جذاب بودن در اولین قرار ملاقات
کافه خواندنی

برای جذاب بودن در اولین قرار ملاقات هرگز این رنگ را نپوشید

989بازدید

تحقیقات نشان داده است انتخاب رنگ و نوع لباس در اولین قرار ملاقات یا مراسم خواستگاری بسیار حائز اهمیت است.

شاید برای شما هم پیش از اولین قرار ملاقات ساعاتی را صرف انتخاب لباس مناسب کنید و مطمئن شده باشیدکه لباس مناسبی برای پوشیدن ندارید؟ انتخاب لباسی که در آن علاوه بر جذابیت راحت باشید، شاید کمی انتخاب سختی باشد. اما حقیقت این است که ، یک نکته کوچک وجود دارد که می تواند به طور شگفت انگیزی به شما کمک کند راحت‌تر انتخاب کنید. و آن این است که یک طیف رنگی باید دوری کنید. طبق تحقیقات ، پوشیدن رنگ زرد می تواند باعث جذابیت کمتر شما برای خواستگار احتمالی شود.

کدام رنگ در اولین دیدار دافعه ایجاد می‌کند؟

به گزارش دیلی میل یک نظرسنجی که در سال 2013 از طریق یک سایت دوست‌یابی بریتانیایی انجام شد، در این نظر سنجی که 1،128 زن و 1،232 مرد از سراسر انگلیس شرکت کردند، آنچه که آنها دریافتند این بود که زنان و مردان هر دو رنگ زرد را گزینه‌ای دفع کننده و غیر جذاب می‌دانند. 39 درصد از مردان و 31 درصد از زنان فکر می‌کنند شاید این امر یک حس غیر ارادی باشد.

جذاب بودن در اولین قرار ملاقات

انتخاب رنگ زرد در اولین قرار ملاقات!

اگرچه ممکن است ایده قضاوت فوری و زودهنگام بر اساس انتخاب لباس شخصی کاملا سطحی به نظر برسد ، اما تحقیقات زیادی در مورد تأثیر رنگ لباس ما بر نحوه جذب دیگران انجام شده است. مطالعه ای که در سال 2010 در ژورنال evolutionary psychology منتشر شد نشان داد که زنان و مردان هر دو جنس مخالف را در لباس‌هایی با تناژ رنگ زرد در کمترین جذابیت می‌دانند.

جذاب بودن در اولین قرار ملاقات

در اولین قرار ملاقات زرد نپوشید

به علاوه ، یک نظرسنجی توسط یک برند برتر لباس مستقر در انگلیس نشان داد که رنگ زرد بار دیگر در کنار قهوه ای و نارنجی به عنوان رنگی که کمترین علاقمندان را دارد ، قرار گرفت. بعلاوه ، رنگ زرد در کنار نارنجی و قرمز از رنگهایی بود که حس تکبر و غرور را از خود بروز می‌دهد.

اما لباسهایی که در اولین قرار ملاقات می پوشیم تا چه حد مهم هستند؟

هنگامی که در آن نظرسنجی سوال شد که آیا نپسندیده شدن لباس برای کسی که قرار ملاقات دوم را رد کند کافی است یا نه ، 38 درصد از زنان و 27 درصد از مردان پاسخ مثبت دادند. و این نشان می‌دهد انتخاب لباس برای اولین قرار ملاقات یا جلسه خواستگاری تا چه اندازه اهمیت دارد.

“جورج چارلز کارشناس نظرسنجی در سایت دوست یابی به دیلی میل گفت. “این طبیعت بشر است که بخواهد درنظر اول به دنبال عیب‌ها و نقایص باشد تا از آسیب های بعدی خود را محافظت کند”

منبع: بست لایف

نظر بدهید