‌های دیگر هماهنگ می‌سازد. اگر بخواهیم تعریف کلی از استایل سیروان خسروی، این هنرمند دوست‌داشتنی داشته باشیم، استایل او را می‌توانیم کژوال و در بعضی مواقع کلاسیک بنامیم. البته لازم به ذکر است که سیروان خسروی در بیشتر مواقع از استایل و سبک کژوال و اسپرت پیروی می‌کند، اما او را با استایل رسمی و کلاسیک هم می‌توانید در بعضی اجرا‌ها و عکس‌ها ببینید.

استایل سیروان خسروی

تی‌شرت، همراه همیشگی!

یکی از آیتم‌هایی که سیروان‌ خسروی را با آن در اجرا‌ها و عکس‌های بسیاری دیده‌ایم، تی‌شرت بوده است. تی‌شرت همراه همیشگی استایل سیروان خسروی است که معمولا آن را با شلوار‌های دنیم مشکی، آبی و… می‌پوشد. تی‌شرت‌های مورد‌استفاده‌ او معمولا به رنگ مشکی یا سفید است. در واقع یکی از مزایای پوشیدن تی‌شرت در اجرا‌ها، راحتی‌ آن می‌تواند باشد و در عین کژوال بودن و سادگی، استایل سیروان را جذاب و خاص می‌سازد.

استایل سیروان خسروی

شلوار جین، راحت و کژوال!

یکی از آیتم‌هایی که در استایل سیروان خسروی تکرار می‌شود، شلوار جین است. شلوار جین به تنهایی قدرت این را دارد که با آیتم‌های متفاوتی ست و هماهنگ شود. شلوار جین آبی یا مشکی با تی‌شرت‌های مختلف و کت تک یا حتی پیراهن‌های مردانه قابل پوشیدن است؛ پس انتخابی هوشمندانه‌ است.

استایل سیروان خسروی

پیراهن مردانه‌ دنیم

همان‌طور که گفتیم، سیروان خسروی از آیتم‌های دنیم در استایل خود استفاده می‌کند. یکی از آیتم‌های جذابی که او در استایلش به‌کار می‌گیرد، ترکیب پیراهن مردانه دنیم با تی‌شرت است. این پیراهن‌ها حتی می‌توانند پترن‌ هم داشته باشند که در این صورت استایل او را جالب و جذاب می‌سازند.

استایل سیروان خسروی

شال‌گردن اکسسوری زمستانی!

اکسسوری در همه‌ استایل‌ها و سبک پوشش، ادویه یا بهتر است بگوییم چاشنی به حساب می‌آید. سیروان از بین این اکسسوری‌‌های مردانه، شال‌گردن را که یک اکسسوری زمستانی است، در استایل خود به کار می‌برد. او این اکسسوری جذاب را با کت تک (به‌صورت شیک و کلاسیک) یا با کاپشن‌های پفی ست می‌کند و استایل زمستانی خاص خودش را می‌سازد.

استایل سیروان خسروی

استایل کلاسیک و رسمی

درست است که این هنرمند را بیشتر با لباس‌های کژوال و راحت می‌بینید، اما سیروان با لباس‌های شیک و رسمی هم دیده شده است. کت‌شلوار و پیراهن مردانه برای او ترکیبی خوب و کاربردی به حساب می‌آید. این استایل معمولا برای مهمانی‌ها و مراسم‌های رسمی به‌کار برده می‌شود.

استایل سیروان خسروی

استایل اسپرت و کژوال

خب می‌رسیم به استایل اصلی سیروان خسروی که کژوال است. او در این استایل از آیتم‌های راحت و قابل‌دسترس که حتی بخشی از آنها در استایل تکرار می‌شوند، استفاده می‌کند. آیتم‌های این استایل شامل: شلوار‌های جین و کتان، بلیزر‌های نخی، سوییشرت‌ها، تی‌شرت‌ها، پیراهن‌های مردانه و… می‌شوند. راحتی و ساده بودن استایل سیروان باعث جذابیت هرچه بیشتر اوست.

استایل سیروان خسروی

عینک‌های جذاب و متفاوت

اگر از طرفداران سیروان خسروی هستید، در عکس‌های اینستاگرام، او را با عینک‌های متفاوت دیده‌اید. یکی از اکسسوری‌هایی که او در استایل خود بسیار زیاد به کار می‌برد، عینک‌هایی با فریم‌های خاص و حتی رنگ‌های متنوع است. البته لازم به ذکر است یکی از فریم‌هایی که زیاد استفاده می‌کند، عینک‌هایی با فریم گرد است.

استایل سیروان خسروی

سرتاپا مشکی

رنگ مشکی، یکی از رنگ‌های شیک و جذاب است. رنگ مشکی علاوه بر متناسب نشان دادن اندام، باعث می‌شود فرم کلی بدن بٌلد شود و خودش را به‌خوبی نشان دهد. این هنرمند جذاب هم از پوشیدن آیتم‌های مشکی آن هم ازسرتاپا استفاده می‌کند.

استایل سیروان خسروی

در این مطلب از سیروان و استایل او برایتان گفتیم. اگر شما از طرفداران موسیقی سیروان هستید و علاقه دارید تا بیشتر با موسیقی او آشنا شوید و می‌خواهید آهنگ‌های او را اجرا کنید، می‌توانید به بانک اطلاعاتی آکورد سیروان خسروی در وبسایت لامینور سر بزنید.

 

منبع : مجله اینترنتی مدوپیا

نظر بدهید