استایل اشلی گراهام
کافه خواندنی

بررسی استایل اشلی گراهام، مدل جذاب پلاس سایز

4.67Kبازدید

اشلی گراهام، متولد 30 اکتبر 1987 در ایالت نبراسکای آمریکا، فعالیت حرفه‌ای خود را از سال 2001 آغاز کرد و موفقیتش در دنیای مد و فشن باعث شد که بارها تصویرش را روی جلد مجله ووگ، هارپرز بازار، گلمور و ال ببینیم. چیزی که او را از بقیه مدل‌ها متمایز می‌کند، سایز بزرگ بودن اوست اما اشلی بارها و بارها ثابت کرده که با پلاس سایز بودن هم می‌توان خیره‌کننده به نظر رسید و همه چشم‌ها را به‌سوی خود چرخاند! در ادامه با ما همراه باشید تا با استایل زیبای این مدل آشنا شوید.

استایل اشلی گراهام

کشف‌شدن در مرکز خرید!

اشلی، مدلینگ را از 12 سالگی شروع کرد. او در مصاحبه با مجله ووگ عربستان این‌گونه تعریف کرد که وقتی به‌همراه پدرش مشغول راه‌رفتن در یک پاساژ بودند، مردی به سمتشان می‌آید و از اشلی می‌پرسد که آیا دوست دارد مدل شود؟ سپس والدین او بیش از 2000 دلار هزینه می‌کنند و او را به مدرسه مدلینگ می‌فرستند و به این ترتیب این حرفه برای اشلی تبدیل به یک لایف استایل و شغل همیشگی می‌شود.

استایل اشلی گراهام

جنبش Body positivity

اشلی یکی از فعالان جنبش “Body positivity” است. این جنبش تمام مردم را تشویق به داشتن دید مثبت نسبت به بدن‌های خود می‌کند و پیام کلی‌اش این است که زیبایی واقعی فراتر از اندازه‌ها می‌باشد و طبیعی‌بودن بدن زیباست و همه باید بدن‌های خود را با هر شکل و رنگ پوستی بپذیرند و از معیارهای غیر‌طبیعی دوری کنند، خوشان را دوست داشته باشند و ویژگی‌های ظاهری خود را ارزشمند و منحصربه‌فرد بدانند.

استایل اشلی گراهام

“اگر تو کسی را که هستی، دوست نداشته باشی، هرگز نمی‌توانی صددرصد از زندگیت راضی باشی. همه چیز با خودت شروع می‌شود. اگر تو خودت را دوست نداشته باشی، هیچ‌کس دیگری هم نمی‌تواند دوستت داشته باشد.”
اشلی گراهام

سلبریتی‌های محبوب اشلی

سوپر مدل محبوب اشلی سیندی کرافورد است. همچنین فشن‌آیکون او کیم کارداشیان است و طبق گفته‌اش بیشتر اوقات سعی می‌کند در استایلش از کیم الهام بگیرد. ما در قسمت بررسی استایل، این موضوع را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

پردرآمدترین مدل‌های سال

اشلی در بین ده مدل پردرآمد جهان، با مبلغ 5.5 میلیون دلار، در جایگاه دهم را در اختیار دارد و بعد از بلا حدید در این لیست قرار می‌گیرد.

استایل اشلی گراهام

اولین مدل پلاس سایز برای مجله ورزشی

یکی از مطرح‌ترین فعالیت‌های اشلی گراهام در سال 2016، حضور او در تصاویر “Sports Illustrated Swimsuit Issue” که یک مجله ورزشی است و مدل‌ها را با لباس شنا به تصویر می‌کشد، به‌عنوان اولین مدل پلاس سایز بود.

زوج خوش‌استایل

اشلی گراهام و همسرش، جاستین اروین، کارگردان آمریکایی، در سال 2010 با یکدیگر ازدواج کردند و بدون تردید از جذاب‌ترین و خوش‌استایل‌ترین زوج‌های دنیای مد و هالیوود هستند.

استایل اشلی گراهام

بررسی استایل اشلی گراهام

بدون شک اشلی گراهام یکی از خوش‌پوش‌ترین و خوش‌استایل‌ترین سلبریتی‌های این روزهای دنیای مد است.
استایل کلاسیک، راک و یا حتی مینیمال در سبک لباس‌های روزمره و یا خاص اشلی دیده می‌شود.
از استایل کامفی و بسیار کژوال در فرودگاه تا استایل‌های چشمگیر و پرزرق‌وبرق روی فرش قرمزها یا مراسم مت‌گالا، او معمولا با توجه به شرایط و محل حضورش لباس‌هایش را انتخاب می‌کند.

مشکی یکدست

همانطور که همه ما می‌دانیم، رنگ مشکی از همان رنگ‌هایی است که باریک‌تر نشانمان می‌دهد و می‌تواند بهترین انتخاب برایمان باشد. اشلی زیبا هم با استفاده درست از تکه‌های مختلف لباس در کنار هم، استایل‌های شیک و دوست‌داشتنی را به وجود آورده است.

استایل اشلی گراهام  ashley-graham (10) ashley-graham (11) استایل اشلی گراهام

کامفی و راحت برای پیاده‌روی

وقتی به دنبال یک استایل شیک و در عین حال کژوال و راحت هستیم، چه انتخابی بهتر از اسنیکر و لگینگ و لباس‌های کامفی؟

 استایل اشلی گراهام استایل اشلی گراهام

پیراهن‌ها

همانطور که می‌بینید اشلی در هر موقعیت و با هر سبکی از پیراهن‌ها استفاده کرده است، هم مینیمال و هم کلاسیک. می‌توان گفت که استایل‌های مینیمال او از فشن‌آیکونش، یعنی کیم کارداشیان الهام گرفته شده است.

استایل اشلی گراهام استایل اشلی گراهام استایل اشلی گراهام

دنیم، همراه همیشگی

استفاده از دنیم در فرم‌های متفاوت لباس مانند کت، دامن، شلوار، پیراهن یا کفش می‌تواند از جذاب‌ترین انتخاب‌ها باشد.

استایل اشلی گراهام

جامپ سوت

جامپ سوت‌ها یا همان لباس‌های یک تکه راحت و در عین حال زیبا، برای بدن پر از انحنای اشلی از بهترین انتخاب‌ها هستند.

استایل اشلی گراهام

ترکیب روپوش و پیراهن

ترکیب روپوش و پیراهن از دیگر مورد علاقه های اوست که به ما می‌گوید اشلی از استایل فشن‌آیکون خود، یعنی کیم کارداشیان استفاده کرده و استایل بسیار زیبا و شیک و متناسب با بدن خود به وجود آورده است.

استایل اشلی گراهام

کت‌های Trench

با توجه به استفاده زیاد اشلی از این مدل کت‌ها، می‌توان حدس زد که مدل موردعلاقه او هستند.

استایل اشلی گراهام استایل اشلی گراهام

رنگ‌های نئونی، ترند جدید

همانطور که می‌دانید رنگ‌های نئونی و شبرنگ از جدیدترین و محبوب‌ترین ترندها هستند و اشلی هم این ترند جذاب را دنبال می‌کند.

استایل اشلی گراهام استایل اشلی گراهام

شلوارهای Slash

از زیباترین ترکیب‌های لباس اشلی می‌توان به ترکیب نیم‌تنه‌های آستین‌بلند با شلوار‌های اسلش و کفش‌های پاشنه‌بلند اشاره کرد.

استایل اشلی گراهام استایل اشلی گراهام استایل اشلی گراهام

استایل‌های جذاب اشلی گراهام در مت‌گالا

استایل اشلی گراهام استایل اشلی گراهام

اشلی با استایل “سرتاپا” از برند گوچی – مت‌گالای سال 2019  ، شامل کت بلیزر سبز و قرمز تزئین‌شده با سنگ‌های درخشان

منبع : مجله اینترنتی مدوپیا

نظر بدهید