کوسن مبل راحتی سفید
کافه دکوراسیون

برای مبل راحتی سفید ، کوسن چه رنگی مناسب تره؟؟

1.27Kبازدید

کاناپه سفید یکی از متنوع ترین انتخاب هایی است که به راحتی می تواند در هر سبک دکوراتیو ترکیب شود. چه با سبک قدیمی و سنتی چه با سبک مدرن و امروزی همراه باشید ، خیلی ساده می توان مبل راحتی سفید را طوری دیزاین کرد که ، خاص و شیک به نظر برسد.

با این حال ، این انتخاب معایبی نیز می تواند به همراه داشته باشد. یک مبل سفید به تنهایی می تواند کسل کننده باشد ، خصوصاً اگر هیچ مورد تزئینی به آن اضافه نکنید.

یکی از بهترین راه ها برای غلبه بر این مسئله و در عین حال به روزرسانی کل نمای کاناپه ، استفاده از کوسن است.

این قطعات کوچک تزئینی می توانند جلوه ای تأثیرگذار برای هر کاناپه بگذارند. علاوه بر این ، شما می توانید آزادی زیادی در انتخاب نوع طرح مورد نظر خود داشته باشید.

پس ، بهترین رنگ بالش برای یک کاناپه سفید کدام است؟ بر اساس تجربیات ما ، اگر می خواهید فضای خود را ساده و براق نگه دارید ، هر سایه خنثی مانند بژ یا خاکستری می تواند بهترین انتخاب باشد. اما اگر می خواهید مقداری پاپ اضافه کنید ، بالش آبی یا سبز می تواند بسیار خوب عمل کند. یکی دیگر از گزینه های جالب توجه که ما آن را دوست داریم ، بالشی طلایی است که می تواند یک گزینه جذاب و زیبا باشد.

کوسن به رنگ خاکستری روشن

اگر هدف اصلی شما از خرید مبل سفید آوردن سادگی و ظرافت در اتاق نشیمن شماست ، پس هنگام انتخاب بالش تزئینی برای آن مطمئن باشید که این روش ها را حفظ کنید. و بهترین انتخاب برای نگه داشتن شما در مسیر درست ، بالش خاکستری روشن است.

برای تأکید بر جذابیت بیشتر کاناپه ، ما دوست داریم از هر بالش خاکستری روشن با ظاهر مخمل مانند استفاده کنیم. با استفاده از یک نوار ساده و در عین حال زیبا ، این بالش شگفت انگیز به نظر می رسد ، این بالش اولین انتخاب ما برای هر پروژه اتاق نشیمن است که از یک کاناپه سفید استفاده می کند.

کوسن مبل راحتی سفید

کوسن به رنگ بژ

بژ یک انتخاب عالی برای خنثی نگه داشتن فضایتان است، اما در عین حال کمی از گرمای دلپذیر را به آن اضافه می کند. این بالش نرم و ظریف همچنین می تواند یک حس رنگ خاکی برجسته زیبا را به مبل اضافه کند که به راحتی با کاناپه ترکیب می شود.

کوسن مبل راحتی سفید

کوسن به رنگ آبی

اگر بالش تزئینی می خواهید که بتواند خودنمایی کند و حالتی جسورانه را به فضای شما وارد کند ، یک بالش آبی تیره بهترین انتخاب برای شماست. ترکیب یک کاناپه ساده با این نوع بالش جسورانه همچنین می تواند فضاهای زیبایی متعادل ایجاد کند که در آن ظرافت رنگ آبی با سادگی رنگ سفید مطابقت دارد.

هر بالش آبی تیره می تواند به خوبی با رنگ سفید کار کند ، اما ما تمایل داریم آنهایی را انتخاب کنید که دارای یک مدل مخمل ساده باشند ، مانند بالش مخمل آبی مخملی که در تصویر بالا استفاده کردیم.

برای به دست آوردن نتایج بهتر ، لهجه آبی بیشتری به کاناپه اضافه کنید ، اما در این کار زیاده روی نکنید. فقط یک قطعه یا دو مورد کوچک تزئینی مانند دیوار آوایی یا پتو پرتاب آبی می تواند کاملاً کار کند.

کوسن مبل راحتی سفید

کوسن به رنگ سبز روشن

اگر می خواهید طراوت نشیمن خود را به روش های نرم و ظریف تقویت کنید ، سبز روشن انتخاب خوبی است. استفاده از این رنگ زیبا همچنین می تواند فضای اتاق را کمی راحت و دنج جلوه دهد و کاناپه را به عنوان کانون اصلی اتاق نشیمن خود نگه دارید.

کوسن مبل راحتی سفید

کوسن به رنگ سفید و طلایی

استفاده از رنگ سفید روی زمینه سفید دیگر مطمئنا ایده خوبی نیست. با این حال ، اگر یک بالش سفید همراه با خطوط طلای پر زرق و برق مانند این بالش زرق و برق دار تصویر زیر انتخاب کنید ، اوضاع کاملاً متفاوت خواهد بود.

اگرچه بالش از رنگ سفید غالب برخوردار است ، اما عنصر درخشان ظاهری طلایی باعث برجسته شدن و ایجاد تضاد زیبایی می شود تا از یکنواختی فضا جلوگیری شود.

کوسن مبل راحتی سفید

کوسن به رنگ مشکی و طلایی

اگر فکر می کنید که قرار دادن یک بالش سفید بر روی مبل راحتی سفید هنوز ایده خوبی نیست ، پس ایده ترکیب رنگ مشکی طلایی می تواند یک گزینه عالی باشد. یک بالش مشکی و طلایی مانند تصویر زیر می تواند واقعاً تغییر دهنده بازی برای هر کاناپه سرد و غیر جذاب باشد.

ترکیب کاملی از عنصر سیاه و طلایی و ایجاد جلوه ای زیبا که باعث می شود این بالش تزئینی نه تنها پر زرق و برق به نظر برسد بلکه جسورانه و ظریف به نظر برسد.

کوسن مبل راحتی سفید

دری نو

نظر بدهید